kjeLL// Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 pinse irriterer meg. 1 min for sen for å handle i dag. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Sitter på Teamspeak med noen kompiser og spiller CS, ca 10 minutter igjen før kartbytte, faren sier det er middag men han her bare sitter der og gnåler som en liten drittunge og sier han skal spille ferdig. Snakk om prioriteringer. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Null mat i huset og stengte butikker. Herregud, så ekstremt irriterende. 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 ^^Glemte selv at det er pinseaften i dag og tok det kuli med å dra shopping. Møtte selvsagt stengte dører og fortvilte mennesker. Skulle også gjøre full handletur i dag. Endte opp med å stikke innom bensinstasjonen og kjøpe de få tingene jeg fant. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Helvettes helligdager. Er det i hele tatt noen som enda vet hva det nå er vi feirer i dag? Måtte helt til Bunnpris for å få tak i middag. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hva faen det er helligdag for faen, men allikevel er det en eller annen kuk som sikkert er en utlending utenfor vinduet mitt som arbeider og bråker sånn at jeg ikke kan høre hva de sier på tvserien jeg ser på!!!! 2 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Negere på bussen irriterer! De lukter så jævlig at jeg nesten brekker meg. Og selvfølgelig skal de drive og nærmest rope til hverandre "mulla, mulla, abdhullabullabulala" på et eller annet jallaspråk. 8 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Negere på bussen irriterer! De lukter så jævlig at jeg nesten brekker meg. Og selvfølgelig skal de drive og nærmest rope til hverandre "mulla, mulla, abdhullabullabulala" på et eller annet jallaspråk. Visste du at du lukte sur melk for mennesker som bor i Asia o.l? Så jeg synes du skal slutte å være så jævla stor i kjeften, og innse at du lukter like vondt og snakker like mye "KLÆØIUA LØLÆØÆÅÅØÆÅ" selv. Endret 11. juni 2011 av Gavekort 5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hvis jeg har spritånde ala Fernet Branca, vil jeg fortsatt lukte melk for folk i Asia? Lurer, for jeg skal til Asia snart. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Vet ikke... Hvordan ville en fra midtøsten lukte med spritånde og billig parfyme? Endret 11. juni 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Visste du at du lukte sur melk for mennesker som bor i Asia o.l? Så jeg synes du skal slutte å være så jævla stor i kjeften, og innse at du lukter like vondt og snakker like mye "KLÆØIUA LØLÆØÆÅÅØÆÅ" selv. Voldsomt så sensitiv du plutselig skulle bli da. Sikker på du ikke er en neger? 6 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Negere på bussen irriterer! De lukter så jævlig at jeg nesten brekker meg. Og selvfølgelig skal de drive og nærmest rope til hverandre "mulla, mulla, abdhullabullabulala" på et eller annet jallaspråk. Visste du at du lukte sur melk for mennesker som bor i Asia o.l? Så jeg synes du skal slutte å være så jævla stor i kjeften, og innse at du lukter like vondt og snakker like mye "KLÆØIUA LØLÆØÆÅÅØÆÅ" selv. Det visste jeg ja. Men det gir jeg faen i siden jeg bor i Norge, der vi foreløpig har et flertall av oss som lukter sur melk. 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Det er fullt mulig å dusje av og til. Og samma om språket høres jalla ut, kan man snakke lavt på bussen. Det gjelder alle, uansett hudfarge. 4 Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Har til gode og oppleve negere som lukter værre eller er mer høylytte enn nordmenn på bussen eller toget. Negere > nordmenn flest. 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Er bare å ta på seg gassmaske med en gang det kommer utlendinger inn på bussen så blir alle fornøyd. 1 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Er bare å ta på seg gassmaske med en gang det kommer utlendinger inn på bussen så blir alle fornøyd. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Faen for en kjedelig, treg drittdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå