Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  Kaymeerah skrev (På 8.6.2011 den 10.57):

Heldig du nå. :tease:

Men helt ærlig da... norskeksamen og norsk eksamen uttales forskjellig det også. :p

Så heldig jeg er som har dere to da.

Nå skal jeg bare lære meg tre års pensum på 48 timer, lage fremføring + jobbe i dag og i morgen på ica :)

Lenke til kommentar

Var vitne til noe veldig irriterende i dag. Skulle ta bussen hjem fra arbeidet, og der satt det en negresse (Jeg er ikke rasist, men jeg kikka litt på skrå) på fremste benk med skranglete Apple-headphones og spilite en salig blanding electrofunk og rar electronica (Sånn som kunne vært spilt på Hyperstate på 90-tallet), og det var HØYT, veldig HØYT. Hørte virkelig øreproppene slet da det skrapte som bare F, men det var altså ikke det verste.

For i samme farta kom det på en sliten mann i slutten av tenårene med snusleppe og en alt for stor joggebukse. Han satt seg sidelengs over 2 seter med det ene benet hvilende med skosålen godt plassert rett i setet. Han brukte raden som en divan, rett å slett. Han utstrålte rett å slett giddaløshet og HAT. Tenkte bare: "Få deg en hårklipp, en ny bukse, og søk etter jobb."

Så skrudde han på sin MP3-spiller og spilte noe gammel overkommersiell g-funk, og 2Pac. Dette var rimelig høyt i utgangspunktet, men ban skrudde det altså enda høyere. Så bussturen hjem ble en salig blanding av trommemaskiner, og pipete vestkysts-synther. Ikke særlig heldig med andre ord.

Lenke til kommentar
  Gavekort skrev (På 8.6.2011 den 15.50):
  αкαѕнα skrev (På 8.6.2011 den 15.48):

At jenter ikke har lov til å prompe på bussen ^^

Har gutter? For jeg kunne virkelig hatt bruk for det enkelte dager!

Jeg skulle bare justere litt på overtrykket i dag, hvorpå jeg da regnet med en liten smyger,,,

I steden fikk jeg alle mødres promp som ALLE i hele bussen kunne høre :blush:

IKKE BRA!!!!

Lenke til kommentar
  Notelitten skrev (På 8.6.2011 den 17.00):
  Gavekort skrev (På 8.6.2011 den 16.59):

Det finnes ingen telefoner til 4500kr som du ikke må lade hver dag! Velkommen til 2011!

4500kr, for en telefon? Da trenger du ikke bekymre deg, du jobber jo 24/7 for å få råd til mobilen alene.

Man unner seg litt luksus noen ganger.

Bordplate skrev (På 8.6.2011 den 17.01):

"Velkommen til 2011", ja? :whistle: Etter min mening burde vi ha kommet sålangt i batteriteknologien at vi klarte å lage batterier som varte mer en 24 timer, selv med ekstremt liten bruk (slik jeg har forstått Galaxy'en gjør).

Min varer i to dager om jeg ikke rører den, bruker jeg den så varer den litt over én dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...