Hanske Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Det irriterer nå fryktelig at vi skal ha en tåpelig avslutning på skolen i kveld. Tapas, synging, vitnemålsutdeling og taler. Det skal vare fra 19-23:30! Skal jeg kaste bort hele kvelden på det? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Ja, akkurat slik som meg. VI skal synge til foreldra, burde nesten ha vore omvendt. Er vi som har slitt oss gjennom 3 keisame år på denne skulen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hei, folk som vil bli parkeringsvakter. Velg et annet yrke NÅ, så slipper dere å støve bort alene fordi ingen liker dere. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Parkeringsvakter, vektere og billettkontrolører. De kan ikke velge andre yrker, de har allerede tapt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Det irriterer nå fryktelig at vi skal ha en tåpelig avslutning på skolen i kveld. Tapas, synging, vitnemålsutdeling og taler. Det skal vare fra 19-23:30! Skal jeg kaste bort hele kvelden på det? Eller du kan ditche det og få vitnemålet tilsendt i posten, slik jeg gjorde. Klarer ikke forstå hvordan folk gidder ta seg tid til det der. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 En tulling fra Jackass-filmene/seriene. Drakk og kjørte seg ihjel. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Når jeg trener flips på gresset utanfor her blir jeg angrepet av måker hele tida. Hvis de forstyrrer meg i en baklengs-salto kan jeg jo lande på nakken og dø. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 At bilen min er solgt, 4 uker uten bil før jeg drar til spania. At den nye bilen er forsinket på uvisst tidspunkt, mye om og men om det blir kontraksbrudd eller leiebil. Nesten alle venner er bortreist. Usikker på hvilken tilbakemelding jeg vil få på de skriftlige eksamener. Usikker på om jeg kommer inn på førstevalget av studier, og hva jeg skal gjøre om ikke. Ikke fikk jeg arbeide der jeg jobber nå i sommer, usikker på om jeg skal søke noe nytt om jeg skal flytte etter ferien. Liker ikke denne sommeren jeg. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Nå er jeg virkelig irritert. Siden skolen er ferdig, sksl jeg kjøpe ut elev-pc'n. Da blir det lagt inn w7. Selvsagt fungerer ikke dette, og jeg kan ikke ordne dette siden min stasjonære PC er sendt hjemover med flyttelasset. Ergo, jeg må være uten PC frem til onsdag. Ekstra irriterende er at siste episode av Game of Thrones for sesongen kom i dag. Har dermed ikke mulighet til å se den. Hipp hurra for å surfe med ifån. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg ble fortalt at slutten var episk. Bare sånn du har noe å glede deg til. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Liker ikke sånn der drager og magi og sånn så gidder ikke å se game of thrones Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Moderatormelding Ein haug innlegg er fjerna Ting som irriterar meg grenselaust? Brukarar som glatt ignorerer advarsel frå moderator om at off-topic ikkje er tillatt. Reaksjoner vil bli vurdert. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 At jeg har klart å slette en mappe med bilder fra minnekortet! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Nazi-mods irriterer. <--- See what i did there? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 At jeg har klart å slette en mappe med bilder fra minnekortet! Fortvil ikke! Det finnes haugevis med programmvarer som kan gjenopprette disse for deg! Husker jeg selv gjorde dette en gang, fikk alle sammen tilbake! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10087732 Var dette relatert til vårt tidligere samtaleemne? Eller et rent sammentreff? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Den ble postet forrige gang ja Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Fortvil ikke! Det finnes haugevis med programmvarer som kan gjenopprette disse for deg! Husker jeg selv gjorde dette en gang, fikk alle sammen tilbake! Har prøvd en HAUG med programmer nå. Alle programmene har klart å få de tilbake, men mange er grå. Ta å les HER. Fint om du vet om et annet program (send PM). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå