Analmeth Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Norske filmtekstere. "Hipp hurra, kølle" (Er oversettelsen av "Yippie-ki-yay motherfucker") Skulle akkurat til å klage på det samme. I Two and a half men ble "...and a worthless douche in the guestroom." til "og en elendig dusj på gjesterommet." Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 De fuckings fluene som ikke skjønner at når jeg vifter dem bort, skal de ha seg til helvete bort! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 ''That's not very PC of you.'' Det var ikke mye dataspill av deg. Fin den der. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Norske filmtekstere. "Hipp hurra, kølle" (Er oversettelsen av "Yippie-ki-yay motherfucker") Ikkje røyr dykk gutar! ''That's not very PC of you.'' Det var ikke mye dataspill av deg. Fin den der. Jøss, den har jeg faktisk ikke sett før. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Maurinvasjon i kjelleren! THEY'RE EVERYWHERE! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hva er problemet med å se forskjell på sarkasme og trolling? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Norske filmtekstere. "Hipp hurra, kølle" (Er oversettelsen av "Yippie-ki-yay motherfucker") Ikkje røyr dykk gutar! ''That's not very PC of you.'' Det var ikke mye dataspill av deg. Fin den der. Jøss, den har jeg faktisk ikke sett før. Eneste jeg godtar som tekstes på nynorsk, er spaghettiwesterns. "Dei kallar meg Trinity" Lenke til kommentar
Kikyet Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Kjerringer som blokkerer gangene på butikkene med handlevognene sine mens de utveksler sladder. Eller enda verre, står og bokkkerer ut og innganger med ditto. Samt de samme kjerringene som beveger seg som de har lim under føtteene når de er ute i byen og går, så man må åle seg forbi, for ikke f.... om de viser hensyn til at det finnes andre emmenesker rundt dem. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg skulle personlig ha gitt denne personen en på trynet hvis jeg hadde kunnet! Måsemassakre i Steinvåg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Så vold mot vold. Hjelper ikke akkurat. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Måker er uansett skadedyr som ikke har livets rett. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Det er vel strengt tatt naturen som bestemmer, og ikke menneskene... 3 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Pleide å fiske måker med fiskestang som liten 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) I "LeoKhenirs fiskesløyekurs for bymennesker" , er et av punktene at fiskens tarmer, hode og spole skal kaste PÅ måsen, ikke TIL eller ETTER. Spesielt effektivt er dette hvis man klarer å slynge en fisketarm rundt halsen på en måke mens man holder på med time 2: Praktisk demonstrasjon . Aldri sett en måke bli angrepet av andre måker før. Ganske underholdende. Endret 20. juni 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg skulle personlig ha gitt denne personen en på trynet hvis jeg hadde kunnet! Måsemassakre i Steinvåg Bra tiltak, syns dog at de som gjorde det kunne sørget for å drepe alle måkene og ikke bare skade dem. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg liker ikke amerikanisering, eller patriotiske amerikanere 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Måker er rotter med vinger, som i tillegg er aggressive overfor mennesker som våger seg i nærheten av utkanten av periferien av området rundt reiret dems. Shoot on sight, sier jeg (men shoot to kill!) 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Alle vet at dyr er underlegne mennesker. De tør bare ikke si det. Tja, måker kan være smått irriterende, mens enkelte mennesker gjør meg lysten på å drepe. Hvem er verst da? 1 Lenke til kommentar
koots Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Skoletur. Fikk dog vite ett triks som gjoer at jeg kan plugge rett inn i kontakten. Medisinstudie? Nope, med VGS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå