Gjest medlem-1432 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Den der figuren. Har aldri skjønt greia. Den er ikke så morsom, er ikke morsom i det hele tatt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hvorfor snakker du om Jøder? Nå glemte du å nevne homser, negere, asiatere, amerikanere, sør-europere, muslimer, kapitalister, sosialister, feminister, nasjonalister, fiolinister, syklister, naturalister, nudister, slaver, paver, samer, hengepupper og Justin Bieber. Når det er sagt; Fordi det er slik det er. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Ikke mobb Bieber a. Never say never <3 Belieber. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 I can't get.no internet . Eller litt, men meget ustabilt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Ikke mobb Bieber a. Never say never <3 Belieber. Unnskyld. Bieber-fever! <3 Går du rundt på bieber-treff i hele Oslo-området og hitter på småjentene mens du spør dem om de vil være med på bieberkonsert om de blir med deg hjem en liten tur for å skrive ut billettene? If so, ring meg, så skal du få være min wing-man. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg sier at jeg har masse Bieber-ting i vanen min til de. Høhøhø. ...og masse gratis godteri. Namnamnam. 4 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg sier at jeg har masse Bieber-ting i vanen min til de. Høhøhø. ...og masse gratis godteri. Namnamnam. Seriøst? Har du det? Kan jeg få? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Men ikke gingerkids håper jeg. Fins jo grenser. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Men ikke gingerkids håper jeg. Fins jo grenser. så sant, så sant. De er jo djevelens verk. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Men ikke gingerkids håper jeg. Fins jo grenser. Ikke hun heller? 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Den der figuren. Har aldri skjønt greia. Den er ikke så morsom, er ikke morsom i det hele tatt. Den er ikke morsom. Du kan se på det som en tegning for å utrykke seg selv. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Men ikke gingerkids håper jeg. Fins jo grenser. Ikke hun heller? Åjoda. Aldri sett The Devil's Advocate? Hun er bare en fristerinne av satan. Hun vil forføre deg hele veien til helvette. Og der vil du brenne for evig tid. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Faktisk ikke sett den, men Joan Harris er neppe djevlsens verk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Men ikke gingerkids håper jeg. Fins jo grenser. Ikke hun heller? Hun er ikke gingerkid. Å farge håret rødt gjør deg ikke automatisk til gingerkidd, unge mann. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Negere på bussen irriterer! De lukter så jævlig at jeg nesten brekker meg. Og selvfølgelig skal de drive og nærmest rope til hverandre "mulla, mulla, abdhullabullabulala" på et eller annet jallaspråk. Visste du at du lukte sur melk for mennesker som bor i Asia o.l? Så jeg synes du skal slutte å være så jævla stor i kjeften, og innse at du lukter like vondt og snakker like mye "KLÆØIUA LØLÆØÆÅÅØÆÅ" selv. Virkelig? jeg drikker jo ikke melk. Jeg mener, det er jo naturlig at indere lukter av curry og chili fordi de spiser det hele tiden og at amerikanere lukter fritert fordi duuuh, men at jeg skulle lukte melk har jeg problemer med å tro på. 2 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Irriterer meg grønt over været. Siden april (altså starten på sykkelsesongen) har det enten regna eller blåst noe grønnj*vlig hver eneste dag! Regner det er det stort sett vindstille (men kaldt og møkkete), og er det sol er det full orkan. Nytter jo ikke å sykle flere mil når farta bremses ned til 1/2 samtidig som man i det tempoet blir dobbelt så sliten. Etter værmeldinga skal været også holde seg slik, eller litt verre, også de neste 10 dagene. Savner å kunne sykle i 40 på flatene merker jeg...Sykkel og Norge er vel kanskje ikke tidenes beste kombinasjon. Endret 12. juni 2011 av Dellers Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Den der figuren. Har aldri skjønt greia. Den er ikke så morsom, er ikke morsom i det hele tatt. Den som ble linket til var ikke morsom i det hele tatt. 90% av det som befinner seg på "artige.no" er til å ta selvmord av. 2 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Indeed. Ser virkelig ikke humoren i et sammensurium av diverse 4chan-tryner med typiske /b/-linjer som "u mad xD" og "me gusta :3 x". Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Skifte gir på tråsykkel i selv den minste motbakke. FFFFFFUUUUUUUUUUU 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå