Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke gjøre annet enn å irritere meg over "følgebåtene" til Hurtigruta. Til å begynne med var det bare koselig med en og annen småbåt med vinkende barn, men nå er det jo tett med båter på alle bauger og kanter som ødelegger den fine utsikten. Linselus!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mekka meg mat, også mister jeg alt på gulvet. Helvete, så jævlig irriterende og idiotisk!

Øydelagt mat er grunnen til all krig i verda. Det fins ingenting verre enn å bruke mykje tid og kjærleik på god mat som ein gler seg til å ete, kun for å miste alt på golvet. Det er ei knusande kjensle, som kan øydeleggje ein heil dag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja. Også blir jeg jo så furt når det skjer. :hrm:

 

Men faen, er sjeldent jeg lager pizza selv siden det er dritkjipt og bruke tid på mat når man kun skal sitte og spise selv. Men det er andre gangen på rad at jeg mister pizzaen når jeg lager den selv. Frustrerende. Føler meg direkte tilbakestående. Er jo ikke akkurat sånn at det er dritvansklig og ta med seg en pizza fra kjøknet og inn på rommet.

Lenke til kommentar

Gypsy: Jeg føler at dette grensert il mobbing. Du er derfor superduperrapportert, altså. :cry:

 

Hyperio: Problemet er veldet faktum at den alltid lander med toppen ned.

 

Svelemoe vet hva han snakker om. Eneste som hjelper er å gråte...masse, men man er max emo på internett så man kan få masse oppmerksomhet og trøst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...