Kaymeerah Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 http://www.teknofil.no/artikler/datareparator_tok_bilder_av_nakne_jenter_i_dusjen/99084 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Er det helvetica jeg skuer? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Drikker vann jeg, mye bedre, og mye mye billigere! Bare fordi du har kun hatt vann tilgjengelig hele livet betyr ikke at du kan sammenligne vann og energidrikker. Er det nå det er meningen at jeg skal bli fornærmet? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Er det helvetica jeg skuer? helvetica er best comic sans er stygt Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Når pcen min slår seg fordi den er for varm (85 grader i GPU? ). Spesielt når jeg er holder på med et eller annet "viktig". Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Det står en fremføring imellom meg og ferie iPoden min er helt herpa. Vet ikke hva som skjedde, men her om dagen mens jeg hørte på musikk, sluttet touch-skjermen å funke. Jeg tenkte det kanskje hjalp å skru den av og på igjen, men det funket ikke. Jeg lot batteriet dø i løpet av natten for å se om det funket når jeg ladet den igjen. Det funket heller ikke og den viser at jeg skal koble til iTunes. Jeg har koblet til iTunes og de sier jeg må gjenopprette iPod-enheten. Men når jeg trykker på gjenopprett får jeg FEIL!! Har t.o.m. fulgt alle trinn som står på Apple sine sider. Klikker!! Klarer meg ikke uten iPoden! Jeg fant problemet ditt. helvetica er best comic sans er stygt Ja, vet. Jeg og hater comic sans, hvordan kan noen bruke den skrifttypen? Helvetica er jo totally awesome. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Dårlig font-utvalg her på forumet azz. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Enig, det er så phett med masse forskjellige fonter Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Detervelikkedårligmedfontvalgda Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Nyvaska bil i går, regn i dag. Nyvaska bil i kved, helt sikkert regn i morra eller på vei hjem. Og em annen ting som irriterer er at det er så jækla flaut å kjøpe kondomer i butikk. Ikke nok med at det som regel er en eldre dame bak kassa så er pakkene så svære at det er vanskelig å skjule dem i lomma... Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Og em annen ting som irriterer er at det er så jækla flaut å kjøpe kondomer i butikk. Ikke nok med at det som regel er en eldre dame bak kassa så er pakkene så svære at det er vanskelig å skjule dem i lomma... Hva er flaut med det? Viser jo bare at du er ansvarlig. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Ble nesten litt småflau selv når jeg satt bak kassa og solgte kondomer. Haha. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Haha. Morsomt at dere nevner det. Var tre gutter innom i går, og en av dem gikk tidlig i kassa og kjøpte en pakke kondomer + en brus. Stakkars, han var helt rød i ansiktet, og syntes nok at det var kjempepinlig. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Haha huff. Skjønner ikke hvorfor dem ikke bestiller over nettet i stedet, når det er så ille. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Bare bli slik som meg, da trenger dere aldri kondomer. 8 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Bare bli slik som meg, da trenger dere aldri kondomer. Sterilisert? Endret 11. juni 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Bare bli slik som meg, da trenger dere aldri kondomer. Best way to live! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå