Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Irriterer meg litt at bergensere har en tendens til å si "hun" istedenfor "henne". - Jeg tar meg en tur inn til hun. Mens jeg sier ikke hun jeg sier HO Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Jeg sier Ho fordi jeg vet ikke men jeg snakker ganske breit da. Men altså hvis du har sett å hørt åssen han ravi å dj løv synger å sett åssen di skriver sangene sine så snakker jeg akkurat som Ravi for han er herifra jeg er i fra Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Irriterer meg litt at bergensere har en tendens til å si "hun" istedenfor "henne". - Jeg tar meg en tur inn til hun. Bergenserdialekten er den beste dialekten. Hold kjeft og slutt å klag. Endret 4. juni 2011 av Kaymeerah 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Helt uenig. Bergensk beste dialekt du liksom.. :!: nei nå flyr vel griser også snart. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Helt uenig. Bergensk beste dialekt du liksom.. :!: nei nå flyr vel griser også snart. HIHIHIH 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Resten av Norges dialekter er sytete og kjipe. Har dere noengang hørt EKTE Bergensere snakke istedenfor den der stereotypen dere har lagd med "EG BOR I BÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆRRRGENNNN"? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Har du noen gang hørt ekte tønsbergdialekt? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Ja, og jeg liker ikke den spesielt godt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Har hørt ekte bergensdialekt ja. Dere er så høylytte! ro ned et par hakk. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Tja, personlig bor jeg i Bergen, og jeg har for det meste vært borti folk som snakker ganske rolig og i normalt volum. Du har jo selvfølgelig de idiotene som tror alle rundt de er tunghørt, men de finnes overalt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Ja pleier å snakke med bergensere på skype og det er umulig å høre hva noen andre sier siden de bare babler i vei om Torgallmenningen og buekorps og gudene vet hva. 6 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Vel smaken er som baken å fint at den er delt i to! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 ''Charternordmenn'' er så jævla irriterende. Enn å drikke seg dritings på flyet, ødelegger Norges ''gode'' rykte. Er så patetisk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 ''Charternordmenn'' er så jævla irriterende. Enn å drikke seg dritings på flyet, ødelegger Norges ''gode'' rykte. Er så patetisk. Vet. Derfor jeg alltid drar til sære steder hvor jeg ikke finner nordmenn. Finnes ingenting verre enn nordmenn i utlandet. Om 3 uker drar jeg til jungelen og sumpen i Vietnam, finner jeg norske fylleturister der kommer jeg til å rive ut øynene mine og spise de. 3 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 ''Charternordmenn'' er så jævla irriterende. Enn å drikke seg dritings på flyet, ødelegger Norges ''gode'' rykte. Er så patetisk. Vet. Derfor jeg alltid drar til sære steder hvor jeg ikke finner nordmenn. Finnes ingenting verre enn nordmenn i utlandet. Om 3 uker drar jeg til jungelen og sumpen i Vietnam, finner jeg norske fylleturister der kommer jeg til å rive ut øynene mine og spise de. Bon Apetitt du burde prøve sprøstekte øyne. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Ja pleier å snakke med bergensere på skype og det er umulig å høre hva noen andre sier siden de bare babler i vei om Torgallmenningen og buekorps og gudene vet hva. Du glemte å nevne måkene utenfor vinduet mitt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Resten av Norge har kjempeflott vær, og har sitter jeg i 5 grader, nedbør og stiv kuling. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Æ syns bodø-dialekta e best, nei - egentlig syns æ den e helt førr jævlig. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Powernap som blir til 5 powernaps. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå