Karina Hulesangerhule Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg tenkte jeg skulle legge meg nå, men kom på at jeg må rydde kjøkkenet først. Også må jeg tidlig opp i morgen tidlig for å dusje. Og pakke. Søren, hadde helt glemt at vi skal på tur i morgen med skolen. Kom på det nå. Sjokk meg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hverdagsfylla, blir en kjip morgen på jobb i morgen ja. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hverdagsfylla, blir en kjip morgen på jobb i morgen ja. Smør på flesk. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ahh, gått opp 1 kg. Da har jeg bare gått ned 1 kg likevel. Jeg som var så stolt av to Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Kommer ann på tiden på døgnet, om du har gjort dine daglige rutiner eller ikke. Så å regne 1kg opp og ned er bare tull.. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ahh, gått opp 1 kg. Da har jeg bare gått ned 1 kg likevel. Jeg som var så stolt av to Det er veskebalanse som gir sånne små utslag.. Jeg kan faktisk gå opp 1-2 kg fra den ene dagen til den andre Så går det ned igjen uten nevneverdig grunn da... Kommer ann på tiden på døgnet, om du har gjort dine daglige rutiner eller ikke. Så å regne 1kg opp og ned er bare tull.. nettopp.. der sa du det ja... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ahh, gått opp 1 kg. Da har jeg bare gått ned 1 kg likevel. Jeg som var så stolt av to Det var all energien som forlot kroppen din. Oh snap. Ja, den diskusjonen irriterer meg enno. 3 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Oh god, irriterer meg at jeg ikke kom med den der. 3 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Herregud, VG! "Ifølge Sandefjords Blad ble kvinnen dratt 15 meter under bilen, som rullet ned en bakke. - Hun sto med ryggen til da bilen av en eller annen grunn begynte å rulle. Da løp bileieren til, fikk åpnet døren og dratt opp håndbrekket, sier operasjonsleder Tormod Kristiansen i Vestfold politidistrikt til VG Nett." Hvor er logikken? Det står at bilen rullet ned en bakke etterfulgt av at bilen "av en eller annen grunn begynte å rulle". Det er ganske naturlig at noe med runde hjul ruller ned bakker. Særlig når det senere står at bileieren måtte sette på håndbrekket! Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 $ timer gym i morra, og jeg sitter oppe enda--- Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 At en kneskade jeg hadde i flere år ser ut til å gjøre comeback... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Da jeg nylig hadde fått lappen, begynte bilen min å rulle MED håndbrekket på. Jeg vet ikke hvordan det er med automatgirte biler, men min er manuell. Håndbrekket kunne ha vært strammet hardere, og bilen burde selvsagt ha stått i gir. Rakk heldigvis å hoppe inn og avslutte turen før kjerra traff treet i bunnen av bakken. Endret 7. juni 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Folka i klassen syns tydeligvis det var veldig gøy å overbevise meg om at vi begynte klokka 8. Det gjør vi altså ikke. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 MONSTER-LYN smadret tak. Irriterende at når det slenges rundt med "monster". Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Muntlig eksamen. Jeg er utslitt, helvette jeg gleder meg til å bli ferdig. Imorgen er jeg først ut av alle og fuckings ferdig først. Da er 3 år på VGS UNNAGJORT! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Komme på skolen bare for å finne ut at man har fri. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 MONSTER-LYN smadret tak. Irriterende at når det slenges rundt med "monster". Askelyn i askeskyen på askeisland, rapporterer aske-VG. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Norsk eksamen, muntlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå