Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ha noe med at pengene de bruker er delvis lånt fra kundene.

 

Så lenge det ikke går utover kundene og DnB klarer å gjøre opp for seg, så ser jeg ikke problemet ...

 

Dog, 13 - 17 millioner for den logoen der var jo litt drøyt ... :p Tror kanskje jeg skal starte et designfirma jeg.

Lenke til kommentar

Det var da svært. Jeg er ikke typen til å rense rommet mitt for bokser og annet søppel hver bidige gang jeg forlater rommet mitt, om det skulle være et dobesøk eller ut. Når jeg braser inn igjen har jeg allerede glemt at jeg har ting og tang stående i vinduskarmen. En gang i blant husker jeg å lukke vinduet før jeg går ut.

 

Og jepp, jeg er helvetes lat. Ain't sugarcoating it.

Lenke til kommentar

Skru på korka.

 

Hovedsaklig brus- og ølBOKSER det er snakk om. Å ha flasker stående uten kork er kjetteri!

 

 

Snu huset, slik at vinduet ditt vender bort fra vinden!

 

Morsomt, men det trenger ikke engang å være en liten fjertbris utenfor vinduet for at det skal dannes trekk nok til å rive ned rommet mitt når jeg åpner døren. It's science.

 

 

Bli smartare enn Hawking og rekn ut korleis the butterfly effect kan stoppe trekk i huset ditt.

 

Det har jeg allerede prøvd. Dårlig hukommelse og latskap gjør at det ikke er en bærekraftig løsning å drastisk forandre fremtiden hver gang jeg har drikke stående.

 

 

Flytt senga!

 

Halmen kan jeg flytte så mye jeg vil, men da kunne jeg like gjerne sluttet å bruke vinduskarmen som bord.

Endret av Bunnskrap
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...