Quote Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Jeg hadde eksamen i dag med tidsfrist på rundt to og en halv time. Jeg satt i to timer. Fra det hadde gått 30 minutter og helt til jeg gikk, var det en fremfor meg som snufset seg høyt i nesa nesten hvert 15. sekund. Han kunne i det minste ha gått ut og snytt seg. Fikk lyst å slå hodet hardt i pulten. Endret 14. juni 2011 av Quote Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 På norsk så heter vel medic i krigs/militærsammenheng sanitet? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 På norsk så heter vel medic i krigs/militærsammenheng sanitet? Jepp. Jeg har aldri sett norske soldater skrike etter sykebroooooor. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 dette blir jo litt OT, men når vi er inne på medic.. Hør hva tullingen roper på ca 0:40 i denne videoen Lenke til kommentar
greiven Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Haha, der har en vi en som har spilt litt for mye Battlefield Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ja, det kan du trygt si... Forøvrig, noe som irriterer meg, når naboen ber meg senke farten når jeg trutler forbi på tomgang i første... Går nesten så seint at jeg kjører bakover... Gleder meg til dagen vi flytter... Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 2 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 When i feel tard, I stop feeing tard and feel awesome instead. True story. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 At jenter ser på en, opplever ofte at jenter ser på meg når jeg er ute, i byen også videre - men jeg aner ikke hvorfor. Det, irriterer meg soom faen - er jeg virkelig så stygg? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 På norsk så heter vel medic i krigs/militærsammenheng sanitet? Jepp. Jeg har aldri sett norske soldater skrike etter sykebroooooor. Minnes at jeg brølte "SANITET" selv, når jeg var lagfører i forcen. Jævla markør som lå der og agerte skadd tysk tanksfører og gaula på tysk, midt i skauen. Jeg brølte "FÅ HAN TIL Å HOLDE KJEFT OG FIKS DET" til sanitetsmannen min, mens jeg febrilsk forsøke å lære opp sambandsmannen til hvordan han brukte radioen. Mens fenriken som var observatør sto på siden av meg og brølte til meg for å stresse meg. Satan, det var irriterende. (så holdt jeg meg on-topic og) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 At jeg har tullet bort den ene joggebuksa min. Det skal ikke gå ann! gud så irriterende. Og jeg har bare 4 som er gode og gå i, så dvs nå har jeg tre. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Gå uten bukse da, i guds frie natur Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Så lenge crocs er på og tskjorten bare dekker halve magen er du trygg. 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 At jeg har tullet bort den ene joggebuksa min. Det skal ikke gå ann! gud så irriterende. Og jeg har bare 4 som er gode og gå i, så dvs nå har jeg tre. Pfft, trenger da bare to. Å ha de i rotasjon. Om ikke, stikk innom Cubus og kjøp ei for en hundrings. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ha dem i rotasjon? To er da alt for lite. Hadde foretrekt og hatt 5-6. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ha dem i rotasjon? To er da alt for lite. Hadde foretrekt og hatt 5-6. Bruk en - vask en. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ha dem i rotasjon? To er da alt for lite. Hadde foretrekt og hatt 5-6. Bruk en - vask en. Prøv det samme med kondomer! (Nei, det var ikke noe poeng i det i det heletatt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå