Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var vitne til noe veldig irriterende i dag. Skulle ta bussen hjem fra arbeidet, og der satt det en negresse (Jeg er ikke rasist, men jeg kikka litt på skrå) på fremste benk med skranglete Apple-headphones og spilite en salig blanding electrofunk og rar electronica (Sånn som kunne vært spilt på Hyperstate på 90-tallet), og det var HØYT, veldig HØYT. Hørte virkelig øreproppene slet da det skrapte som bare F, men det var altså ikke det verste.

 

For i samme farta kom det på en sliten mann i slutten av tenårene med snusleppe og en alt for stor joggebukse. Han satt seg sidelengs over 2 seter med det ene benet hvilende med skosålen godt plassert rett i setet. Han brukte raden som en divan, rett å slett. Han utstrålte rett å slett giddaløshet og HAT. Tenkte bare: "Få deg en hårklipp, en ny bukse, og søk etter jobb."

 

Så skrudde han på sin MP3-spiller og spilte noe gammel overkommersiell g-funk, og 2Pac. Dette var rimelig høyt i utgangspunktet, men ban skrudde det altså enda høyere. Så bussturen hjem ble en salig blanding av trommemaskiner, og pipete vestkysts-synther. Ikke særlig heldig med andre ord.

Lenke til kommentar

At jenter ikke har lov til å prompe på bussen ^^

 

Har gutter? For jeg kunne virkelig hatt bruk for det enkelte dager!

 

Jeg skulle bare justere litt på overtrykket i dag, hvorpå jeg da regnet med en liten smyger,,,

 

I steden fikk jeg alle mødres promp som ALLE i hele bussen kunne høre :blush:

 

IKKE BRA!!!!

Lenke til kommentar

Det finnes ingen telefoner til 4500kr som du ikke må lade hver dag! Velkommen til 2011!

 

4500kr, for en telefon? Da trenger du ikke bekymre deg, du jobber jo 24/7 for å få råd til mobilen alene.

 

 

Man unner seg litt luksus noen ganger.

 

"Velkommen til 2011", ja? :whistle: Etter min mening burde vi ha kommet sålangt i batteriteknologien at vi klarte å lage batterier som varte mer en 24 timer, selv med ekstremt liten bruk (slik jeg har forstått Galaxy'en gjør).

 

 

Min varer i to dager om jeg ikke rører den, bruker jeg den så varer den litt over én dag.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...