Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg har muntlig eksamen i morgen. Samtidig koselig å tenke på at det er siste vurderingssituasjon på VGS. :p

 

LYKKE TIL!

 

Sitter med siste retting av PP nå slik at jeg forhåpentligvis tar alt utenatt. Problemet mitt er bare at jeg forvandles med en gang jeg kommer inn og skal fremføre. Her hjemme kan jeg stå og stamme og "eeeehhhh" hele tiden og titte ned, men når jeg havner i situasjonen så prater jeg på inn- og utpust. Så enten har jeg for mye eller for lite nå. BLIR SPENNENDE.

 

Åja, irriterer meg at jeg såvidt har fått åpnet lærebøkene til spørrerunden etterpå :) Opp tidlig imorgen, jeg er først ut også.

 

Lykke til til deg også, får bli med meg og jakki på ikea hvis du er tidlig ferdig! ;)

Å lese til spørrerunden etterpå er oppskrytt.. Håper jeg.. :ermm:

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar

At jeg har muntlig eksamen i morgen. Samtidig koselig å tenke på at det er siste vurderingssituasjon på VGS. :p

 

LYKKE TIL!

 

Sitter med siste retting av PP nå slik at jeg forhåpentligvis tar alt utenatt. Problemet mitt er bare at jeg forvandles med en gang jeg kommer inn og skal fremføre. Her hjemme kan jeg stå og stamme og "eeeehhhh" hele tiden og titte ned, men når jeg havner i situasjonen så prater jeg på inn- og utpust. Så enten har jeg for mye eller for lite nå. BLIR SPENNENDE.

 

Åja, irriterer meg at jeg såvidt har fått åpnet lærebøkene til spørrerunden etterpå :) Opp tidlig imorgen, jeg er først ut også.

 

Lykke til til deg også, får bli med meg og jakki på ikea hvis du er tidlig ferdig! ;)

Å lese til spørrerunden etterpå er oppskrytt.. Håper jeg.. :ermm:

 

Sitter i kantina. Skal kjøpe pølser og baot-is etterpå. Vaske bilene også :)

Lenke til kommentar

^That

 

Blir sendt hjem igjen til moren min, og hva er det egentlig med folk som sier "det der kalles ikke musikk" fordi de ikke liker noe?

 

Ahh, yes!

 

Enda en ting.. Fikk ikke sove, så jeg tok meg en dusj. GJETT hvem som sovnet i dusjen?

 

Nå er jeg lys våken igjen.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

104649.jpg

Kilde

 

Logoen er designet av arkitektkontoret Snøhetta til en prislapp på mellom 13 og 17 millioner kroner, ifølge Dagens Næringsliv.

 

HAHAHAHAHA, jeg kunne laget en bedre til drøye millionen, uten tvil!

 

I løpet av høsten skal over 200 bankfilialer samt en rekke kontorer kles inn i ny DNB-drakt.

 

Nå er designene til det nye merkenavnet klart, og ifølge Dagens Næringsliv, regner banken med å bruke mellom 150 og 170 millioner kroner på klesskiftet.

 

Fikk lyst å melde meg ut av DNB bare pga de bruker slike summer til sin nye logo.

Kan forstå at det vil koste litt noen millioner å bytte ut logo etc, men mellom 150-170 millioner virker rimlig mye i mine øyne.

Lenke til kommentar

En type folk jeg finner svært irriterende, er folk som sier det er en "gal verden" fordi noen bruker penger på et-eller-annet unødvendig mens det finnes sultne barn i Afrika. Som om det eneste riktige er at absolutt alle gir fra seg absolutt alt av penger som de ikke har et livsviktig behov for å beholde. Dét hadde vært en gal verden!

 

Meeeeeeen! Når det kommer til denne føkkings logoen til DNB, da kan jeg faen ikke unngå å begi meg ut på noe lignende selv! Det er et hån mot alle kundene til DNB, mot de ansatte og mot alt som kan krype og gå, at DNB bruker 13-17 jævla MILLIONER bare på få designet den mest plaine logoen som noensinne har blitt lagd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...