Notelitten Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Forbanna frekke ansatte JULA kvinnfolk som later som det er en selvfølge at det ikke selges stikkontakt-adatere fra USA til NORGE i Norge. Hvorfor selges det ikke? Og hvem i svarte skal kunne vite det! De visste det ikke på tre andre elektrosteder jeg har vært på. Frekke kvinnfolk! http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=152361967 Men jeg skal ha andre veien! http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=152536842 Men trenger jeg en eliminator når produktet ikke krever dette? Bare for å slå det fast en gang for alle: Produktet jeg har er utstyrt med hann-kontakter av USA typen. Ja du trenger en eliminator transformator, du vil vel ikke sprenge dette utstyret med 230 volt vell? Endret 5. november 2010 av Notelitten Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Forbanna frekke ansatte JULA kvinnfolk som later som det er en selvfølge at det ikke selges stikkontakt-adatere fra USA til NORGE i Norge. Hvorfor selges det ikke? Og hvem i svarte skal kunne vite det! De visste det ikke på tre andre elektrosteder jeg har vært på. Frekke kvinnfolk! http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=152361967 Men jeg skal ha andre veien! http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=152536842 Men trenger jeg en eliminator når produktet ikke krever dette? Bare for å slå det fast en gang for alle: Produktet jeg har er utstyrt med hann-kontakter av USA typen. Ja du trenger en eliminator transformator, du vil vel ikke sprenge dette utstyret med 230 volt vell? Men produktet er merket med 220-240 volt, jo. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Forbanna frekke ansatte JULA kvinnfolk som later som det er en selvfølge at det ikke selges stikkontakt-adatere fra USA til NORGE i Norge. Hvorfor selges det ikke? Og hvem i svarte skal kunne vite det! De visste det ikke på tre andre elektrosteder jeg har vært på. Frekke kvinnfolk! http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=152361967 Men jeg skal ha andre veien! http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=152536842 Men trenger jeg en eliminator når produktet ikke krever dette? Bare for å slå det fast en gang for alle: Produktet jeg har er utstyrt med hann-kontakter av USA typen. Ja du trenger en eliminator transformator, du vil vel ikke sprenge dette utstyret med 230 volt vell? Men produktet er merket med 220-240 volt, jo. Edit; hva? Hvordan fikk du tak i et 220-240 volts amerikansk produkt? Endret 5. november 2010 av Notelitten Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Stakkars. Vent til jeg blir ansvarlig for tobakksprisene her i landet. DA blir det dyrt. Og jo, DA vil du bruke mindre av det. Og når jeg blir intervjuet om det svarer jeg følgende: "Det er fremdeles en tilgjengelig, lovlig vare i et fritt land, det er ikke slik at det er forbudt." Men i praksis må dere ta lån for å kjøpe en 20-pakning. Det du sier, stemmer ikke. Når tobakksprisene går opp vill enkelte av oss starte å smugle eller eventuelt dyrke tobakk hjemme (Jeg dyrker). Den tobakken som dyrkes hjemme inneholder opp til 9% nikotin, mot de 0.7-1% du får i butikken. Dette er det du kommer til å oppleve, ikke mindre bruk. Jeg kommer ikke til å dyrke selv, eller smugle i store kvanta, men ville kjørt over grensa og kanskje smuglet litt til eget bruk. Hva om jeg bodde i nabolaget ditt, og jeg solgte 100g tobakk for 100 kr, tobakken min var ren (inneholder ikke radioaktive innsektsdrepere som tobakkselskapene i dag bruker), og en sigarett med denne tobakken tilsvarte 10-15 vanlige. Hadde ikke dette vært mer fristende enn å gå ut og kjøpe deg noe knalldyr tobakk, eller reist på harrytur (om du bor et stykke unna svenskegrensen) Bor bare tretti min fra grensa... Dessuten røyker jeg ikke, jeg snuser. Jeg ville ikke kjøpt av deg uansett hvor ren din tobakk er, fordi ditt ord på det ikke er godt nok. Jeg vil ha en kjent aktør som er testet. Det kan selvfølgelig være at din tobakk er av høy kvalitet, men det er nok mange der ute som prøver å lure eventuelle kjøpere. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Stakkars. Vent til jeg blir ansvarlig for tobakksprisene her i landet. DA blir det dyrt. Og jo, DA vil du bruke mindre av det. Og når jeg blir intervjuet om det svarer jeg følgende: "Det er fremdeles en tilgjengelig, lovlig vare i et fritt land, det er ikke slik at det er forbudt." Men i praksis må dere ta lån for å kjøpe en 20-pakning. Det du sier, stemmer ikke. Når tobakksprisene går opp vill enkelte av oss starte å smugle eller eventuelt dyrke tobakk hjemme (Jeg dyrker). Den tobakken som dyrkes hjemme inneholder opp til 9% nikotin, mot de 0.7-1% du får i butikken. Dette er det du kommer til å oppleve, ikke mindre bruk. Jeg kommer ikke til å dyrke selv, eller smugle i store kvanta, men ville kjørt over grensa og kanskje smuglet litt til eget bruk. Hva om jeg bodde i nabolaget ditt, og jeg solgte 100g tobakk for 100 kr, tobakken min var ren (inneholder ikke radioaktive innsektsdrepere som tobakkselskapene i dag bruker), og en sigarett med denne tobakken tilsvarte 10-15 vanlige. Hadde ikke dette vært mer fristende enn å gå ut og kjøpe deg noe knalldyr tobakk, eller reist på harrytur (om du bor et stykke unna svenskegrensen) Bor bare tretti min fra grensa... Dessuten røyker jeg ikke, jeg snuser. Jeg ville ikke kjøpt av deg uansett hvor ren din tobakk er, fordi ditt ord på det ikke er godt nok. Jeg vil ha en kjent aktør som er testet. Det kan selvfølgelig være at din tobakk er av høy kvalitet, men det er nok mange der ute som prøver å lure eventuelle kjøpere. Snusen din inneholder: Polonium 120 - Radioaktivt stoff Aceton - Løsemiddel Arsenikk - Rottegift, brukt til å forgifte mennesker. Tolulen - Indusrielt løsemiddel Metan - kloakk gass Metanol - Raktettdrivstoff Butan - Lighter gass Nå, hvor god er den tobakken din? Jeg vil også fortelle deg at ikke alle er langt fra grensen, og at det skal j**** mye til for at jeg forurenser tobakken mer enn tobakkselskapene i dag, flere av disse stoffene får jeg ikke en gang tak i. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Huset ditt inneholder radon, en radioaktiv gass, mest sannsynlig langt over anbefalt verdi som resten av norge. Metan får du i deg når du promper, sammen med alle de andre godsakene som finnes i lufta du puster inn . I tillegg får du jo lett tak i de stoffene - ved å kjøpe snus. Uvitenhet gjør blind, I guess. For å oppsummere: Blinde argumenter om at X ting er helsefarlig pga Y ting. 2 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Huset ditt inneholder radon, en radioaktiv gass, mest sannsynlig langt over anbefalt verdi som resten av norge. Metan får du i deg når du promper, sammen med alle de andre godsakene som finnes i lufta du puster inn . I tillegg får du jo lett tak i de stoffene - ved å kjøpe snus. Uvitenhet gjør blind, I guess. For å oppsummere: Blinde argumenter om at X ting er helsefarlig pga Y ting. Kan du bevise ovenfor meg at Radon ikke er helsefarlig? At metan, når inhalert er helsefarlig? Jo, jeg får tak i disse stoffene ved å kjøpe snus, men nå tenkte jeg på i det tilfellet at dette skulle tilsettes MIN tobakk. Hvorfor ville jeg kjøpt dyr tobakk når jeg selv dyrker den til en brøkdel av prisen? For å oppsummere: Det finnes mennesker der ute som sier at X er ufarlig på grunn av Y ting, og at om du har B i huset ditt, er det helt greit at du røyker A, fordi du ikke får C. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 I tillegg får du jo lett tak i de stoffene - ved å kjøpe snus. :!: +1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 I tillegg får du jo lett tak i de stoffene - ved å kjøpe snus. +1 -5 3 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Programmet med trylleavsløringer på TV3 nå. Hvor ofte klarer han jævla kommentatoren å si det teite ordet "magikeren"?! Ufattelig irriterende!!!! Endret 5. november 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Stakkars. Vent til jeg blir ansvarlig for tobakksprisene her i landet. DA blir det dyrt. Og jo, DA vil du bruke mindre av det. Og når jeg blir intervjuet om det svarer jeg følgende: "Det er fremdeles en tilgjengelig, lovlig vare i et fritt land, det er ikke slik at det er forbudt." Men i praksis må dere ta lån for å kjøpe en 20-pakning. Det du sier, stemmer ikke. Når tobakksprisene går opp vill enkelte av oss starte å smugle eller eventuelt dyrke tobakk hjemme (Jeg dyrker). Den tobakken som dyrkes hjemme inneholder opp til 9% nikotin, mot de 0.7-1% du får i butikken. Dette er det du kommer til å oppleve, ikke mindre bruk. Jeg kommer ikke til å dyrke selv, eller smugle i store kvanta, men ville kjørt over grensa og kanskje smuglet litt til eget bruk. Hva om jeg bodde i nabolaget ditt, og jeg solgte 100g tobakk for 100 kr, tobakken min var ren (inneholder ikke radioaktive innsektsdrepere som tobakkselskapene i dag bruker), og en sigarett med denne tobakken tilsvarte 10-15 vanlige. Hadde ikke dette vært mer fristende enn å gå ut og kjøpe deg noe knalldyr tobakk, eller reist på harrytur (om du bor et stykke unna svenskegrensen) Bor bare tretti min fra grensa... Dessuten røyker jeg ikke, jeg snuser. Jeg ville ikke kjøpt av deg uansett hvor ren din tobakk er, fordi ditt ord på det ikke er godt nok. Jeg vil ha en kjent aktør som er testet. Det kan selvfølgelig være at din tobakk er av høy kvalitet, men det er nok mange der ute som prøver å lure eventuelle kjøpere. Snusen din inneholder: Polonium 120 - Radioaktivt stoff Aceton - Løsemiddel Arsenikk - Rottegift, brukt til å forgifte mennesker. Tolulen - Indusrielt løsemiddel Metan - kloakk gass Metanol - Raktettdrivstoff Butan - Lighter gass Nå, hvor god er den tobakken din? Jeg vil også fortelle deg at ikke alle er langt fra grensen, og at det skal j**** mye til for at jeg forurenser tobakken mer enn tobakkselskapene i dag, flere av disse stoffene får jeg ikke en gang tak i. Det var da voldsomt til kverulering! Jeg sa jo at det er mulig din tobakk er av høy kvalitet, men skulle det skje noe er det greit å ha noen jeg kan holde ansvarlig! Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Stakkars. Vent til jeg blir ansvarlig for tobakksprisene her i landet. DA blir det dyrt. Og jo, DA vil du bruke mindre av det. Og når jeg blir intervjuet om det svarer jeg følgende: "Det er fremdeles en tilgjengelig, lovlig vare i et fritt land, det er ikke slik at det er forbudt." Men i praksis må dere ta lån for å kjøpe en 20-pakning. Det du sier, stemmer ikke. Når tobakksprisene går opp vill enkelte av oss starte å smugle eller eventuelt dyrke tobakk hjemme (Jeg dyrker). Den tobakken som dyrkes hjemme inneholder opp til 9% nikotin, mot de 0.7-1% du får i butikken. Dette er det du kommer til å oppleve, ikke mindre bruk. Jeg kommer ikke til å dyrke selv, eller smugle i store kvanta, men ville kjørt over grensa og kanskje smuglet litt til eget bruk. Hva om jeg bodde i nabolaget ditt, og jeg solgte 100g tobakk for 100 kr, tobakken min var ren (inneholder ikke radioaktive innsektsdrepere som tobakkselskapene i dag bruker), og en sigarett med denne tobakken tilsvarte 10-15 vanlige. Hadde ikke dette vært mer fristende enn å gå ut og kjøpe deg noe knalldyr tobakk, eller reist på harrytur (om du bor et stykke unna svenskegrensen) Bor bare tretti min fra grensa... Dessuten røyker jeg ikke, jeg snuser. Jeg ville ikke kjøpt av deg uansett hvor ren din tobakk er, fordi ditt ord på det ikke er godt nok. Jeg vil ha en kjent aktør som er testet. Det kan selvfølgelig være at din tobakk er av høy kvalitet, men det er nok mange der ute som prøver å lure eventuelle kjøpere. Snusen din inneholder: