NothinDoin™ Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Klarte å glemme Cola'en i fryseren. DAMNIT! Faen, glemte jappen i fryseren! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Helvetes vepser, eller bier om du vil. Samme dritten. Første dagen i år jeg ser dem, og bare i dag har jeg hatt 6-7 stykk på besøk her. De er verre enn katter på stahet og nysgjerrighet. Gir seg faen ikke. En som nettopp prøvde i et kvarters tid å komme seg gjennom gardinene mine nå. Fikk nok og knipset den jævelen hardt på snuta, noe som tydeligvis hjalp. Enten det, eller så kommer det et helt bol hit snart. 5 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 ^ Var en helvetes svær veps som fløy inn i stuen igår kveld, og den var ikke liten heller. Irriterende insekter. Klarte å glemme Cola'en i fryseren. DAMNIT! Det minner meg på om at jeg har en Urge i fryseren. Woo, takk for påminnelsen. Ligget der en god time nå. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 ... Det tar minst fem minutter å laste HVER ENESTE side jeg skal ha opp, jeg går snart og henger meg! Trenger nytt nett, NÅ! Har du sjekket at det ikke er sikkerheten i en router som henger seg opp eller er det bare jevnt tregt? Eventuelt kan bredbåndsmodemet synge på siste verset og trenge utskifting. Første bud er å ta omstart på alt nettverksutstyret. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 At nabojenta er så sykt søt, og at jeg ikke tør å snakke med hun. Lenke til kommentar
Coltiefication Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) ... Det tar minst fem minutter å laste HVER ENESTE side jeg skal ha opp, jeg går snart og henger meg! Trenger nytt nett, NÅ! Har du sjekket at det ikke er sikkerheten i en router som henger seg opp eller er det bare jevnt tregt? Eventuelt kan bredbåndsmodemet synge på siste verset og trenge utskifting. Første bud er å ta omstart på alt nettverksutstyret. Takk for tips, men tror rett og slett at jeg kan kalle det mobilt bredbånd med veldig dårlig dekning! :S Edit: Skriveleif Endret 3. juni 2011 av Coltiefication Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Klarte å glemme Cola'en i fryseren. DAMNIT! Faen, glemte jappen i fryseren! Japp? Sjokolade? Hvorfor puttet du den i fryseren? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Den var varm. I fryseren var det kaldt. Do the math. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 At nabojenta er så sykt søt, og at jeg ikke tør å snakke med hun. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Takk for tips, men tror rett og slett at jeg kan kalle det mobilt bredbånd med veldig dårlig dekning! :S Edit: Skriveleif Har man sett! Her har vi jo forklaringen! Lenke til kommentar
Coltiefication Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Takk for tips, men tror rett og slett at jeg kan kalle det mobilt bredbånd med veldig dårlig dekning! :S Edit: Skriveleif Har man sett! Her har vi jo forklaringen! Har for min del aldri vært noen tvil om grunnen, det er irriterende uansett! 2 Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Jeg skjønner ikke at folk ikke klarer å få det inn i den lille hjernen sin at det ikke heter "brae", men "gode". Er det virkelig så jævla vanskelig å skjønne? 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 ja det er skikkelig vanskelig å skjønne for oss brae folk du er bare en nerd som spiller wow hele dagen 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Folk som bruker annonym funksjonen til meningsløse svar. Som i mine øyne overhode ikke er noe grunn til å ikke stå fram med sitt eget nick. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Det er så VARMT. JA. Og hvordan tilsynelatende alle synstes dette været er fantastisk. Ser frem til regn og 15-16 grader til uka. 2 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Drit lei av og måtte bevise for andre at jeg er en god mor hele forbanna tiden! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Irriterer meg litt at bergensere har en tendens til å si "hun" istedenfor "henne". - Jeg tar meg en tur inn til hun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå