Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes ingen telefoner til 4500kr som du ikke må lade hver dag! Velkommen til 2011!

 

4500kr, for en telefon? Da trenger du ikke bekymre deg, du jobber jo 24/7 for å få råd til mobilen alene.

Hæ? Hva slags pinglelønn har du da? Jeg har vanlig jobb, og jeg har null problemer til å kjøpe meg en 2-3 sånne mobiler i måneden.

 

tja når du har bil og hus i tillegg er det vell en prioriteringssak.

 

Dersom man punger ut 4500kr for en liten klosse man skal holde opp til øret, mener jeg det er penger dårlig brukt.

 

Men det er jo selvfølgelig deres valg, mulig dere har bedre økonomi enn meg :)

Hele greien med sånne telefoner er at man bruker de til mer enn å bare å ringe.

Lenke til kommentar

 

Fuck you!

 

Do not post cockroaches.

 

Det er det verste, eneste fobien jeg har er mot kakerlakker ass. Hver gang jeg ankommer et tropisk land så må jeg spraye over alt for å unngå kakerlakker.

 

Men jeg er så alpha at jeg har spist et par, kun fordi jeg hater de intenst og lenge.

Lenke til kommentar

At jeg har muntlig eksamen i morgen. Samtidig koselig å tenke på at det er siste vurderingssituasjon på VGS. :p

 

LYKKE TIL!

 

Sitter med siste retting av PP nå slik at jeg forhåpentligvis tar alt utenatt. Problemet mitt er bare at jeg forvandles med en gang jeg kommer inn og skal fremføre. Her hjemme kan jeg stå og stamme og "eeeehhhh" hele tiden og titte ned, men når jeg havner i situasjonen så prater jeg på inn- og utpust. Så enten har jeg for mye eller for lite nå. BLIR SPENNENDE.

 

Åja, irriterer meg at jeg såvidt har fått åpnet lærebøkene til spørrerunden etterpå :) Opp tidlig imorgen, jeg er først ut også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...