Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Guuud så irriterende at folk kun ser på seg selv som en fysisk ting...

 

Deres kropper er jo mer å regne som en bil, dere setter dere inn i den når dere blir "født" og stiger ut av den når "bilen" blir gammel og dør.

 

Kraften inni oss, energien vi alle har til felles går igjen i mange forskjellige former...

 

Og joda.. vi er energi, slik som alt annet..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Guuud så irriterende at folk kun ser på seg selv som en fysisk ting...

Vi er ikke noe annet, og det er ingenting som tyder på det.

Deres kropper er jo mer å regne som en bil, dere setter dere inn i den når dere blir "født" og stiger ut av den når "bilen" blir gammel og dør.

Nei. Personlighet og tanker er bundet til materien vår.

Kraften inni oss, energien vi alle har til felles går igjen i mange forskjellige former...

Hvilken kraft? Kraft er ikke energi. Energien "vi har i oss" heter masse.

Og joda.. vi er energi, slik som alt annet..

Hadde du sett det fra et annet perspektiv enn du antagelig gjør hadde på sett og vis hatt rett.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hadde du sett det fra et annet perspektiv enn du antagelig gjør hadde på sett og vis hatt rett.

 

Irriterende kranglefant ^^

 

Han er ikke kranglefant. Han har bena planta på jorden. Det har ikke du...

 

Slike som deg, inkludert hippier som Martha Louise, irriterer meg. Hvordan det er mulig å leve i 2011 og fremdeles være overtroisk går meg hus forbi...

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Slike som deg, inkludert hippier som Martha Louise, irriterer meg. Hvordan det er mulig å leve i 2011 og fremdeles være overtroisk går meg hus forbi...

 

Huh????

 

Jeg tror jo kun på det jeg kan se, kjenne og føle...

 

naa.. kanskje en liten dæsj med hippitøv som krydder, men i bunn og grunn tror jeg jo bare på det rent vitenskapelige...

 

Så nå fjoller du deg ^^

Lenke til kommentar

Og du kan ta og føle på denne energien? Hva er denne energien? Hva er egentlig energi? Hva er du?

beklager..men merker nå at denne irriterende og veldig overfladiske nysgjerrigheten som plutselig manifesterte seg i denne irriterende tråden får frem trollet i meg ^^

 

Så det er nok best jeg klapper igjen brødboksen...

Lenke til kommentar

De fleste som har noen form for tro er redde for at livet egentlig ikke betyr noe mer enn å faktisk bare leve. Man har rett og slett ønsket at det du tror på er sant så mye at du faktisk har klart å overbevise deg selv om at det sant.

 

Godt oppsummert; man ønsker å kunne tro at man fortsatt vil eksistere etter man dør.

Lenke til kommentar

Bevisstheten til mennesket er ikke mer enn hva den venstre og høyre hjernehalvdelen vår presterer å klemme sammen til noe forståelig. Faktisk sies det at hver hjernehalvdel er en egen personlighet.

 

Vil anbefale alle som er interessert i hvordan hjernen fungerer til å se denne videoen av en hjerneforsker som fikk hjerneslag, og hvordan hun opplevde dette.

 

http://www.youtube.com/watch?v=UyyjU8fzEYU

Lenke til kommentar

Godt oppsummert; man ønsker å kunne tro at man fortsatt vil eksistere etter man dør.

 

Det der tilhører slave religioner vil jeg tro...

 

Vi andre som dyrker oss selv og naturen forøvrig anerkjenner bare at vi er en del av den i en syklus og at bevissthet ikke nødvendigvis er knyttet til en fysisk form.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...