Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En spillkonto er personlig. Folk bør få ban for i det heletatt å dele konto selv om det ikke er gjort noen øvrige regelbrudd. En som deler konto er en serdeles useriøs spiller fordi han tillater at eksterne faktorer kommer inn i spillingen og bør fjernes til fordel for øvrige spillere. "Nei jeg spiller bare på måfå, derfor kan jeg liksågodt dele kontoen." De som spiller på måfå kan gjøre noe annet enn å plage de som spiller seriøst.

 

Folk som deler spillkonto er maksimalt irriterende og fortjener ban.

Lenke til kommentar

Det er snakk om Minecraft, ikke statshemmeligheter.

Akkurat, og derfor blir kontoen hans sperret, mens han som person har friheten til å åpne ny. Hadde det vært statshemmeligheter, ville han blitt permanent "bannet" uten muligheten til å opprette ny "konto". (les; "fengslet" "nytt liv".)

 

Kontoen står i HANS navn, og om han da låner bort til noen som misbruker kontoen, er det hans egen feil. Dette er ikke noe som kan diskuteres rundt, det er 100% fakta. Det er eieren som står til ansvar for kontoen sin og alt som skjer på den.

Unntaket er selvsagt om noen hacker seg inn på kontoen hans. Da kommer det ann på selskapet hvor gavmilde de er. (Blizzard f.eks hjelper deg med å få tilbake kontoen rimelig kjapt, mens andre spill igjen kan velge å si at det er din egen feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har spilt en god del timer med TJ og gutta i BC2 og ganske mange timer i Minecraft. Jeg vet ganske sikkert at TJ ikke tar så mye useriøst. Om han har satt opp regler så må reglene holdes til punkt og prikke. Ellers er det ikke bra nok. Selv får jeg ikke admin kontroll på hardwork fordi jeg klarte å få TJ og Borbra bannet fra en server Bmund drev før. Selvom jeg var med på og bygge det aller første på serveren.

Lenke til kommentar

NothinDoin:

Samme hva man gjør så er det bortkastet tid dersom man ikke tar det seriøst.

Du liker kanskje å gjøre ting på måfå eller med halv innsats? Gjør ting ordentlig eller ikke gjør det overhodet. Si noe fint/konsturktivt eller ikke si noe.

 

Leo_Khenir:

Du kan satse hardere på noe du liker å gjøre. Ddet gir ikke mening i livet å gjøre noe man ikke liker bare for å overleve, da kunne man liksågodt aldri ha eksistert i utgangspunktet siden det ikke er noe poeng i å eksisterer kun for å eksistere.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

"Kandidaten får ikke bestått da feilen ble funnet ved å feilsøke på måfå."

 

True story.

 

Nesten det samme som de hundrevis av poster på dette forumet om folk som med uheldig ufall har kommet fram til at det var fornuftig å montere PCen sin på måfå selv om de ikke hadde snøring på hva de drev med.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Leo_Khenir:

Du kan satse hardere på noe du liker å gjøre. Ddet gir ikke mening i livet å gjøre noe man ikke liker bare for å overleve, da kunne man liksågodt aldri ha eksistert i utgangspunktet siden det ikke er noe poeng i å eksisterer kun for å eksistere.

 

Sier ikke at jeg ikke trives i jobben jeg har nå, for det gjør jeg. Jeg hadde bare trivdes ENDA bedre med livet hvis jeg hadde sluppet å jobbe.

Lenke til kommentar

Hehe. Men samme hva du skal så må du gjøre noe, eller ønsker du å ligge rett ut på en sofa mens en undersått fører druer opp til munnen din fra et sølvfat?

 

Selv om du for eksempel hadde vært ekstremt god i et videospill og tjent penger på det hadde du fortsatt måtte øve 10 timer om dagen og sjelden eller aldri hatt mulighet til å ta en dag fri for å gjøre noe annet. Alt har sin pris.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...