Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Duran Duran skal til Bergen wooohoo!!! Nesten like fett som om Kaiser Chiefs skulle hit. Vel, det er en ganske stor forskjell egentlig, men Duran Duran er dritkult uanz. Anyway, det er 18års grense. Og konserten er EN måned før jeg blir 18. Herregud >.< Nei vent, 12 dager før jeg blir 18. TOLV dager. Helvette jeg hater aldersgrenser.

Endret av ☭ FTW ☭
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

UANSETT! Så er hovedpunktet her at man ikke får lov til å vise seg utenfor dørkarmen iført joggebukse så det er ikke så farlig om du går med en joggebukse hjemme i to dager, også tørker den ene.

 

Det er jo ikke som om du skal gå ut med den liksom, det hadde jo vært skamfullt.

 

Ikke lov av hvem? dummeste jeg har hørt. Veldig upraktisk og skifte bukse hver gang man skal utfor døra.

Lenke til kommentar

Hva bruker du når du trener ute?

Å trene med joggebukser, aka de baggy, grå du gjerne ser på trygdesnyltere, fyllefanter og personer som ellers ikke bryr seg om hvordan de ser ut, er helt forferdedelige å trene med. Mye bedre med shorts eller bukser som er ment til trening.

Lenke til kommentar

UANSETT! Så er hovedpunktet her at man ikke får lov til å vise seg utenfor dørkarmen iført joggebukse så det er ikke så farlig om du går med en joggebukse hjemme i to dager, også tørker den ene.

 

Det er jo ikke som om du skal gå ut med den liksom, det hadde jo vært skamfullt.

 

Jeg går med joggebukse 7 dager i uka.

Når alt er til vask har jeg bare dongeri og skjorter igjen.

 

Driter da i hva andre mener om hva jeg går kledd i.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...