Thewiz Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Skole så sent på juni? Jadda, er det ikke morro? Men på onsdag klokken 1400 er det sommerferie! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 http://www.minecraft.no/forum/index.php?/topic/3776-unban/ Dette. Faen så irriterende. Dette var hyggelig å lese. Bra at vi ikke har sånne griefere som deg på denne fantastiske serveren. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Ja, men jeg har jo faen ikke griefet. Det er jo der problemet ligger. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Selv jeg som ikke gamer synes du så ut som en whiny little bitch der. Trodde alle gamere var jævlig harde bak tastaturet sitt jeg. ALPHA-DOG liksom. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Men han har jo litt rett da. Du lånte jo bort din egen konto på eget ansvar. Men enig i at mange tar dette litt vel seriøst. Har selv bare spillt singleplayer av minecraft, så har aldri støtt bort i problemet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Ja, men jeg har jo faen ikke griefet. Det er jo der problemet ligger. Det er ikke du som er bannet. Det er din bruker, og din bruker har griefet. Jeg ser ikke problemet. Ikke viser du mye respekt til dine medspillere utifra den siste kommentaren din og jeg håper du forblir bannet. Om du skulle bli unbannet så bryr deg det meg marginalt mer. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) http://www.minecraft...pic/3776-unban/ Dette. Faen så irriterende. Enig. Fikk samme behandlingen for akkurat samme situasjon bare at jeg ikke hadde gitt personen som griefet tilgang til kontoen min. Endret 13. juni 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Ja, jeg blir irritert lett. Og ja, jeg låner bort på eget ansvar, men vedkommende lovte å oppføre seg - noe han ikke klarte. Har bedt han kjøpe spillet på nytt til meg også. Fyren har egentilg aldri vært spesielt grei mot meg heller, så skjønner ikke hvorfor jeg lånte bort in the first place. Jaja, gjort er gjort - men jeg blir sur uansett, spesielt når jeg ikke kan spille på noen som helst annen stor seriøs norsk server nå tydeligvis. Endret 13. juni 2011 av Quakecry Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 men vedkommende lovte å oppføre seg - noe han ikke klarte Dette er nok hardwork sin feil, la oss alle klage til Hansien og gjengen om hvor teit vennen din var!! Da skjønner de helt sikkert hvor teit reglene deres er, og så gjør de griefing lovlig!!! 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg driter vell egentlig i om jeg får spille på hardwork eller ikke, er mer prinsippiet i at ingen andre store seriøse norske servere skal jeg få spille på nå. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Ja, men jeg har jo faen ikke griefet. Det er jo der problemet ligger. Da jeg var admin i en stor CS:S klan, og drev med unbans o.l, var det unnskyldning nr. 1. Alle som har gjort noe galt på en server skylder alltid på broren sin eller en kamerat som har lånt accounten. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Bare i at mitt tilfelle stemmer det faktisk. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Da jeg var admin i en stor CS:S klan, og drev med unbans o.l, var det unnskyldning nr. 1. Alle som har gjort noe galt på en server skylder alltid på broren sin eller en kamerat som har lånt accounten. Du vet, det er ganske vanlig å låne bort dvs kontoer. Har både lånt bort steam kontoen min og Minecraft kontoen min til folk jeg tror jeg kan stole på. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 I de andre sine tilfeller også. Påstår de. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg gir vell døyten i hvorvidt andre roper sau hele tiden. Her stemmer det faktisk, og da gjør det meg ekstra irritert. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Sendte akkurat en jævlig flau melding til en jente, til feil nummer. Nice. Jeg er genial. 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Hva stod i den ? En haug med flaue og klissete ting. Ugh. Endret 13. juni 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Her stemmer det faktisk, og da gjør det meg ekstra irritert. Leste du ikke at de på Minecraft.no faktisk tror på deg? Problemet er bare at selv om det er en kompis som har griefet, og ikke du, så har kompisen din brutt reglene og kontoen han spilte på har blitt bannet. Du ser jo selv at de ikke har noe i mot å ha deg på serveren, siden du bare kan kjøpe en ny konto og spille videre. Det de derimot ikke vil ha, er kontoen din som en griefer har tilgang til. Hvorvidt han fortsatt spiller på kontoen din er irrelevant, da din konto er lik ditt ansvar. Endret 13. juni 2011 av Pokey Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Herregud, hva er greien med at folk låner vekk kontoer til folk som er retard hele tiden. En hel haug med folk vet battle.net passordet mitt lizm og sikkert andre kontoer overalt men jeg blir aldri bannet fordi noen fucker rundt med min konto. Hvorfor? Fordi jeg ikke er venner med idioter. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå