Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det irriterer nå fryktelig at vi skal ha en tåpelig avslutning på skolen i kveld. Tapas, synging, vitnemålsutdeling og taler. Det skal vare fra 19-23:30! Skal jeg kaste bort hele kvelden på det?

Eller du kan ditche det og få vitnemålet tilsendt i posten, slik jeg gjorde. Klarer ikke forstå hvordan folk gidder ta seg tid til det der.

Lenke til kommentar

At bilen min er solgt, 4 uker uten bil før jeg drar til spania.

 

At den nye bilen er forsinket på uvisst tidspunkt, mye om og men om det blir kontraksbrudd eller leiebil.

 

Nesten alle venner er bortreist.

 

Usikker på hvilken tilbakemelding jeg vil få på de skriftlige eksamener.

 

Usikker på om jeg kommer inn på førstevalget av studier, og hva jeg skal gjøre om ikke.

 

Ikke fikk jeg arbeide der jeg jobber nå i sommer, usikker på om jeg skal søke noe nytt om jeg skal flytte etter ferien.

 

 

Liker ikke denne sommeren jeg. :(

Lenke til kommentar

Nå er jeg virkelig irritert. Siden skolen er ferdig, sksl jeg kjøpe ut elev-pc'n. Da blir det lagt inn w7. Selvsagt fungerer ikke dette, og jeg kan ikke ordne dette siden min stasjonære PC er sendt hjemover med flyttelasset. Ergo, jeg må være uten PC frem til onsdag. Ekstra irriterende er at siste episode av Game of Thrones for sesongen kom i dag. Har dermed ikke mulighet til å se den.

 

Hipp hurra for å surfe med ifån.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fortvil ikke! Det finnes haugevis med programmvarer som kan gjenopprette disse for deg! Husker jeg selv gjorde dette en gang, fikk alle sammen tilbake! :D

 

Har prøvd en HAUG med programmer nå. Alle programmene har klart å få de tilbake, men mange er grå. Ta å les HER.

Fint om du vet om et annet program (send PM).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...