Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Datamaskiner er min beste venn og verste fiende! Jeg tåler at jeg ikke får installert Catalyst-driverene på Fedora, men når Windows-partisjonen min blir korrupt så blir jeg sint!

 

Så endte jeg opp med å reinstallere hele maskinen! Heldigvis ligger alle de kritiske filene mine i Dropbox og på mine andre disker!

Lenke til kommentar

Det irriterer meg noe hinsides når en kamerat av meg som har lovet at han skal hjelpe meg med flytting avlyser kl 2 om natten dagen før jeg skal begynne på flyttinga. Det er snakk om å kjøre til sammen 80 mil, flytte kjøleskap, sofaer, ja generelt tunge ting opp i 2. etasje.

 

Nå har jeg fått lånt meg bil hele helgen og gjort alt klart så skal jeg faen meg gjøre det her alene?

 

Dette her har han fått beskjed om for over en måned siden, for en dømrade pudding av en kamerat!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Faren min sa at jeg kunne overnatte paa flyplasshotellet ved Gmoen....glad jeg ikke gjorde det for jeg fikk ikke fem ore refundert likevel.....blessing in disguise.

 

Syns erlig talt Meling er en Quisling , bare ute etter aa MELE sin egen kake (pun intended....klukk klukk)

Lenke til kommentar

Det irriterer meg noe hinsides når en kamerat av meg som har lovet at han skal hjelpe meg med flytting avlyser kl 2 om natten dagen før jeg skal begynne på flyttinga. Det er snakk om å kjøre til sammen 80 mil, flytte kjøleskap, sofaer, ja generelt tunge ting opp i 2. etasje.

 

Nå har jeg fått lånt meg bil hele helgen og gjort alt klart så skal jeg faen meg gjøre det her alene?

 

Dette her har han fått beskjed om for over en måned siden, for en dømrade pudding av en kamerat!

Røtent. Kamerater er pålagt å hjelpe til med sånne ting. Hadde du vært litt tidligere ute skulle du organisert forumdugnad. Noen hadde nok stilt opp hvis du hadde lagt det til en annen dag enn forumfotballen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har invitert en haug med folk jeg ikke kjenner på noe lignende før, og da forsvant det cder og vinyl i fleng.

Skal jeg beskytte musikken min så er jeg villig til å drepe jeg altså, men det skaper jo et dårlig inntrykk når jeg flytter på en ny plass liksom. Pluss at det blir så jævla mye søl.

 

Også er det vel begrensa hvor mange forumbrukere som sier ja til å kjøre 800 km. :wee:

Lenke til kommentar

Også er det vel begrensa hvor mange forumbrukere som sier ja til å kjøre 800 km. :wee:

Herregud, det finnes ikke noe fetere enn å kjøre en lang tur med kule karer og Queen, GNR, Jethro Tull og ACDC på stereoanlegget hele turen. Du har enkelt og greit for dårlige venner. Huk inn noen skikkelig kule folk, brenn på med en brent skive med nevnte band, pluss noe Bon Jovi og jævla Van Halen, og du har en tur ingen vil glemme noen gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...