Notelitten Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 velferdsstaten irriterer. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Irriterer meg at jeg ikke kan spore innleggene jeg har fått +rykte for (kun hvilke innlegg, driter i hvem som ga meg +). Eller at jeg kan spore de jeg har gitt+ rykte til. Irriterer meg også veldig at folk gir + for idiotiske ting. Hensikten forsvinner om man skal få en "+" for alt mulig rart. Har hendt at jeg har fått + for å si helt absurde ting. Kunne sikkert skrevet "ost" i en tråd om skjermkort, og fått + for det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 At diskutant har lært seg å quote innlegg... 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Diskusjoner som går på personer, ikke sak. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ja og at han faen meg skal forandre siteringen til det han selv ønsker. Skjønner ikke at han driter seg ut :nei2: Hvis du mener da han rettet på meg, nei han dret ikke seg selv ut. Det var ment til å være kjærlighet ikke er basert på sex slik som hele samfunnet tror det er. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Skulle nettopp knekke et Litago yoghurtbeger fra et annet. Driten vil jo ikke lystre så jeg tar i litt mer og nå sitter jeg her med yoghurt over hele bordet. Murphy's Law 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 personangrep på forumet irriterer Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) personangrep på forumet irriterer Hvis du sikter til meg, så var det på ingen måte et personangrep. Kun det at du siterer et innlegg, gjør om på det og poster det uten noe ekstra tekst irriterer. Hvis folk ikke folk tåler at man sier det... Endret 6. november 2010 av Mchansern 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 am i herping your derp? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ja og at han faen meg skal forandre siteringen til det han selv ønsker. Skjønner ikke at han driter seg ut :nei2: Hvis du mener da han rettet på meg, nei han dret ikke seg selv ut. Det var ment til å være kjærlighet ikke er basert på sex slik som hele samfunnet tror det er. Hva er det du babler om? 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Se 2 sider tilbake.. :!: Endret 6. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Alt Fast Food-hetsen irrterer meg. Lenke til kommentar
Muffinsen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Folk som aldri hører mobilen ringe irriterer meg. Lenke til kommentar
Muffinsen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Folk som aldri hører mobilen ringe irriterer meg. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Enda verre: Folk som ringer meg, men jeg er akurat ett sekund for sein til å ta den. Når jeg ringer tilbake to sekunder senere, tar de ikke telefonen. 4 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Folk med lyden satt øredøvende høyt på telefonen. Især unge folk. Eldre med hørselsproblemer er vel unnskyldt. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 At jeg ikke kunne komme å låne cadillacn hos Farfar fordi han skulle se fotballkamp... men ja, det er vanskelig å snu seg et sekund etter nøkkelen. Skal ha den imorgen men da har jeg selvfølgelig litt lekser også, yay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå