Pubé Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Kan ikke akkurat møte opp full. Fikk beskjed av læreren min når jeg gikk i syvende klasse om at jeg burde ta Tysk, siden jeg var så flink i matte. Dermed skulle Tysk være en "lek" for meg. For noe bullshit, bytta om fra Fransk til Tysk pga ho. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Joda, ingenting er som å ha eksamen med kraftig promille. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Pro: Jeg kan drikke nok til å ikke huske en skit av det som skjedde. Con: Kjipe konsekvenser hvis jeg gjør det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Som? Gikk bra for meg. :> Endret 5. juni 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Eg reiser til Vietnam med Hansern om eg kjem opp i tysk munnleg. Oh well, for å "look on the bright side", ein kan ikkje kome opp i kunst & handverk. Fekk faktisk 2 i det. Men kun pga ei psykokjerring som ikkje fekk til å lære nokon noko. I sløyd fekk eg ein sterk firar. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Eg reiser til Vietnam med Hansern om eg kjem opp i tysk munnleg. Kult, du er sikkert en del billigere enn en ladyboy der nede også. Endret 5. juni 2011 av Mchansern 6 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Drit i læreren og lær fra boken/praksis. Hvis du vil lære språkfag skikkelig så kan du ikke vente på at lærerene gjør arbeidet for deg som med matte. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Mulig du har rett der, ja. Hadde ikke hjulpet mye om jeg fikk høre det i min første Tysktime. Husker fortsatt den timen, og jeg begynte å angre på valget mitt kort tid etterpå. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Klarte å knuse et glass så det sprutet på foten min. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Det er vondt Endret 5. juni 2011 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Eg reiser til Vietnam med Hansern om eg kjem opp i tysk munnleg. Kult, du er sikkert en del billigere enn en ladyboy der nede også. Usikker på om eg bør ta det som eit kompliment... Oh well, ladyboys er nok ekstra dyre, mtp. sminke, kleder, parykkar, osv. Eg er relativt billig i drift. Eitt par potetgullposar og nokre egg og eg kan klatre opp Kilimanjaro. On topic: var ein JÆVLA stor edderkopp under gassgrillen i dag, måtte skyte den med luftgæver. JA DET VAR NØDVENDIG 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Egg er det nok av i Vietnam, dog ikke slik du er vant til her hjemme på berget. Nemlig andefoster. Irriterer meg som faen at jeg ikke sover akkurat nå. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Kvinneguiden sitt forum. Blir SKREMT av alle de rare meningene fra pms-kvinnfolka der. Omfg! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 On topic: var ein meget stor edderkopp under gassgrillen i dag, måtte skyte den med luftgæver. JA DET VAR NØDVENDIG Pic! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Wumo på Dagbladet, klikker man på dagens stripe, kommer noe helt annet opp. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ringer på døra, og der står det en stum dame fra østblokken med et skilt der det står at sønnen hennes har leukemi og trenger penger til behandling... Tror hun har misforstått helsesystemet her litt... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hun tigger penger. Vennligst bind henne fast og avliv henne som et annet rabies-befenget dyr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg fikk ikke sommerjobb på den ene plassen det var mulig å få, om du ikke har kontakter her og der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå