Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Ja, akkurat slik som meg. VI skal synge til foreldra, burde nesten ha vore omvendt. Er vi som har slitt oss gjennom 3 keisame år på denne skulen.

 

Nå er jeg heldigvis hjemme. Nå har jeg sunget Jahn Teigen og Rick-rollet publikumet, inntatt middelmådig tapas og tørre boller.

 

 

Det irriterer nå fryktelig at vi skal ha en tåpelig avslutning på skolen i kveld. Tapas, synging, vitnemålsutdeling og taler. Det skal vare fra 19-23:30! Skal jeg kaste bort hele kvelden på det?

Eller du kan ditche det og få vitnemålet tilsendt i posten, slik jeg gjorde. Klarer ikke forstå hvordan folk gidder ta seg tid til det der.

 

Hehe... Foreldrene skal være der...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, akkurat slik som meg. VI skal synge til foreldra, burde nesten ha vore omvendt. Er vi som har slitt oss gjennom 3 keisame år på denne skulen.

 

Nå er jeg heldigvis hjemme. Nå har jeg sunget Jahn Teigen og Rick-rollet publikumet, inntatt middelmådig tapas og tørre boller.

 

 

Det irriterer nå fryktelig at vi skal ha en tåpelig avslutning på skolen i kveld. Tapas, synging, vitnemålsutdeling og taler. Det skal vare fra 19-23:30! Skal jeg kaste bort hele kvelden på det?

Eller du kan ditche det og få vitnemålet tilsendt i posten, slik jeg gjorde. Klarer ikke forstå hvordan folk gidder ta seg tid til det der.

 

Hehe... Foreldrene skal være der...

So what? Forventer foreldrene dine at du skal gjøre kjedelige ting, eller?

 

Angående det med synging, så var det sånn syngeopplegg da jeg gikk ut vg1 også, men så var det bare jeg og tha gjeng som sang. Til gjengjeld så sang vi høyt nok for de noenoghundre folkene som ikke sang.

Endret av ☭ FTW ☭
Lenke til kommentar

Ja, akkurat slik som meg. VI skal synge til foreldra, burde nesten ha vore omvendt. Er vi som har slitt oss gjennom 3 keisame år på denne skulen.

Nå er jeg heldigvis hjemme.

Og no er eg heime. Var på "fest" etterpå ved ein innsjø, grill, fyll og horeri. Fjortisfyll er kanskje noko av det mest patetiske å observere i heile universet.

Lenke til kommentar

Åh herregud minnene. Ta vekk minnene.

 

Så enig, så enig. Min siste skoleavslutning var siste år u-skole, og jeg måtte befinne meg på to forskjellige skoler samtidig (spilte i begge skolers husband). Fantastisk gøy. Fikk ordna det slik at rektorene samsnakka, slik at jeg spilte på den-skolen-jeg-ikke-gikk-på først, og min egen skole sist. Stresssssssssss å drasse med alt utstyret (jeg spiller trommer) mellom to skoler, 15 km. Avslutningsfesten etterpå var tam og vanlig, og elevenes egen sommerfest var akkurat som svelemoe sier. Innsjø, øl, spying og tror jeg skuet noen som hadde seg i skogen også.

 

Dagens irritasjon: Våkna 45 minutter etter at jeg skulle vært på jobb, med telefonen i hånda, der jeg etter 10 sekunder oppfattet at jeg faktisk hadde tatt telefonen når en kollega ringte. Spesielt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forøvrig ganske jævlig å sitte på nach til kl 5 og herje, slokne på sofaen, og deretter bli vekt kl 08 av disse polakkene som bruker brekkjern for å skifte et vindu. Drassa meg til nærmeste buss, holdt på å sove forbi stoppen nærmest der jeg bodde, kom hjem, tok av meg klærne og døde midlertidig.

Lenke til kommentar

This! Og det irriterer. Ville solgt en nyre for å få mareritt igjen. Har ikke hatt et eneste et de siste 11 årene. Dritkjedelig å sove.

Jeg vil gjerne ha et mareritt eller en drøm som jeg husker i flere dager. Tar gjerne en våt drøm også. :p

 

Dere drømmer selv om dere ikke husker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...