Constanse Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Det er en del kjipe ting som skjer om dagen, som at jeg kommer opp i fuckings muntlig, har tatt HELT mentalt sommerferie og samtidig har store hull i fagene mine (ikke god kombo.) I tillegg til at jeg skal ha pensumprøve i kjemi i morgen selvfølgelig. Men det mest irriterende må vel egentlig være at jeg ikke bryr meg lenger. Joho, sommerferie! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 >pensumprøve i kjemi i morgen >det er lørdag >du skal ha prøve på søndag 4 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Ikke vil jeg ha mi mor eller min far som venn på face, og nå begynner faen med kjæresten til min far å legge meg til... Keep dreaming! ..og at dette skjer hele tiden: Endret 4. juni 2011 av NothinDoin™ 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Møtte istad drømmejenta mi på t-banen, en vakker blomst uten like. Vi var en meter fra hverandre, og gikk av på samme holdeplass. Veiene våre skiltes. Så nær, likevel så fjern. *sukk* 2 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 plenty of fish in the sea Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Så nær, likevel så fjern. *sukk* "So close, nomatter how far..." Si Hei til henne nesten gang! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Den regelen gjelder nok ikke når man er annerledes og ikke har samme muligheter som folk flest. "So close, nomatter how far..." Si Hei til henne nesten gang! Yeah, det er jo enkelt når tankene går i spinn og munnen blir forseglet. Med min flaks, dro hun sikkert til kjæresten eller kom på besøk. Får satse på øyekontakt i første omgang, hvis våre veier krysses igjen. Endret 4. juni 2011 av Myst Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 At jeg gang etter gang klarer å ødelegge det når jeg har noe perfekt med en dame. Jeg hater meg selv så inderlig, og nå vil hun nok ikke ha meg tilbake akkurat. BAH WAAAAH WAAAH 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 min teite eks irriterer meg. Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Irriterer meg over at det fortsatt blir kaldt om kvelden 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Et eller annet brødhode har kremert en pizza her i etasjen, så nå lukter det hor og helvete på hele rommet mitt! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Møtte istad drømmejenta mi på t-banen, en vakker blomst uten like. Vi var en meter fra hverandre, og gikk av på samme holdeplass. Veiene våre skiltes. Så nær, likevel så fjern. *sukk* My life is brilliant. My love is pure. I saw an angel, of that I'm sure. She smiled to me on the subway. She was with another man, But I won't lose no sleep on that, Cause I've got a plan. You're beautiful. You're beautiful. You're beautiful, it's true. I saw your face, in a crowded place. And I don't know what to do. I will never be with you. Yeah, she caught my eye, As I walked on by. She could see from my face, That I was fucking high, and I don't know if I'll see her again, but We shared a moment that will last to the end. You're beautiful. You're beautiful. You're beautiful, it's true. I saw your face in a crowded place, And I don't know what to do, 'Cause I'll never be with you. You're beautiful. You're beautiful. You're beautiful, it's true. There must be an angel with a smile on her face, When she thought up that I should be with you. But it's time to face the truth, I will never be with you. Noe som irriterer meg veldig er at jeg har mistet all musikken min. Så nå må jeg samle alt på nytt igjen. Faen at jeg ikke fikk tatt med meg HDDen til Norge. 1 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hadde gjester i går og de tilbudte seg å hjelpe til med å rydde kjøkkenet. Mamma takket fint nei og sa "Jeg tar det i morgen. Det tar bare en halvtime og så er jeg ferdig". Nå sa mamma til meg at jeg skulle rydde kjøkkenet og ordne huset mens hun dro ut på sykkeltur. 5 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Emojenter som sier de hører på metall, og egentlig mener Avenged sevenfold. Endret 3. august 2015 av medlem-173043 6 Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 http://www.dagbladet.no/2011/06/05/nyheter/innenriks/hypnose/lege/16800878/ 3 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Emojenter som sier de hører på metall, og egentlig mener Avenged sevenfold. Det er faen ikke metall. Helt enig ass, de burde høre på Opeth som oss tøffe gutta 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Emojenter som sier de hører på metall, og egentlig mener Avenged sevenfold. Det er faen ikke metall. Helt enig ass, de burde høre på Lady Gaga som oss tøffe gutta Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Emojenter som sier de hører på metall, og egentlig mener Avenged sevenfold. Det er faen ikke metall. Helt enig ass, de burde høre på Opeth som oss tøffe gutta Eller de kule satan-tilbederne fra Metallica. 1 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Emojenter som sier de hører på metall, og egentlig mener Avenged sevenfold. Det er faen ikke metall. Helt enig ass, de burde høre på Opeth som oss tøffe gutta Eller de kule satan-tilbederne fra Metallica. Metallica, Satan? Tror ikke det akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå