Pokey Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Justin Bieber er flink til å synge, haters gonna hate. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Å ikke vite om noen gode sanger jeg kan høre på Hva med denne? En flott sang som jeg tror du kan like. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Justin Bieber er flink til å synge, haters gonna hate. Kompisen min. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Synes faktisk JB har en bra stemme. Skjønner egentlig ikke hvorfor det er så mange haters. Han har jo 4 singler, 1 album og en film? Samt millioner av fans. Må gi han creds for det. Jentevitsene har gått ut på dato, liksom. Endret 14. juni 2011 av Zeromac Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Blir ganske irritert over å lete etter et nytt sted å bo. Hver eneste plass som ligger innenfor rimelighetens grenser hva priser OG størrelse anngår, har et forbanna felles vaskerom. Skjønner jo at jeg må ta til takke med det uansett, men tanken på et forbanna felles vaskerom er ille. Vil jo ha min egen søte, lille vaskemaskin og vaske klærne mine i. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hva med denne? En flott sang som jeg tror du kan like. Høyner. http://www.youtube.com/watch?v=tk5fyBfUAhs&feature=related OT: Skrivesperre. Skrevet en halv side med notater, og så kommer skrivesperren atter en gang. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Så lavmål. Eneste andre kan er å rakke ned på akkurat det. Trist, trist. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Tror jeg nettopp svimte av for første gang i livet mitt! Det var en ekkel opplevelse. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Tror? enten så svimer man av, eller ikke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Tror jeg nettopp svimte av for første gang i livet mitt! Det var en ekkel opplevelse. Fortell hvordan det føltes ut. Jeg har svimt av to ganger før, og kan bekrefte hvordan det føles. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Jeg kan ikke akkurat si at jeg kunne vitne hendelsen, så jeg er fortsatt ikke sikker på hva som skjedde. Jeg husker bare at jeg svimlet bort til vasken og våknet ukjent tid etterpå med vondt på rompeballene. Edit: Det begynte med at jeg reiste meg for fort, og så dum som jeg var så pustet jeg ikke noe særlig, etterpå våknet jeg slik som beskrevet ovenfor. Endret 14. juni 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Da har du nok svimt av. Har gjort det et par ganger selv. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Det er nok det som skjedde ja. Først lurte jeg på om jeg hadde hatt et epileptisk anfall, men så kom jeg på at jeg svimlet bort til vasken. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Husker jeg reiste meg fra stolen på rommet og skulle ut døren, svimet tydeligvis av og kakket hodet i døren. Det gjorde jævlig vondt. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg har gjort nøyaktig det samme, men jeg var mer "tilstede". Jeg "hoppet" opp av sofaen etter å dovnet der i en halvtime, og gikk rett i gulvet. Når jeg kom til meg selv et sekund etterpå ellerno, kjente jeg at jeg nettopp hadde hatt rykninger i kroppen. Moren min så litt bekymret på meg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Er det stygt og le? Fordi jeg fant det litt komisk. Men som oftest er det ikke noe farlig i og svime av, med mindre det skjer ofte, da burde man dra til legen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 En annen gang, etter jeg ble fortalt på jobb om å dra hjem fordi jeg var syk, klarte jeg å svime av på båten hjem til nesodden. Det var gøy. Jeg kjente hele prosessen med at synet ble svakere, ørene begynte å pipe, og hele kroppen ble slapp. Det var en merkelig følelse. Siste jeg husker var at jeg tok 2 skritt bort fra stolen min, men våknet opp ved utgangen på båten. er forresten svært irriterende å ikke ha oppvasksmaskin. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg svimte av inni klasserommet på barneskolen og, i 6. eller 7. klasse. Bare datt ned fra stolen og lå på gulvet, fikk jeg høre. Og læreren sa jeg måtte sitte igjen, fordi jeg skapte uro i klassen. Haha. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg svimte av på badet en gang da jeg blødde neseblod. Jeg merket at synet ble svakere, og at jeg ikke klarte å holde bena oppe lenger. Plutselig kom doskåla nærmere og nærmere, og like før jeg traff blacket jeg ut. Våknet etterpå at pappa løftet meg opp fra badegulvet, med doringen i hendene. Da hadde jeg dratt med meg doskåla på vei ned, og revet av hele festet. Maskin. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå