Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om eg ikkje brukar min i det heile tatt, skal den nok vare ei god veke.

Det er litt jævla vanskelig å få lang levetid når ein prosessor på over 1GHz og ein enorm lyssterk skjerm får kraft frå eitt batteri på rundt 50 gram.

Den er fanzy-yo fordi den er ei lita datamaskin, med mykje lenger batteri-levetid enn dei fleste bærbare.

Lenke til kommentar

Det finnes ingen telefoner til 4500kr som du ikke må lade hver dag! Velkommen til 2011!

4500kr, for en telefon? Da trenger du ikke bekymre deg, du jobber jo 24/7 for å få råd til mobilen alene.

Hæ? Hva slags pinglelønn har du da? Jeg har vanlig jobb, og jeg har null problemer til å kjøpe meg en 2-3 sånne mobiler i måneden.

Lenke til kommentar

Det finnes ingen telefoner til 4500kr som du ikke må lade hver dag! Velkommen til 2011!

4500kr, for en telefon? Da trenger du ikke bekymre deg, du jobber jo 24/7 for å få råd til mobilen alene.

Hæ? Hva slags pinglelønn har du da? Jeg har vanlig jobb, og jeg har null problemer til å kjøpe meg en 2-3 sånne mobiler i måneden.

Samme lurer jeg på. Jeg har råd til 2 stk i måneden, og jeg jobber nesten ingenting!

Lenke til kommentar

tja når du har bil og hus i tillegg er det vell en prioriteringssak.

Dersom man punger ut 4500kr for en liten klosse man skal holde opp til øret, mener jeg det er penger dårlig brukt.

Men det er jo selvfølgelig deres valg, mulig dere har bedre økonomi enn meg :)

Lenke til kommentar

jeg har ikke bil, men jeg har leilighet og lån. Jeg brukte ca 4000 på min mobiltelefon, og alle dens funksjoner er flittig i bruk. Så i mine øyne, vel verdt pengene.

Vell, da har jeg vell ikke noe jeg skulle sagt. Ønsket bare å uttrykke meg om at 4000kr er fryktelig luksus i forhold til mobil.

Lenke til kommentar

Jeg tror Noteliten er en sånn hippie ettersom han har cannabis i avataren. Sånne dophuer elsker jo å ikke jobbe, så enhver jobb for han er vel et slit.

Ahh, generalisering er det beste jeg vet.

Appropo generalisering, mr. mc-donalds, går vi ikke under samme stereotype?

Lenke til kommentar

Syklister som bruker veibanen istedet for fortauet! :wallbash:

Det er jo det de skal.

Det har ingenting med saken å gjøre, det er fortsatt irriterende :p

Selv ville jeg benyttet meg av fortau/gangsti/sykkelsti dersom det var tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Syklister som bruker veibanen istedet for fortauet! :wallbash:

Det er jo det de skal.

Det har ingenting med saken å gjøre, det er fortsatt irriterende :p

Selv ville jeg benyttet meg av fortau/gangsti/sykkelsti dersom det var tilgjengelig.

Må si meg mer irritert når disse syklistene tror de er biler, men ikke overholder vikeplikt og liknende.

Er forøvrig enig med deg, har vært borti nærmest farlige situasjoner der man prøver å manøvrere seg forbi en sykkel med mot-kommende trafikk.

Samme lurer jeg på. Jeg har råd til 2 stk i måneden, og jeg jobber nesten ingenting!

Har råd til 3-4 stk selv, jobber meget hardt. Men har utgifter til bil, samt lån, og mat, noe som totalt tapper konto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...