Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står en fremføring imellom meg og ferie :(

 

iPoden min er helt herpa. Vet ikke hva som skjedde, men her om dagen mens jeg hørte på musikk, sluttet touch-skjermen å funke. Jeg tenkte det kanskje hjalp å skru den av og på igjen, men det funket ikke. Jeg lot batteriet dø i løpet av natten for å se om det funket når jeg ladet den igjen. Det funket heller ikke og den viser at jeg skal koble til iTunes. Jeg har koblet til iTunes og de sier jeg må gjenopprette iPod-enheten. Men når jeg trykker på gjenopprett får jeg FEIL!! Har t.o.m. fulgt alle trinn som står på Apple sine sider. Klikker!! Klarer meg ikke uten iPoden! :wallbash:

Jeg fant problemet ditt.

 

 

:tease:

 

 

 

helvetica er best :new_woot:

comic sans er stygt :thumbdown:

Ja, vet. Jeg og hater comic sans, hvordan kan noen bruke den skrifttypen? Helvetica er jo totally awesome.

Lenke til kommentar

Nyvaska bil i går, regn i dag. Nyvaska bil i kved, helt sikkert regn i morra eller på vei hjem.

 

Og em annen ting som irriterer er at det er så jækla flaut å kjøpe kondomer i butikk. Ikke nok med at det som regel er en eldre dame bak kassa så er pakkene så svære at det er vanskelig å skjule dem i lomma...:blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...