Kaymeerah Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Heldig du nå. Men helt ærlig da... norskeksamen og norsk eksamen uttales forskjellig det også. Endret 8. juni 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Folk på jobben som samler inn penger til gave til en eller annen som har bursdag/gifter seg/slutter/fått unge/etc. Nesten hver gang burde jeg si: "Sorry, jeg kjenner ham/henne ikke så godt", men så blir det heller "Jo visst vil jeg vær med på gave! Here, take mah monays!" Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Kaymeerah skrev (På 8.6.2011 den 10.57): Heldig du nå. Men helt ærlig da... norskeksamen og norsk eksamen uttales forskjellig det også. Så heldig jeg er som har dere to da. Nå skal jeg bare lære meg tre års pensum på 48 timer, lage fremføring + jobbe i dag og i morgen på ica Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Modernisme og postmodernisme irriterer meg akkurat nå. Hvorfor trakk jeg det eneste temaet vi ikke har hatt på skolen i år (rakk ikke pga. syk lærer og ineffektive vikarer)? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Slimda skrev (På 8.6.2011 den 10.54): The Barnacle skrev (På 8.6.2011 den 10.41): Norskeksamen, muntlig Nehei! Det kan være eksamen i et annet fag, bare på norsk 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 At jeg fikk en helvetes gammel og sur sensor (som tydeligvis ikke likte trynet mitt) i matematikk muntlig. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Var vitne til noe veldig irriterende i dag. Skulle ta bussen hjem fra arbeidet, og der satt det en negresse (Jeg er ikke rasist, men jeg kikka litt på skrå) på fremste benk med skranglete Apple-headphones og spilite en salig blanding electrofunk og rar electronica (Sånn som kunne vært spilt på Hyperstate på 90-tallet), og det var HØYT, veldig HØYT. Hørte virkelig øreproppene slet da det skrapte som bare F, men det var altså ikke det verste. For i samme farta kom det på en sliten mann i slutten av tenårene med snusleppe og en alt for stor joggebukse. Han satt seg sidelengs over 2 seter med det ene benet hvilende med skosålen godt plassert rett i setet. Han brukte raden som en divan, rett å slett. Han utstrålte rett å slett giddaløshet og HAT. Tenkte bare: "Få deg en hårklipp, en ny bukse, og søk etter jobb." Så skrudde han på sin MP3-spiller og spilte noe gammel overkommersiell g-funk, og 2Pac. Dette var rimelig høyt i utgangspunktet, men ban skrudde det altså enda høyere. Så bussturen hjem ble en salig blanding av trommemaskiner, og pipete vestkysts-synther. Ikke særlig heldig med andre ord. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 At jenter ikke har lov til å prompe på bussen ^^ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 αкαѕнα skrev (På 8.6.2011 den 15.48): At jenter ikke har lov til å prompe på bussen ^^ Har gutter? For jeg kunne virkelig hatt bruk for det enkelte dager! Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Gavekort skrev (På 8.6.2011 den 15.50): αкαѕнα skrev (På 8.6.2011 den 15.48): At jenter ikke har lov til å prompe på bussen ^^ Har gutter? For jeg kunne virkelig hatt bruk for det enkelte dager! Jeg skulle bare justere litt på overtrykket i dag, hvorpå jeg da regnet med en liten smyger,,, I steden fikk jeg alle mødres promp som ALLE i hele bussen kunne høre IKKE BRA!!!! Lenke til kommentar
Gobi Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Syklister som bruker veibanen istedet for fortauet! 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Gobi skrev (På 8.6.2011 den 16.54): Syklister som bruker veibanen istedet for fortauet! Det er jo det de skal. 2 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Irriterer meg at jeg har lyst på Galaxy S2, men får ingen veldig konkrete svar tilbake angående batteriet. Irriterer meg at jeg kanskje betaler 4,5K for en telefon jeg må lade hver dag. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Det finnes ingen telefoner til 4500kr som du ikke må lade hver dag! Velkommen til 2011! Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Gavekort skrev (På 8.6.2011 den 16.59): Det finnes ingen telefoner til 4500kr som du ikke må lade hver dag! Velkommen til 2011! 4500kr, for en telefon? Da trenger du ikke bekymre deg, du jobber jo 24/7 for å få råd til mobilen alene. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 "Velkommen til 2011", ja? Etter min mening burde vi ha kommet sålangt i batteriteknologien at vi klarte å lage batterier som varte mer en 24 timer, selv med ekstremt liten bruk (slik jeg har forstått Galaxy'en gjør). Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Notelitten skrev (På 8.6.2011 den 17.00): Gavekort skrev (På 8.6.2011 den 16.59): Det finnes ingen telefoner til 4500kr som du ikke må lade hver dag! Velkommen til 2011! 4500kr, for en telefon? Da trenger du ikke bekymre deg, du jobber jo 24/7 for å få råd til mobilen alene. Man unner seg litt luksus noen ganger. Bordplate skrev (På 8.6.2011 den 17.01): "Velkommen til 2011", ja? Etter min mening burde vi ha kommet sålangt i batteriteknologien at vi klarte å lage batterier som varte mer en 24 timer, selv med ekstremt liten bruk (slik jeg har forstått Galaxy'en gjør). Min varer i to dager om jeg ikke rører den, bruker jeg den så varer den litt over én dag. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ikke sant? Selv om det er en jævla fanzy-yo "Smart"telefon burde den vare mer enn en dag med kun noen SMS og noen korte samtaler kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå