Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir ganske irritert over å lete etter et nytt sted å bo. Hver eneste plass som ligger innenfor rimelighetens grenser hva priser OG størrelse anngår, har et forbanna felles vaskerom. Skjønner jo at jeg må ta til takke med det uansett, men tanken på et forbanna felles vaskerom er ille. Vil jo ha min egen søte, lille vaskemaskin og vaske klærne mine i. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke akkurat si at jeg kunne vitne hendelsen, så jeg er fortsatt ikke sikker på hva som skjedde. Jeg husker bare at jeg svimlet bort til vasken og våknet ukjent tid etterpå med vondt på rompeballene.

 

Edit: Det begynte med at jeg reiste meg for fort, og så dum som jeg var så pustet jeg ikke noe særlig, etterpå våknet jeg slik som beskrevet ovenfor.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Jeg har gjort nøyaktig det samme, men jeg var mer "tilstede".

 

Jeg "hoppet" opp av sofaen etter å dovnet der i en halvtime, og gikk rett i gulvet. Når jeg kom til meg selv et sekund etterpå ellerno, kjente jeg at jeg nettopp hadde hatt rykninger i kroppen. Moren min så litt bekymret på meg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Er det stygt og le? Fordi jeg fant det litt komisk.

 

Men som oftest er det ikke noe farlig i og svime av, med mindre det skjer ofte, da burde man dra til legen.

Lenke til kommentar

En annen gang, etter jeg ble fortalt på jobb om å dra hjem fordi jeg var syk, klarte jeg å svime av på båten hjem til nesodden. Det var gøy. Jeg kjente hele prosessen med at synet ble svakere, ørene begynte å pipe, og hele kroppen ble slapp. Det var en merkelig følelse. Siste jeg husker var at jeg tok 2 skritt bort fra stolen min, men våknet opp ved utgangen på båten. :D

 

 

 

er forresten svært irriterende å ikke ha oppvasksmaskin.

Lenke til kommentar

Jeg svimte av på badet en gang da jeg blødde neseblod. Jeg merket at synet ble svakere, og at jeg ikke klarte å holde bena oppe lenger. Plutselig kom doskåla nærmere og nærmere, og like før jeg traff blacket jeg ut.

 

Våknet etterpå at pappa løftet meg opp fra badegulvet, med doringen i hendene. Da hadde jeg dratt med meg doskåla på vei ned, og revet av hele festet. Maskin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...