Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg at jeg ikke kan spore innleggene jeg har fått +rykte for (kun hvilke innlegg, driter i hvem som ga meg +). Eller at jeg kan spore de jeg har gitt+ rykte til.

Irriterer meg også veldig at folk gir + for idiotiske ting. Hensikten forsvinner om man skal få en "+" for alt mulig rart. Har hendt at jeg har fått + for å si helt absurde ting. Kunne sikkert skrevet "ost" i en tråd om skjermkort, og fått + for det.

Lenke til kommentar

Ja og at han faen meg skal forandre siteringen til det han selv ønsker. Skjønner ikke at han driter seg ut :nei2:

Hvis du mener da han rettet på meg, nei han dret ikke seg selv ut. Det var ment til å være kjærlighet ikke er basert på sex slik som hele samfunnet tror det er.

Lenke til kommentar

personangrep på forumet irriterer

Hvis du sikter til meg, så var det på ingen måte et personangrep.

Kun det at du siterer et innlegg, gjør om på det og poster det uten noe ekstra tekst irriterer.

Hvis folk ikke folk tåler at man sier det...

Endret av Mchansern
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja og at han faen meg skal forandre siteringen til det han selv ønsker. Skjønner ikke at han driter seg ut :nei2:

Hvis du mener da han rettet på meg, nei han dret ikke seg selv ut. Det var ment til å være kjærlighet ikke er basert på sex slik som hele samfunnet tror det er.

Hva er det du babler om? :rofl:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...