Polonium 120 - Radioaktivt stoff Aceton - Løsemiddel Arsenikk - Rottegift, brukt til å forgifte mennesker. Tolulen - Indusrielt løsemiddel Metan - kloakk gass Metanol - Raktettdrivstoff Butan - Lighter gass Nå, hvor god er den tobakken din? Jeg vil også fortelle deg at ikke alle er langt fra grensen, og at det skal j**** mye til for at jeg forurenser tobakken mer enn tobakkselskapene i dag, flere av disse stoffene får jeg ikke en gang tak i. Det var da voldsomt til kverulering! Jeg sa jo at det er mulig din tobakk er av høy kvalitet, men skulle det skje noe er det greit å ha noen jeg kan holde ansvarlig! Joda, godt poeng. Og det er jo forsåvidt sant. Bare ikke skyld på tobakkselskapene når du får kreft (og har "tapt" 30 kroner snus-pakken) Endret 5. november 2010 av Notelitten Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Nei, nei... Nå lar vi det ligge. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Når ting man er skikkelig hypet opp til blir avlyst eller utsatt 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 At Proposition 19 gikk i dass irriterer stort. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Kan du bevise ovenfor meg at Radon ikke er helsefarlig? At metan, når inhalert er helsefarlig? Jo, jeg får tak i disse stoffene ved å kjøpe snus, men nå tenkte jeg på i det tilfellet at dette skulle tilsettes MIN tobakk. Hvorfor ville jeg kjøpt dyr tobakk når jeg selv dyrker den til en brøkdel av prisen? For å oppsummere: Det finnes mennesker der ute som sier at X er ufarlig på grunn av Y ting, og at om du har B i huset ditt, er det helt greit at du røyker A, fordi du ikke får C. Argumentet om at snus er farlig fordi det inneholder metan og andre ting er idiotisk. Minner om klimadebatten og hvor farlig CO2 er, at du forgifter jorda ved å slippe ut et molekyl CO2. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Kan du bevise ovenfor meg at Radon ikke er helsefarlig? At metan, når inhalert er helsefarlig? Jo, jeg får tak i disse stoffene ved å kjøpe snus, men nå tenkte jeg på i det tilfellet at dette skulle tilsettes MIN tobakk. Hvorfor ville jeg kjøpt dyr tobakk når jeg selv dyrker den til en brøkdel av prisen? For å oppsummere: Det finnes mennesker der ute som sier at X er ufarlig på grunn av Y ting, og at om du har B i huset ditt, er det helt greit at du røyker A, fordi du ikke får C. Argumentet om at snus er farlig fordi det inneholder metan og andre ting er idiotisk. Minner om klimadebatten og hvor farlig CO2 er, at du forgifter jorda ved å slippe ut et molekyl CO2. Overhodet ikke. Det kan ikke sammenliknes. Og forsåvidt nevnte jeg giftige stoffer tobakk inneholder. Jeg regner med at om man kunne velge disse bort hadde man gjort det? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 All tobakksdiskusjonen i feil tråd! 2 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Forbanna frekke ansatte JULA kvinnfolk som later som det er en selvfølge at det ikke selges stikkontakt-adatere fra USA til NORGE i Norge. Hvorfor selges det ikke? Og hvem i svarte skal kunne vite det! De visste det ikke på tre andre elektrosteder jeg har vært på. Frekke kvinnfolk! http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=152361967 Men jeg skal ha andre veien! http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=152536842 Men trenger jeg en eliminator når produktet ikke krever dette? Bare for å slå det fast en gang for alle: Produktet jeg har er utstyrt med hann-kontakter av USA typen. Ja du trenger en eliminator transformator, du vil vel ikke sprenge dette utstyret med 230 volt vell? Men produktet er merket med 220-240 volt, jo. Edit; hva? Hvordan fikk du tak i et 220-240 volts amerikansk produkt? Hva er så det her for noe? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Kverulantjævler på Dagbladet. Har lyst til å myrde dem alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå