Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Voldsomt så sensitiv du plutselig skulle bli da. Sikker på du ikke er en neger?

 

Tror du jeg ble medlem av diskusjon.no for å være enige med alle? Selvsagt er jeg sensitiv! Hele samfunnet i Norge er absurd egoistisk! Man kan ikke sitte å dømme en hel rase, og legge dem for hat fordi man ikke tåler lukten av krydder. Det er rasisme! Rasisme som i jødeutryddelse. Rasisme som i å hate folk for dem de er.

 

 

Det visste jeg ja. Men det gir jeg faen i siden jeg bor i Norge, der vi foreløpig har et flertall av oss som lukter sur melk.

 

Derfor går du rundt å kaller folk for "jævla negre"? Voks opp!

 

Du er problemet, ikke dem. Du er ikke hakket bedre, og likevel legger du en hel rase for hat, kun fordi de skjemmer din stakkars lille nese.

 

Det er fullt mulig å dusje av og til. Og samma om språket høres jalla ut, kan man snakke lavt på bussen.

Det gjelder alle, uansett hudfarge.

 

Dusjing hjelper ikke. Lukten kommer fort tilbake, og den sitter allerede i klærne. Det eneste man kan gjøre er å bruke parfyme, men det er det søren meg mange nordmenn som også burde gjøre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jævla hvitinger :tease:

 

 

Er ikke no vits å bli så opphisset bare fordi noen kaller en neger - "jævla neger". Alle sier med engang da "DIN RASIST". Og med engang noen kaller hvite folk for "jævla norske / hviting" er det ganske CAREBEAR.

 

Hvis du hadde vært megafeit, hadde jeg kalt deg "jævla feiting". Spiller jo ingen rolle. Skjønner du hva jeg mener? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jævla hvitinger :tease:

 

 

Er ikke no vits å bli så opphisset bare fordi noen kaller en neger - "jævla neger". Alle sier med engang da "DIN RASIST". Og med engang noen kaller hvite folk for "jævla norske / hviting" er det ganske CAREBEAR.

 

Hvis du hadde vært megafeit, hadde jeg kalt deg "jævla feiting". Spiller jo ingen rolle. Skjønner du hva jeg mener? :)

 

Tror du det er en prinsippsak? Man kan ikke si hva som er hva bestemt på betydning, det er hvor negativt ladet et navn er!

 

Jeg kan ikke kalle moren din for en ku, og du vil anta at jeg mener hun er et nyttedyr som befinner seg på bondegårder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror du jeg ble medlem av diskusjon.no for å være enige med alle? Selvsagt er jeg sensitiv! Hele samfunnet i Norge er absurd egoistisk! Man kan ikke sitte å dømme en hel rase, og legge dem for hat fordi man ikke tåler lukten av krydder. Det er rasisme! Rasisme som i jødeutryddelse. Rasisme som i å hate folk for dem de er.

 

Det jeg sa var jo ikke så veldig seriøst heller da. ;)

 

Derfor går du rundt å kaller folk for "jævla negre"? Voks opp!

 

Du er problemet, ikke dem. Du er ikke hakket bedre, og likevel legger du en hel rase for hat, kun fordi de skjemmer din stakkars lille nese.

 

Bare fordi man kaller noen neger betyr ikke at man hater hele rasen. Du har selv brukt tid på niggerspam-sider, det vet jeg. :p

Lenke til kommentar

 

Derfor går du rundt å kaller folk for "jævla negre"? Voks opp!

 

Du er problemet, ikke dem. Du er ikke hakket bedre, og likevel legger du en hel rase for hat, kun fordi de skjemmer din stakkars lille nese.

 

Slutt å prøve å putte ord i munnen min. Jeg går ikke rundt og kaller folk "jævla negere". Er du så dårlig på å diskutere at du må drive og finne på ting?

Lenke til kommentar

Derfor går du rundt å kaller folk for "jævla negre"? Voks opp!

 

Du er problemet, ikke dem. Du er ikke hakket bedre, og likevel legger du en hel rase for hat, kun fordi de skjemmer din stakkars lille nese.

 

Slutt å prøve å putte ord i munnen min. Jeg går ikke rundt og kaller folk "jævla negere". Er du så dårlig på å diskutere at du må drive og finne på ting?

 

 

Beklager! Du kalte dem for "negre", som om det gjør saken bedre.

 

Det er bare å skrike ut når du bestemmer deg for å fokusere på saken, og ikke prøver å ro deg bort. Skal tross alt sitte her til langt på natt.

 

Så det er ikke lengre lov å klage over stanken til visse grupperinger?

 

Jeg kjenner selv til den eimen av ubehag de har med seg på trange trikker og busser. Jeg har heldigvis lang erfaring med å ignorere stank.

 

Nei. Man kan ikke gå rundt å si at "negrer lukter vondt og snakker stygt". Det er langt over grensen til rasisme, som ER å ytre sine negative meninger om etniske grupper eller raser.

Bare det at folk ikke er på min side skremmer meg!

Endret av Gavekort
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg bruker ordet neger hundreogfemti ganger om dagen. Gjør det meg til rasist? Eller at jeg skriker "negerfaen" når jeg blir sint?

Får vel også legge på at jeg i et halvt år har hengt mest med en neger på skolen. Jeg annser han for å være en god venn, han ser på meg som en god venn osv. Men er jeg allikevel en rasist, siden jeg bruker ordet "neger/nigger"?

Lenke til kommentar

Haha huff. Skjønner ikke hvorfor dem ikke bestiller over nettet i stedet, når det er så ille.:p

Hjelper lite når man trenger det nå og man plutselig oppdager at det ikke er noen igjen i pakka... :p

 

Bare bli slik som meg, da trenger dere aldri kondomer.

 

Haha jeg lo!

Lenke til kommentar

Rasisme har ingenting med ordbruk å gjøre.

 

Jeg sier ikke det. Det er hele innstillingen jeg tar utgangspunktet mitt fra!

 

Herregud! Dere lager unnskyldninger for hverandre og lurer dere selv til å tro at dette ikke er rasisme. Dere er tåpelige.

La meg legge alt på bordet her: Å klage på at alle "negrer" lukter vondt og snakker stygt er rasisme, ordet i seg selv trenger ikke å være rasistisk, men godeste Christian_K og du Lycantrophe er rasistisk!

 

Jeg klarer ikke å uttrykke over diskusjon hvor frustrert og provosert jeg blir av tankegangen deres! Jeg håper at dere som individer en dag får føle hvordan det er å bli hatet for den du er, bare fordi dere sitter på en buss og snakker med kompisen! Jeg blir kvalm!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jøder er både et folkeslag og en religion.

Man kan droppe religionen, men fortsatt være genetisk jødisk.

 

 

The Jews (Hebrew: יְהוּדִים‎‎ ISO 259-3 Yhudim Israeli pronunciation [jehu'dim]), also known as the Jewish people, are a nation and ethnoreligious group originating in the Israelites or Hebrews of the Ancient Near East. The Jewish ethnicity, nationality, and religion are strongly interrelated, as Judaism is the traditional faith of the Jewish nation.[2][3][4] Converts to Judaism, whose status as Jews within the Jewish ethnos is equal to those born into it, have been absorbed into the Jewish people throughout the millennia.

 

Wikipedia

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...