Gjest medlem-1432 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Sist jeg svimte av var hos svigerfamilien. Det var jævla flaut. Min svigermor sto over meg og ropte navnet mitt, mens brødrene og faren til typen sto og glodde med store øyne. Huff. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Husker en gang når jeg skulle være alpha-male og tøffe meg med å ta salto ned fra taket på hytten. Var visst ikke så dyp snø som jeg trodde, endte med besviming og at jeg våknet opp inne i hytten for some reason. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Massiv off topic, men jeg skulle ta salto på en trampoline, endte med at jeg spydde over hele trampolinen. 6 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ekstremt vondt i hodet. Tror jeg må lindre det med litt sjokoladeis. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hastighetsreguleringa på poleringsmaskinen sluttet å fungere i dag. Typisk at det skjer når man er midt oppi våtsliping og grov rubbing... Giggity... 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ekstremt vondt i hodet. Tror jeg må lindre det med litt sjokoladeis. Ta en pakke Ibux, så tenker jeg smerten gir seg. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg svimer til tider av når jeg reiser meg, uansett hvor sakte jeg reiser meg. Jeg svimer nesten av hver gang jeg reiser meg, men jeg har begynt å bli rimelig vant med det etter 2-3 år. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Personer som bruker engelsk ord når det er helt unødvendig! Spesielt når det kommer til dataspill og sånne greier... Hva er vitsen med å si ting som "account", "ammo", "medic". osv...? Det heter konto, ammunisjon og sykesøster/bror! Det burde være en lov som sa at du MÅTTE klappe til alle som brukte ord som LOL, OMG, lissom' og ROTFLSHIFOMCADMT. PS: ROTFLSHIFOMCADMT= Rolling On The Floor Laughing So Hard I Feel Off My Chair And Dropped My Taco Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Personer som bruker engelsk ord når det er helt unødvendig! Spesielt når det kommer til dataspill og sånne greier... Hva er vitsen med å si ting som "account", "ammo", "medic". osv...? Det heter konto, ammunisjon og sykesøster/bror! Hva er vitsen med å si ting som "account", "ammo", "medic". osv...? Det heter konto, ammunisjon og sykesøster/bror! Det heter konto, ammunisjon og sykesøster/bror! sykesøster/bror! 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Var det mange sykesøstre med på D-dagen altså? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Meg: Jeg er så glad i deg han: jeg elsker deg tror jeg vet ikke helt Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Var det mange sykesøstre med på D-dagen altså? Ja! I allefall i den filmen jeg så... I ettertid så var Eva Braun mistenkelig lettkledd så det var kanskje ikke History Channel likevel... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Meg: Jeg er så glad i deg han: jeg elsker deg tror jeg vet ikke helt Hahahaha. Han fucker bare med hodet ditt. Endret 14. juni 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Var det mange sykesøstre med på D-dagen altså? Ja! I allefall i den filmen jeg så... I ettertid så var Eva Braun mistenkelig lettkledd så det var kanskje ikke History Channel likevel... Nei, det stod nok hustler channel i toppen xD Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Meg: Jeg er så glad i deg han: jeg elsker deg tror jeg vet ikke helt Hahahaha. Han fucker bare med hodet ditt. Var det til meg? Hm, virker rart, ja, men jeg tror han gjør det Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 sykesøster/bror wat Sykesøster eller sykebror Sykesøster/ -bror Sykesøster/ bror Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ordet er Sykepleier. Sykesøster har forsvunnet fordi det er kjønnsdiskriminerende. 3 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Har du ikke sett de dokumentarene hvor norske folk blir skadet i krig og de skriker "SYYYKEEEBROOOOOR!" og sykebroren kommer løpende? 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå