Kaymeerah Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det at nesten hele samfunnet tror at kjærlighet er sex er helt utrolig idiotisk. Det irriterer litt. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 At hele samfunnet tror at sex er kjærlighet er helt utrolig idiotisk. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Takk for rettingen, heh. Kan misforstås lett slik jeg skrev det, pluss en del grammarfeil. Endret 5. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 At 'Diskutant' endrer det opprinnelig bruker skriver når han siterer. Kan du ikke bare si det du mener? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Reportasjer på Discovery Channel der de viser hvordan ting lages, og jeg ser hva slags mathygiene de har! Hele tiden i How It's Made ser vi folk håndtere deig, flytende drops eller andre råvarer uten hansker. Er det virkelig lov? Er vi strengere i Norge? Håper det! Det toppet seg da Mike Rowe besøkte en tofu-fabrikk. Han stakk hånda inn i en liten foss av kokende vann og tofubønner, og søyt og klaget på at det varmt. -Og jeg som hadde et sår på den hånda, og allting! IKKE STIKK HÅNDA INN I MATEN HVIS DU HAR ET SÅR!!!! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 At Hestekølle klager på meg 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Nei, det blir riktig slik Diskutant skrev det. Jeg synes det er idiotisk at folk tror kjærlighet er basert på sex. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Takk for rettingen, heh. Vel, var ikke en retting. Bare min mening Jeg synes det er idiotisk at folk tror kjærlighet er basert på sex. Der var den ja! Nå skjønte jeg hva du mente med at jeg rettet deg.. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Tollgrensa på 200kr. Bestilte en ting i fra Danmark som kostet i underkant av 300 NOK med kredittkort og fikk i dag et postoppkrav på 190kr! Dvs. 80kr i MVA og 110kr for at en eller annen gjøk skal sitte og regne ut momsen! Endret 5. november 2010 av Audi TDI 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Stakkars. Vent til jeg blir ansvarlig for tobakksprisene her i landet. DA blir det dyrt. Og jo, DA vil du bruke mindre av det. Og når jeg blir intervjuet om det svarer jeg følgende: "Det er fremdeles en tilgjengelig, lovlig vare i et fritt land, det er ikke slik at det er forbudt." Men i praksis må dere ta lån for å kjøpe en 20-pakning. Det du sier, stemmer ikke. Når tobakksprisene går opp vill enkelte av oss starte å smugle eller eventuelt dyrke tobakk hjemme (Jeg dyrker). Den tobakken som dyrkes hjemme inneholder opp til 9% nikotin, mot de 0.7-1% du får i butikken. Dette er det du kommer til å oppleve, ikke mindre bruk. Jeg kommer ikke til å dyrke selv, eller smugle i store kvanta, men ville kjørt over grensa og kanskje smuglet litt til eget bruk. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Tollgrensa på 200kr. Bestilte en ting i fra Danmark som kostet i underkant av 300 NOK med kredittkort og fikk i dag et postoppkrav på 190kr! Dvs. 80kr i MVA og 110kr for at en eller annen gjøk skal sitte og regne ut momsen! Second that, 500kr hadde vært så mye bedre! Endret 5. november 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Stakkars. Vent til jeg blir ansvarlig for tobakksprisene her i landet. DA blir det dyrt. Og jo, DA vil du bruke mindre av det. Og når jeg blir intervjuet om det svarer jeg følgende: "Det er fremdeles en tilgjengelig, lovlig vare i et fritt land, det er ikke slik at det er forbudt." Men i praksis må dere ta lån for å kjøpe en 20-pakning. Det du sier, stemmer ikke. Når tobakksprisene går opp vill enkelte av oss starte å smugle eller eventuelt dyrke tobakk hjemme (Jeg dyrker). Den tobakken som dyrkes hjemme inneholder opp til 9% nikotin, mot de 0.7-1% du får i butikken. Dette er det du kommer til å oppleve, ikke mindre bruk. Jeg kommer ikke til å dyrke selv, eller smugle i store kvanta, men ville kjørt over grensa og kanskje smuglet litt til eget bruk. Hva om jeg bodde i nabolaget ditt, og jeg solgte 100g tobakk for 100 kr, tobakken min var ren (inneholder ikke radioaktive innsektsdrepere som tobakkselskapene i dag bruker), og en sigarett med denne tobakken tilsvarte 10-15 vanlige. Hadde ikke dette vært mer fristende enn å gå ut og kjøpe deg noe knalldyr tobakk, eller reist på harrytur (om du bor et stykke unna svenskegrensen) Tollgrensa på 200kr. Bestilte en ting i fra Danmark som kostet i underkant av 300 NOK med kredittkort og fikk i dag et postoppkrav på 190kr! Dvs. 80kr i MVA og 110kr for at en eller annen gjøk skal sitte og regne ut momsen! Second that, 500kr hadde vært så mye bedre! Jeg kunne godt tenkt meg 1000kr på den. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Forbanna frekke ansatte JULA kvinnfolk som later som det er en selvfølge at det ikke selges stikkontakt-adatere fra USA til NORGE i Norge. Hvorfor selges det ikke? Og hvem i svarte skal kunne vite det! De visste det ikke på tre andre elektrosteder jeg har vært på. Frekke kvinnfolk! Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Forbanna frekke ansatte JULA kvinnfolk som later som det er en selvfølge at det ikke selges stikkontakt-adatere fra USA til NORGE i Norge. Hvorfor selges det ikke? Og hvem i svarte skal kunne vite det! De visste det ikke på tre andre elektrosteder jeg har vært på. Frekke kvinnfolk! http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=152361967 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Stakkars. Vent til jeg blir ansvarlig for tobakksprisene her i landet. DA blir det dyrt. Og jo, DA vil du bruke mindre av det. Og når jeg blir intervjuet om det svarer jeg følgende: "Det er fremdeles en tilgjengelig, lovlig vare i et fritt land, det er ikke slik at det er forbudt." Men i praksis må dere ta lån for å kjøpe en 20-pakning. Det du sier, stemmer ikke. Når tobakksprisene går opp vill enkelte av oss starte å smugle eller eventuelt dyrke tobakk hjemme (Jeg dyrker). Den tobakken som dyrkes hjemme inneholder opp til 9% nikotin, mot de 0.7-1% du får i butikken. Dette er det du kommer til å oppleve, ikke mindre bruk. Jeg kommer ikke til å dyrke selv, eller smugle i store kvanta, men ville kjørt over grensa og kanskje smuglet litt til eget bruk. Hva om jeg bodde i nabolaget ditt, og jeg solgte 100g tobakk for 100 kr, tobakken min var ren (inneholder ikke radioaktive innsektsdrepere som tobakkselskapene i dag bruker), og en sigarett med denne tobakken tilsvarte 10-15 vanlige. Hadde ikke dette vært mer fristende enn å gå ut og kjøpe deg noe knalldyr tobakk, eller reist på harrytur (om du bor et stykke unna svenskegrensen) Tollgrensa på 200kr. Bestilte en ting i fra Danmark som kostet i underkant av 300 NOK med kredittkort og fikk i dag et postoppkrav på 190kr! Dvs. 80kr i MVA og 110kr for at en eller annen gjøk skal sitte og regne ut momsen! Second that, 500kr hadde vært så mye bedre! Jeg kunne godt tenkt meg 1000kr på den. Joa, men det blir jo å kreve litt mye fra politikerne igjen. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Forbanna frekke ansatte JULA kvinnfolk som later som det er en selvfølge at det ikke selges stikkontakt-adatere fra USA til NORGE i Norge. Hvorfor selges det ikke? Og hvem i svarte skal kunne vite det! De visste det ikke på tre andre elektrosteder jeg har vært på. Frekke kvinnfolk! http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=152361967 Men jeg skal ha andre veien! Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Forbanna frekke ansatte JULA kvinnfolk som later som det er en selvfølge at det ikke selges stikkontakt-adatere fra USA til NORGE i Norge. Hvorfor selges det ikke? Og hvem i svarte skal kunne vite det! De visste det ikke på tre andre elektrosteder jeg har vært på. Frekke kvinnfolk! http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=152361967 Men jeg skal ha andre veien! http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=152536842 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Forbanna frekke ansatte JULA kvinnfolk som later som det er en selvfølge at det ikke selges stikkontakt-adatere fra USA til NORGE i Norge. Hvorfor selges det ikke? Og hvem i svarte skal kunne vite det! De visste det ikke på tre andre elektrosteder jeg har vært på. Frekke kvinnfolk! http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=152361967 Men jeg skal ha andre veien! http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=152536842 Men trenger jeg en eliminator når produktet ikke krever dette? Bare for å slå det fast en gang for alle: Produktet jeg har er utstyrt med hann-kontakter av USA typen. Endret 5. november 2010 av Kaarerekanraadi Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg tror ikke postmannen gadd å komme i dag. Kan ikke se at naboene har fått noe heller. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Forbanna frekke ansatte JULA kvinnfolk som later som det er en selvfølge at det ikke selges stikkontakt-adatere fra USA til NORGE i Norge. Hvorfor selges det ikke? Og hvem i svarte skal kunne vite det! De visste det ikke på tre andre elektrosteder jeg har vært på. Frekke kvinnfolk! http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=152361967 Men jeg skal ha andre veien! http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=152536842 /Ler :!: Endret 5. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå