handerrre Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Flood kontrollen på forumet Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg fikk ikke sommerjobb på den ene plassen det var mulig å få, om du ikke har kontakter her og der. Er nesten umulig å få seg sommerjobb med mindre man er over 18 og søker rundt juletider. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/halvor-og-anna-ble-rundlurt-av-svindlere-3510452.html Idioter som blir svindlet på nett, og deretter går ut i media for og få sympati(?) Hallo er det mulig! Er dere så dumme fortjener dere og bli svindlet! Slik ser 2 mindre intelligente mennesker ut: Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Og at det regner nå når jeg skulle ut og trene. Været er så ustabilt her i trøndelag. Tidligere i dag satt jeg ute i sola og slappet av. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Kanselleringen av Stargate Universe. 3 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Skum-tingene på dieselpumpene! Kan noen som jobber på en veistasjon fortelle meg hvorfor dere har dem? Fylte nettopp diesel på bilen og hva skjer når dere har de skum-greiene utpå? Jo, det renner dieselrester ned over hele bilsiden fordi andre udugelige helvettes mennesker ikke klarer la være å søle litersvis med drivstoff inn i den skummgreia. Jeg kan jo pokker ikke vaske bilen hver jeg gang jeg fyller drivstoff! 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Skaff en bil som drikker bensin ? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hvilken rendering? 3D-animasjon elns.? Isåfall er jeg enig, det kan finne på å ta en natt. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 All form for rendering. Det tar jo så fantastisk lang tid! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hvem trenger data uansett? Er så 2009. iPad yo. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det å drikke av feil flaske >.< Finne snus i ølflaska er IKKE digg. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Bedre CPU hjelper, men det kan ofte ta over en natt å rendere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 iPadder irriterer meg. Eller rettere sagt, brukerene til iPaddene. Kommer på kontoret og nærmest beordrer meg å legge opp e-post på den, slik de får lese den ultraviktige jobbmailen sin der. Er så deilig å si at "Nei, vi tillater ikke iPad i vårt system." 6 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hvorfor er dere så teknologisk bakvendt Slimda? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Proprietær teknologi er bakvendt. 4 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg vet ikke hva proprietær betyr men jeg er sikkert enig. 4 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) iPadder irriterer meg. Eller rettere sagt, brukerene til iPaddene. Kommer på kontoret og nærmest beordrer meg å legge opp e-post på den, slik de får lese den ultraviktige jobbmailen sin der. Velkommen til år 2011. - At Posten er så forbanna dumme at de klarer å miste pakken min fra USA. FUCK YOU! Endret 6. juni 2011 av Lami 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå