BadCat Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 En mann eller en som kan bake? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hvitløksbaguett: Mel, gjær, olje, salt, vann + hvitløkssmør. Hev, stek til gyllen. How hard can it be, liksom. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det å ikke få det til synes jeg kvalifiserer til saxum tarpeium. Do us all the favour. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 En mann eller en som kan bake? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Fikk en faktura i dag på 16.000, skulle gjerne brukt de pengene på noe annet for å si det sånn. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Fucking Windows XP! Det er sinnsykt irriterende når jeg trykker på Windowsknappen mens markøren tilfeldigvis befinner seg der hvor startmenyen popper opp. Selv om jeg ikke beveger markøren, så blir valget under markøren markert. Trykker jeg da f.eks Win->Pil ned->Enter, da åpner jeg noe helt annet enn jeg hadde tenkt. Drit. Hadde bare startmenyen ignorert markøren helt til denne bevegde på seg, da hadde alt vært bare fryd. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det er 34 grader i sola! Går jo faen med ikke ann å være ute! Lenke til kommentar
Coltiefication Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 ... Det tar minst fem minutter å laste HVER ENESTE side jeg skal ha opp, jeg går snart og henger meg! Trenger nytt nett, NÅ! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 ... Det tar minst fem minutter å laste HVER ENESTE side jeg skal ha opp, jeg går snart og henger meg! Trenger nytt nett, NÅ! Jeg har hørt at man dør av å henge seg.. Om du er død vil du aldri få opp noen sider. Fordi du er død. Du vil heller aldri skaffe deg nytt nett. Fordi du er død. Så vet du det. 3 Lenke til kommentar
Coltiefication Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 ... Det tar minst fem minutter å laste HVER ENESTE side jeg skal ha opp, jeg går snart og henger meg! Trenger nytt nett, NÅ! Jeg har hørt at man dør av å henge seg.. Om du er død vil du aldri få opp noen sider. Fordi du er død. Du vil heller aldri skaffe deg nytt nett. Fordi du er død. Så vet du det. Takk for infoen! Jeg ombestemmer meg herved og smører meg med en stor dose tålmodighet istedet! Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, osv ... Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Cristian_K: Så lenge du ikke er tonedøv så bør du høre det, men da er du også istand til å treffe tonene selv med den stemmen du har. Det er jeg ikke enig i, er forskjell på hørsel og stemmebånd. Og i mine ører skal det mer til enn å treffe tonene for å være en god vokalist, variasjon og dynamikk er viktige stikkord. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Så klart skulle plenklipparen (som er eldre enn meg) streike midt i "sommar"varmen. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 At jeg ikke våkna før nå, og har kasta bort hele dagen. Jeg våknet først for en time siden. Ikke klag. Jeg er syk. Lenke til kommentar
koots Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det er 34 grader i sola! Går jo faen med ikke ann å være ute! Irriterer meg over folk som måler den pokkers temperaturen i sola... Jeg kunne gjerne hatt sånne temperaturer i skyggen. Irriterer meg over forsvaret. Fikk purring fordi de ikke har mottat svar på innkallelsen. Jeg sendte jo den papirlappen like etter påske! Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 at østvest xpressen kun går enten drittidlig om mårran eller om ettermiddagen. og tar jeg den som går på ettermiddagen er jeg ikke framme før midt på natta,,,, :< og nei, jeg vil ikke ta tog, for da får jeg ikke røykepause! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det er 34 grader i sola! Går jo faen med ikke ann å være ute! Ugh, ja det er så jævlig drit. Er alltid enten for kaldt eller for varmt, er jo aldri (nesten) perfekt temperatur. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Klarte å glemme Cola'en i fryseren. DAMNIT! 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Irriterer meg over folk som måler den pokkers temperaturen i sola... Jeg kunne gjerne hatt sånne temperaturer i skyggen. Temperaturen i skyggen er 23 grader. Lenke til kommentar
koots Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Irriterer meg over folk som måler den pokkers temperaturen i sola... Jeg kunne gjerne hatt sånne temperaturer i skyggen. Temperaturen i skyggen er 23 grader. I know, og det er sabla digg. Foretrekker temperaturer mellom 20 og 35 (altså, 20, på det kaldeste om natta) Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Jeg foretrekker høye temperaturer og fint vær i utlandet istedenfor. Å ha det her i Norge er ikke spesielt gøy, da jeg liker å bare hoppe i bassenget/havet når det blir varmt. Endret 3. juni 2011 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå