Mchansern Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Emojenter som sier de hører på metall, og egentlig mener Avenged sevenfold. Det er faen ikke metall. Helt enig ass, de burde høre på Lady Gaga som oss tøffe gutta Hva er galt med Gaga? 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Metallica er de ondeste satanistene jeg vet om. Jeg har hørt at de dreper folk på scenen. edit: Irriterer meg også at last.fm har scrobblet en Bootsy Collins sang som "Metallica". Endret 5. juni 2011 av ☭ FTW ☭ Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 De drikker blodet til spedbarn Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Emojenter som sier de hører på metall, og egentlig mener Avenged sevenfold. Det er faen ikke metall. Helt enig ass, de burde høre på Opeth som oss tøffe gutta Eller de kule satan-tilbederne fra Metallica. Metallica, Satan? Tror ikke det akkurat. Internett, møt ironi. Dere bruker kanskje litt tid på å bli kjent med hverandre, og det kan nok være litt vanskelig i starten, men etterhvert vil dere nok bli gode venner. In rage-news: Sola skinner inn vinduet og jeg blir blind av det 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hadde holdt på med noe en god stund og akkurat når jeg skulle til å lagre kom jeg borti noe så alt forsvant >.< Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 >pensumprøve i kjemi i morgen >det er lørdag >du skal ha prøve på søndag Åh, flott, jeg er en retard i tillegg. Denne prøven kommer til å gå meget bra. :!: I det mer positive hjørnet har jeg forelsket meg i og deretter forkastet minst tre forskjellige planer for hva jeg skal gjøre etter videregående i løpet av helgen. Jeg tror jeg er stereotypien på hysterisk kjerring. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hjemmesidene til NAV. Enten så får jeg ikke logget inn fordi sidene er stengt mellom 23 og 07, ellers så er sidene nede for vedlikehold eller annet sprøyt. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Skulle på do, men broren min sitter der og lager helvete.. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Korleis i all verden kan ein lage helvete på do? Eg brukar å lage bæsj og tiss på do eg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Personlig bare slipper jeg det ut, selve produksjonen lar jeg kroppen min ta seg av andre steder. 2 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Bruk den andre doen da Har kun en.. Korleis i all verden kan ein lage helvete på do? Eg brukar å lage bæsj og tiss på do eg. Er ikke helt sikker, og vil ikke vite det, men han klarer det utmerket. Jeg derimot, lager blomster og honning. 1 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hadde gjester i går og de tilbudte seg å hjelpe til med å rydde kjøkkenet. Mamma takket fint nei og sa "Jeg tar det i morgen. Det tar bare en halvtime og så er jeg ferdig". Nå sa mamma til meg at jeg skulle rydde kjøkkenet og ordne huset mens hun dro ut på sykkeltur. Tok meg en lang dusj og brukte opp alt varmtvannet 6 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Emojenter som sier de hører på metall, og egentlig mener Avenged sevenfold. Det er faen ikke metall. Avenged Sevenfold er faktisk heavy metal. Hva mener du de er? Pop? Folkemusikk? Vennligst forklar hva slags musikksjanger Avenged Sevenfold er. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Typisk sånn "jeg er metal-tøff og hører liksom-thrash"-type. Avenged Sevenfold er metal. Ræl, men genren står likefullt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Jeg har vært på Ulver-konsert og blitt kastet ut av den. Tror jeg er 10x tøffere enn dere alle. Endret 5. juni 2011 av Mchansern 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Alt for lite folk på dette forumet som har sansen for thrash metal, har jeg fått inntrykk av. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Er nok av de hvis thrash ikke strekker seg lenger en metallica. Hansern er forresten mannen. He proved it to me. Endret 5. juni 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Typisk sånn "jeg er metal-tøff og hører liksom-thrash"-type. Avenged Sevenfold er metal. Ræl, men genren står likefullt. Kvaliteten på bandet har ingenting å si hvilken sjanger det er, ja. Er populært å mislike dem, selv om jeg ikke helt ser grunnen til å gjøre det. Pytt pytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå