djgudleif Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Når man betrakter en ullsokk og en ankelsokk som et par er det på tide å ta klesvasken. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Tyrkiske mygg. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Aldri lagt merke til mygg i Tyrkia jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 You're a lucky duck then. Har hele leggen full av myggstikk, pokker faen som det klør. Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 12. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. juni 2011 Aldri lagt merke til mygg i Tyrkia jeg. Joda, de er noget større enn andre mygg. De heter som oftest Mehmet eller lignende. De kommer frem om natten, gjerne rundt skandinaviske barer og sikter seg på 40årige damer på jentetur. Riktignok suger de ikke blod. De sprøyter inn forplantningsmateriale. 10 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg svidde meg på fingern for 5 timer siden og det gjør enda vondt. Ja og så er klokken plutselig 2 wtf, det er nå jeg vil spille den nye platen til Kaiser Chiefs høyt. Bleh. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Noen på dette nettet sitter og laster ned som bare faen, det er klin umulig og få loadet ferdig en video på youtube eller spille. Joda, de er noget større enn andre mygg. De heter som oftest Mehmet eller lignende. De kommer frem om natten, gjerne rundt skandinaviske barer og sikter seg på 40årige damer på jentetur. Riktignok suger de ikke blod. De sprøyter inn forplantningsmateriale. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Alltid skal dei nekte på at myter fungerer i mythbusters, sjølv om dei nettopp fant ut at den faktisk stemte. "nei nei nei, denne blei busta, for hvis du justerer det sånn som det her (justerer myten på ein måte som ingen ville gjort på ekte), så fungerer det ikkje lenger".. GRRRRRRRRR! Alltid skal dei buste myter berre for the hell of it! 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Jeg blis så lei meg av fjortizzzjenter som har kamera til mange tusen, kun har det på auto, klarer ikke å ta bilder og legger ut så og si ALLE bildene de tar, på facebook. Typ 2-6 nesten like bilder, der noen av dem er helt mørke og uklare. Why? Endret 13. juni 2011 av Knut Knudsen 6 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg blis så lei meg av fjortizzzjenter som har kamera til mange tusen, kun har det på auto, klarer ikke å ta bilder og legger ut så og si ALLE bildene de tar, på facebook. Typ 2-6 nesten like bilder, der noen av dem er helt mørke og uklare. Why? Fordi det er så enkelt og de tror de er gode til å ta bilder. Når de får resten av saueflokken på facebook til å se at bildene er så pene begynner de å tro at de er fotografer. Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 At det ikke er vann i år, slik at strømmen blir ekstra fin og dyr i vinter. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 At det ikke er vann i år, slik at strømmen blir ekstra fin og dyr i vinter. Flommen har senket strømprisene med 11% 4 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 En jævla fremføring igjen før sommerferie (med mindre jeg kommer opp i eksamen), det er den fremføringen som står mellom meg og sommerferie og jeg må sitte inne idag å gjøre den ferdig, idag i dette fine været Hvorfor regner det ikke!? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hvorfor regner det ikke!? Fordi du skal ha en fremføring 4 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Når du ved et uhell kjøper en bukse i kvinnestørrelse og finner ut at den passer bedre enn alle de andre buksene dine... Ikke et "manly moment" akkurat. For å kompensere tilbrakte jeg resten av kvelden med en øl i den ene hånda, den andre hånda ned i buksa, mens jeg switchet mellom fotball og titties... Endret 13. juni 2011 av Patrick123 3 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Greide på et eller annet vis å rive opp favorittbuksa mi igår under en hektisk fotballkamp. Radiostasjoner som kutter "lange" sanger etter første refreng. Blir trukket i muntlig imorgen. Får ikke sommerjobb. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hva i helvette er det som foregår!!!! Jeg kan ikke sjekke karakteren min på privatisteksamenen fordi den ble sendt på itslearning...men jeg kan ikke logge på itslearning fordi jeg ikke går på skole og på toppen av alt er nettet helt fucket nå så det tar jo faen meg årevis å laste inn noe som helst. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Muntlig eksamen i matte i morgen, kommer til å gå til helvete :/ Er så faens langt unna å bli ferdig med presentasjonen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå