Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er enig. Men fra spøk til alvor; Vi kommer neppe til å få høre veldig mye mer fra den saken der. De millitære styrkenes makt er for stor, og når det er ord mot ord (selv om å drepe noen for å ha ranet et eller annet er sinnsvakt) kommer ingen til å ville gå mot de store sterke gutta med våpen (som vi har sett at de ikke er redde for å bruke unødvendig).

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor dere synes det er så ille, det er jo bare piksler på en skjerm.

Når du ser noen blir drept i på ordentlig er det ille, men spill og film er det fun. Klarer helt fint å se groteske filmer av folk som blir drept. Du vet det bare er film.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tror jeg traff en nerve. ;)

Når du kommer med idiotiske og latterlige utsagn som angår andre som ser at det du sier er riv ruskende fullstendig feil og på intelligensnivå med meningene til en femåring så ja, da treffer du en nerve.

Jeg tar poenget ditt, selv om jeg ikke ville uttrykt meg helt på samme måten; at selv om noe treffer en, betyr ikke det at innlegget var bra skrevet eller inneholder noe smart. Det kan bare være idiotisk.

Passende nok føler jeg det ofte slik om dine innlegg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Var på fisketur. Resultat? 15 myggestikk på venstre arm, 8 på høyre arm, 3 på leggene. Fisk, spør du? Nah, ingen fisk. Selv om det vaka som ville helvete rundt oss var de ytterst uinteressert i sluk, spinner og tørrflue. Må nok tilbake med mark og dupp skal det bli noe.

(Edit: Ørretfiske, hvis noen lurer)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg er borte litt over 1 døgn, og da er det noen som har stukket av med vanndunken til hesten min. Er det mulig. Hater når ting "forsvinner"

Lenke til kommentar

At det ble svimerke på teakbordet. Har prøvd å pusse men det går ikke helt vekk.

En kamerat klarte å velte vannpipa, så nå er det svimerke i plastbordet...

Haha, det var vannpipe det her og, tok ut kullet og la det på aluminiumsfolie vedsidenav, det brant seg gjennom. Jeg får dekke til med duk og håpe ingen ser det.

Lenke til kommentar

Telenor - et telefonikonglomerat av en annen verden med flere hundrede millioner av kunder, som faktisk ikke klarer å fikse en forbanna feil som har vært helt siden halv 12. Det er jo direkte latterlig.

Spesielt nå som sjefen har klart å sette meg opp på jobb i morgen uten mitt samtykke.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...