Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som har utrolig mange skrivefeil, som enkelt kunne blitt rettet med en enkel ordbok i nettleseren. Skjønner at man kan få en leif av og til, men når det gjentar seg ofte, og i mange ord, da blir det smått plagsomt å lese. Har også forståelse for at ikke alle er like gode i sitt eget morsmål (...), men det finnes hjelpemidler.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Helt enig. Det verste som finnes er folk som bare "Jeg har dysleksi, så du trenger ikke bemerke alle skrivefeilene mine!!!!" fordi de ikke gidder å hente fram stavekontroll i nettleseren sin. Jeg tror ikke det finnes en eneste nettleser der ute uten stavekontroll eller ordbok.

Lenke til kommentar

Det som er litt morsomt med forum er å legge inn feil selv. Spesielt når man vet det er noen personer som veldig fort reagerer på dette. Fjerne en å, drite i å bruke komme, ramser opp ting med og istedenfor ,, osv.

For min del ville du bare fremstått som unintelligent eller litt for kjapp på avtrekkern. Det er ikke noe jeg sitter i etterkant og tenker over, dette skjer helt automatisk. Jeg kan lese en skrivefeil eller to, men mange blir fort slitsomt.

Lenke til kommentar

Det som er litt morsomt med forum er å legge inn feil selv. Spesielt når man vet det er noen personer som veldig fort reagerer på dette. Fjerne en å, drite i å bruke komme, ramser opp ting med og istedenfor ,, osv.

Det blir litt sånn at du sitter der og hånler over tanken på at alle språknaziene sitter hjemme i sofaen sin og eksploderer i sinne og spytt mens de fyrer løs angrep på din manglende språkferdigheter.

Det som egentlig skjer er at vi sitter der, rister på hodet og tenker "for en tulling". Your loss.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Å pakke inn glass av forskjellig slag irriterer meg. Særlig de med gøye fasonger. -_-

Samt gigantiske kopper for te og kaffe ... *sukke og pakke videre*

Gjør du sånt med vilje? o_O

Når folk gjør sånt, tenker jeg taper og wannabe fjortis.

Lenke til kommentar

Noe som irriterer meg nå er at vi må på skolen helt til neste tirsdag, selv om vi er ferdig med alle prøver osv.

Edit: rettet selvom til selv om.

Du fikk som fortjent og lær deg å ta ansvar.

Nå er det også snakk om at man bli utesteng fra det meste av Norske servere som er. Synes det blir for dumt at man blir bannet fra servere man ikke har gjort noe galt på.

Hvordan kan de hvite at Quackery ikke har gjort det? At han ikke finner på det med vennen?

Folk som har utrolig mange skrivefeil, som enkelt kunne blitt rettet med en enkel ordbok i nettleseren. Skjønner at man kan få en leif av og til, men når det gjentar seg ofte, og i mange ord, da blir det smått plagsomt å lese. Har også forståelse for at ikke alle er like gode i sitt eget morsmål (...), men det finnes hjelpemidler.

Er sikkert en del som rett og slett ikke bryr seg.

Protip: slutt å bry deg om andres skriveleifer, det er ikke noe poeng i det.

Endret av handerrre
Lenke til kommentar

Å pakke inn glass av forskjellig slag irriterer meg. Særlig de med gøye fasonger. -_-

Samt gigantiske kopper for te og kaffe ... *sukke og pakke videre*

Gjør du sånt med vilje? o_O

Når folk gjør sånt, tenker jeg taper og wannabe fjortis.

Nå skal man ikke overdrive heller. Er vel mer rettet mot folk som skal henge seg opp i småfeil hele tiden. Liker ikke småfeil jeg heller, bare så det er klart :)

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...