Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen ta! Nå fikk jeg endelig telefonen tilbake etter 2 måneders reperasjon. Det første som skjer er at jævelskapen krasjer og henger seg opp! Det var grunnen til at jeg leverte den på service med det første... Er jeg nødt til å levere den inn i 2 nye måneder nå?! :realmad:

Endret av Olimaen
Lenke til kommentar

2mnd reparasjon? Hvorfor reklamerte du ikke?

Kjøpte den i november. Fikk det selvfølgelig på garantien. Er 2 års garanti fra Dell på denne, så jeg betalte ikke en krone... Returtiden går vel ut etter 2 uker? Isåfall må den repareres 2 ganger til for å få byttet den eller pengene tilbake?

Lenke til kommentar

At jeg ikke klarer å komme meg videre med jenta jeg er interessert i... det virker som hun er interessert tilbake men hun er veldig sjenert, noe som gjør at jeg blir usikker.

 

:(

Du kan vel bare sitte der og synes synd på deg selv, ELLER SÅ KAN DU SNAKKE MED HENNE!

Endret av handerrre
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Faen meg ikke min dag idag.

 

Rakk ikke bussen så måtte ta taxi til togstasjonen, kostet 100 kroner. På toget skulle konduktøren for en gangs skyld faktisk bekrefte at jeg er student og jeg hadde selvfølgelig ikke husket å få klistremerke for 2010/2011. Så starten på ferien ble nesten 200 kroner dyrere enn nødvendig.

Lenke til kommentar

Irriterer at Top Gear går på så mange forskjellige kanalar og med så stort sprang i episoder/sessonger.

 

Piratebay.

 

 

 

Bare tulla, Runar!

 

 

Seriøst. Har noen sesonger på pcen, mye lettere å ha alt samlet.

 

USER WAS BANNED FOR THIS POST

Endret av Runar
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...