Matsemann Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Eksamensunnskyldninger "sensor var teit" "jeg fortjente bedre" "bare teite spørsmål" "jeg kunne alt unntatt akkurat det ene det ble spurt om" osv. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hva med "oppgaven var dragvoll-formulert"? 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Bare teite spørsmål er plagsomt da. De 2 siste årene har jeg ikke hatt så mye kødd med det i språkfag da, men før det..urk. På eksamen i forrige uke skulle jeg analysere en tekst om 3 søstre som gikk i parken og snakket om puppene sine. Det var litt sært. Grei tekst å analysere så jeg klager ikke, men det var virkelig uforventet. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Eksamensunnskyldninger "sensor var teit" "jeg fortjente bedre" "bare teite spørsmål" "jeg kunne alt unntatt akkurat det ene det ble spurt om" osv. Hva så? Det er ikke unnskyldninger, det er grunner. Å bli stemplet som en som unnskylder seg bort gjør meg irritert, når du ikke har peiling på hvor mye enkelte av oss sliter ræva av oss med øving og plutselig får den eneste tingen man ikke forstod. Alle de senarioene du nevner er reele. Endret 9. juni 2011 av Gavekort 7 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Når jeg går inn på rommet mitt kommer det masse trekk og flaskene som står i vinduskarmen blåses ned i senga og det søles helvetes masse brus og dritt. Skjer hver jævla gang jeg lukker opp døren min. Rydd. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Eksamensunnskyldninger "sensor var teit" "jeg fortjente bedre" "bare teite spørsmål" "jeg kunne alt unntatt akkurat det ene det ble spurt om" osv. Hva så? Det er ikke unnskyldninger, det er grunner. Å bli stemplet som en som unnskylder seg bort gjør meg irritert, når du ikke har peiling på hvor mye enkelte av oss sliter ræva av oss med øving og plutselig får den eneste tingen man ikke forstod. Alle de senarioene du nevner er reele. Can confirm that! "Bare teite spørsmål" feks. Språkeksamen er full av dem. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Tror jeg traff en nerve. 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Har ikke noe fellesfageksamen i år jeg, så det gjorde du ikke. Husker bare ungdomsskolen. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Når jeg går inn på rommet mitt kommer det masse trekk og flaskene som står i vinduskarmen blåses ned i senga og det søles helvetes masse brus og dritt. Skjer hver jævla gang jeg lukker opp døren min. Rydd. Folk som har tid til å rydde har for lite å gjøre. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Jenter som ikke svarer på pur faen, enda jeg vet de har muligheten til det. Kjerringer. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg svarer alltid Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Har ikke noe fellesfageksamen i år jeg, så det gjorde du ikke. Dere har vel ikke fått vite om dere kommer opp i naturfag enda? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg kan ihvertfall ikke huske noe slikt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Tror jeg traff en nerve. Når du kommer med idiotiske og latterlige utsagn som angår andre som ser at det du sier er riv ruskende fullstendig feil og på intelligensnivå med meningene til en femåring så ja, da treffer du en nerve. 3 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Når jeg går inn på rommet mitt kommer det masse trekk og flaskene som står i vinduskarmen blåses ned i senga og det søles helvetes masse brus og dritt. Skjer hver jævla gang jeg lukker opp døren min. Rydd. Folk som har tid til å rydde har for lite å gjøre. Kunne ikke sagt det bedre selv. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Kanskje feil topic å poste det i, men gratulerer! Gjør meg glad at andre får det bedre til når jeg failer. Haha, se der ja Jaja, skulle jo i den andre tråden da! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) dette er forferdelig aadvarer moot sterke biilder Endret 9. juni 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 «Dette innholdet kan inneholde materiale som er merket av YouTubes nettsamfunn som upassende for enkelte brukere.» Enig. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 aadvarer moot sterke biilder Nekter å se en video av en fyr som blir drept. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå