Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri spill poker på pokerstars... Låg på 10 plass i en turnering. Fikk aa på hand. En noob gikk all in med 99. På river kommer 9. Noen hender senere skjedde det samme bare at han som vant hadde 55. Hadde jeg vunne disse hendene hadde jeg leda turneringa klart :dontgetit:

Skjedde sikkert 3-4 ganger til at jeg har klart beste hender, men så taper jeg på river.

Sureste av alt var at turneringa hadde vart i 4 timer :mad:

Røyk ut av en ny turnering mens jeg skriver :p

All in med KK mot QQ, så kommer det en Q...

Lenke til kommentar

Ikke en ny kjais på døra nå.

Med golf-kølle og Jesus vet hva av utstyr.

Da er det høy-risiko for at jeg blir direkte rabiat, fuck's sake, 20-åringer mot en 34'åring helgoland her blir det nedklinking

EDIT:

Knurr

EDIT2:

Må få meg en annen slags knapp, noe rundt lys i leiligheten som varsler om på-ringing, for jeg pleier å ha høreklokker og sånt på.

Og så er jeg klin kokos, så å ha merkelapp eller greier som advarer om at nå bør man ikke preike med meg, kan eh være bra.

Endret av Hippocleides
Lenke til kommentar

Aldri spill poker på pokerstars... Låg på 10 plass i en turnering. Fikk aa på hand. En noob gikk all in med 99. På river kommer 9. Noen hender senere skjedde det samme bare at han som vant hadde 55. Hadde jeg vunne disse hendene hadde jeg leda turneringa klart :dontgetit:

Skjedde sikkert 3-4 ganger til at jeg har klart beste hender, men så taper jeg på river.

Sureste av alt var at turneringa hadde vart i 4 timer :mad:

Røyk ut av en ny turnering mens jeg skriver :p

All in med KK mot QQ, så kommer det en Q...

Lol du er så dårlig i poker azz

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor er dere så teknologisk bakvendt Slimda?

Velkommen til år 2011.

Vi er ikke teknologisk bakvendte. Vi kom frem til at Apple sine produkter må ha for mye dritt installert på PC-ene sine for å fungere, og det er ikke noe vi tillater å vårt system. Derfor skal vi heller tillate Android-baserte enheter, da de ikke trenger programvare for å fungere optimalt.

Norge for nordmenn lizm! Stem FrP for billigere sprit og etnisk rensing!

Sist jeg sjekket, står ikke FrP for etnisk rensing på noen som helst måte.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...