Leo_Khenir Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Er klar over at jeg må gjøre noe, men jeg foretrekker heller en dag hvor jeg selv bestemmer det meste, fremfor å følge en slavisk rytme hver dag. Dessuten er jeg kronisk B-menneske. 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Æsj. Var ikke visdomstann som gjorde tanna mi betent. Ikke fant tannlegen noe heller. Så hva er da svaret? La oss rotfylle . Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg har muntlig eksamen snart, men jeg sliiiter Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Tsjuden skrev (På 14.6.2011 den 12.47): Jeg har muntlig eksamen snart, men jeg sliiiter I? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 BadCat skrev (På 14.6.2011 den 11.24): Selv om du for eksempel hadde vært ekstremt god i et videospill og tjent penger på det hadde du fortsatt måtte øve 10 timer om dagen og sjelden eller aldri hatt mulighet til å ta en dag fri for å gjøre noe annet. Alt har sin pris. Hardt liv gitt Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 BadCat skrev (På 14.6.2011 den 11.24): Hehe. Men samme hva du skal så må du gjøre noe, eller ønsker du å ligge rett ut på en sofa mens en undersått fører druer opp til munnen din fra et sølvfat? Selv om du for eksempel hadde vært ekstremt god i et videospill og tjent penger på det hadde du fortsatt måtte øve 10 timer om dagen og sjelden eller aldri hatt mulighet til å ta en dag fri for å gjøre noe annet. Alt har sin pris. Nå er kanskje ikke videospill det som står øverst på lista mi. Da heller musiker. Er klar over at det også er hardt arbeid, men fortsatt så bruker man store deler av dagen på hobbyen sin og styrer en del selv. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Neppe skrev (På 14.6.2011 den 12.48): Tsjuden skrev (På 14.6.2011 den 12.47): Jeg har muntlig eksamen snart, men jeg sliiiter I? Engelsk. Jeg har et ganske greit tema, jeg er bare litt treg Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Norsk eksamen, folkedikt. Skal finne ett tema og fordype meg i og legge vekt på dette. Må si fra til norsklæreren min før 16.00. Har jeg begynt på noe som helst? Neeeeeeeh. Lenke til kommentar
koots Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Irriterer meg litt over alle på norske skoler som ikke gjør annet enn å whine om eksamen. Hadde jeg filtrert bort alle facebook meldinger om eksamen så hadde det blitt veldig tomt nå om dagen. Irriterer meg også over at servostyringen på bilen min ikke virker ordentlig. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Folk liker ikke eksamen. Merkelig det der.. Stort sett diskusjon.no og facebook folk klager over det. For å se det på den lyse siden; ferdig om noen dager/ uker! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Jeg digger eksamen, sånn helt seriøst. Er så utrolig gøy å se hvor mye man faktisk har lært, og å nesten overraske seg selv med det samtidig. Utrolig givende for min del iallefall. Endret 14. juni 2011 av Neppe Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Har dere sette dette spørsmålet på Facebook? Alle svarene irriterer meg. Alle. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Neppe skrev (På 14.6.2011 den 13.43): Jeg digger eksamen, sånn helt seriøst. Er så utrolig gøy å se hvor mye man faktisk har lært, og å nesten overraske seg selv med det samtidig. Utrolig givende for min del iallefall. Du er en løk. Er glad jeg er ferdig med sånt for lenge siden. Vis skjult innhold Dette mener jeg selvfølgelig ikke som et verbalt angrep på ditt legeme, men heller min måte å vise min kjærlighet til deg på. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Oh wow. Jeg scrollet gjennom alle 100 rakettenesvaralternativene (hvorfor i helvete skrev jeg rakettene), og det øverste svaralternativet var det eneste som var 1 - Skrevet korrekt og 2 - Ikke retardert. På den andre siden er det bare tre bokstaver, om det var mer hadde sikkert vedkommende sneket inn en skrivefeil her og der. "Norge e perfekt for helvedde" var morsom da! Endret 14. juni 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Jeg er enig med en promille av alternativene der, slik som arveavgift. Men siden jeg er sosial-liberal, så synes jeg at Norge burde drives slik fremfor å gi folket mer brød og sirkus til folket. TV-lisens har jeg lite imot, for jeg elsker å se på NRK Nett-TV. Endret 14. juni 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Diskutant skrev (På 14.6.2011 den 14.01): Du er en løk. Sprøstektløk, rødløk, hvitløk, gressløk? Skjønner at noen ikke er fan av eksamen og å studere generelt. Jeg tipper jeg studerer til jeg blir tredve. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Neppe skrev (På 14.6.2011 den 14.10): Diskutant skrev (På 14.6.2011 den 14.01): Du er en løk. Sprøstektløk, gressløk, hvitløk, rødløk? Skjønner at noen ikke er fan av eksamen og å studere generelt. Jeg tipper jeg studerer til jeg blir tredve. Ja.. Men - er bedre enn å jobbe! Eller nei.. Lenke til kommentar
Curver Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Plager meg at jeg snart må ut å klippegresset! Gressklipperen vibrerer som pokker, akuratt som kniven er skeiv eller no, men helt rett! Du blir helt blurete i synet etterpå! Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Stramme skruen til veivet kanskje? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Plutselig så har denna utdaterte bygda fått med seg hva "planking" er og gud og værmann skal poste slike "kule" bilder der de "planker" hvor som helst. Faaack jeg blir så irritert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå