Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fucking Windows XP! Det er sinnsykt irriterende når jeg trykker på Windowsknappen mens markøren tilfeldigvis befinner seg der hvor startmenyen popper opp. Selv om jeg ikke beveger markøren, så blir valget under markøren markert. Trykker jeg da f.eks Win->Pil ned->Enter, da åpner jeg noe helt annet enn jeg hadde tenkt. Drit. Hadde bare startmenyen ignorert markøren helt til denne bevegde på seg, da hadde alt vært bare fryd.

Lenke til kommentar

... Det tar minst fem minutter å laste HVER ENESTE side jeg skal ha opp, jeg går snart og henger meg! Trenger nytt nett, NÅ!

Jeg har hørt at man dør av å henge seg.. Om du er død vil du aldri få opp noen sider. Fordi du er død. Du vil heller aldri skaffe deg nytt nett. Fordi du er død.

Så vet du det.

• Liker 3
Lenke til kommentar

... Det tar minst fem minutter å laste HVER ENESTE side jeg skal ha opp, jeg går snart og henger meg! Trenger nytt nett, NÅ!

Jeg har hørt at man dør av å henge seg.. Om du er død vil du aldri få opp noen sider. Fordi du er død. Du vil heller aldri skaffe deg nytt nett. Fordi du er død.

Så vet du det.

Takk for infoen! Jeg ombestemmer meg herved og smører meg med en stor dose tålmodighet istedet! Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, osv ...

Lenke til kommentar

Cristian_K: Så lenge du ikke er tonedøv så bør du høre det, men da er du også istand til å treffe tonene selv med den stemmen du har.

Det er jeg ikke enig i, er forskjell på hørsel og stemmebånd.

Og i mine ører skal det mer til enn å treffe tonene for å være en god vokalist, variasjon og dynamikk er viktige stikkord.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er 34 grader i sola! Går jo faen med ikke ann å være ute!

Irriterer meg over folk som måler den pokkers temperaturen i sola...

Jeg kunne gjerne hatt sånne temperaturer i skyggen.

Irriterer meg over forsvaret. Fikk purring fordi de ikke har mottat svar på innkallelsen. Jeg sendte jo den papirlappen like etter påske!

Lenke til kommentar

at østvest xpressen kun går enten drittidlig om mårran eller om ettermiddagen. og tar jeg den som går på ettermiddagen er jeg ikke framme før midt på natta,,,, :<

og nei, jeg vil ikke ta tog, for da får jeg ikke røykepause!

Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk som måler den pokkers temperaturen i sola...

Jeg kunne gjerne hatt sånne temperaturer i skyggen.

Temperaturen i skyggen er 23 grader.

I know, og det er sabla digg. Foretrekker temperaturer mellom 20 og 35 (altså, 20, på det kaldeste om natta)

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker høye temperaturer og fint vær i utlandet istedenfor. Å ha det her i Norge er ikke spesielt gøy, da jeg liker å bare hoppe i bassenget/havet når det blir varmt.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...