Myst Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Savner Dance eJay 2 så sinnsykt! Mistet CDene for lenge siden og er umulig å oppdrive for tiden. Ah, good times, skulle gitt mye for å få tak i en kopi igjen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Tro meg, har søkt gjennom nesten hele Google og torrentsider. Enten er de bare fake eller ingen som seeder. Siste mulighet er eBay fant jeg ut, bare spørs om et så gammelt produkt vil funke på XP eller 7. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Folk som sier "sjokolademoussé" til "sjokolademousse". Hvor kom é-en fra?? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Var ikke 10 minutter hos meg, men var en dame forran meg i køen som stoppet opp og klaget over at sjokoladen hun kjøpte kostet 1 krone mer enn hva som stod på merkelappen ved hylla. Når man er inne på sinte kunder og sjokolade. Husker ei dame som kjefta opp kassadama fordi sjokoladeplaten var knekt. Krevde at hun gikk å henta en hel plate. Skjønner ikke hva som plager slike folk. Hadde hun tenkt å stappa hele plata inni den store kjeften sin å svelge den hel? Vel, du bor i usa? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Sånne folk finnes her og. 1 Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hadde store planer å se på stereo idag... For første gang i livet, så har helligdag irritert meg... Lenke til kommentar
;_; Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Kan man komme opp i norsk muntlig til eksamen??? Har hatt eksamen i norsk hovedmål, norsk sidemål og kommer sikkert opp i norsk muntlig óg. Da kommer jeg til å slite med å få vitnemålet mitt . Trodde bare det var naturfag, matte, historie og programfag man kunne komme opp i (VG3 påbygg). Endret 2. juni 2011 av ;_; Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg går VG3 påbygg og jeg kan komme opp i norsk, historie, matte og naturfag. Samt programfag. Så svaret du leter etter er ja. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Sendte telefonen min til reperasjon i midten av april... Har fremdeles ikke hørt noe fra dem, enormt irriterende! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Fisketur med fattern i dag... Null fisk. FUUUU- Red.: Og forøvrig fikk jeg ikke en dritt igjen fra Forsvaret på hjemturen min i påsken. Fikk vite at jeg fikk ferie to dager før, når det var altfor sent for dem å bestille, men de sa jeg bare skulle ta det selv så fikk jeg igjen senere. Ble fort 2300,- fattigere og jeg fikk ikke igjen noe nå på lønningsdagen. Gir meg faen ikke på det her. Jeg hadde heller tatt 19 timer med billig tog fremfor dyrt fly om jeg visste at jeg måtte betale selv, men såklart bestiller jeg fly (som er under 10 timers grensa dems) når de sier jeg får igjen senere. Faen! Endret 2. juni 2011 av Saft Suse Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg skal bare rydde kjøkkenet brette ti tonn med klær rydde rommet mitt støvsuge bytte sengetøy Lenke til kommentar
Populært innlegg Grand Skrevet 2. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) FY FAEN, Resten av familien dro på hytta, jeg fikk huset for meg selv og avtalte jentebesøk. NEIDA, nå bestemte den inkompetente kranglete søstra mi at hu også skulle være hjemme. tenk å cockblokke broren sin på den måten der Endret 2. juni 2011 av Sno 11 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Bestikk ho for å pelle seg til en venninne eller noe, worst case; betal en kinobillett for ho, og kanskje venn/venninne? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Eller bare lås henne inn i et skap el.l. 6 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 At jeg ikke har verken knekkebrød eller brød, eller noe annet som passer til kveldsmat. Da må jeg bare spise noen kjeks, da. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg irriterer meg så grenseløst over mine manglende ambisjoner og ikke minst arbeidsvilje. Jeg ønsker så hjertelig å gjøre noe bra ut av livet mitt, men likevel stryker jeg i fag på videregående og har alt for mye fravær. Helvete, jeg blir så irritert over meg selv. 2 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg irriterer meg så grenseløst over mine manglende ambisjoner og ikke minst arbeidsvilje. Jeg ønsker så hjertelig å gjøre noe bra ut av livet mitt, men likevel stryker jeg i fag på videregående og har alt for mye fravær. Helvete, jeg blir så irritert over meg selv. Føler med deg, er glad utenor skolen, men med en gang jeg kommer på skolen blir jeg bare slapp og mister all arbeidslyst. Lenke til kommentar
stifa Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Fremskrittpartiet. Billigere alkohol er ikke løsninga på alle livets problemer. Ja, og eksamen i norsk sidemål... Nynorsk har sin sjarm, men om de skal eksaminere oss i det, så kan de til helvette også undervise oss i det! Endret 2. juni 2011 av stifa 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Nei, men en opprydding i et ødelagt skatte- og avgiftsvesen tar oss langt på vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå