Hugol Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Var ikke 10 minutter hos meg, men var en dame forran meg i køen som stoppet opp og klaget over at sjokoladen hun kjøpte kostet 1 krone mer enn hva som stod på merkelappen ved hylla. Ja, og hva vil du fram til? "OMG! Har hun ikke råd til å betale kun 1 krone MER!?! OMFG!". Er det det du vil fram til? Hvis det ikke hadde vært for slike folk som hun damen, så hadde butikkene tjente seg rike kun på å snike til seg noen ekstra kroner fra hver kunde som hadde handlet hos dem. Man må ALLTID passe på. Er faen meg ikke rart nordmenn er kjent for å være gjerrige. 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 "Don't worry folks! Jeg har råd til å bli smålurt". Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Telefonselger. Det må faktisk være en av jobbene jeg ville betalt for å slippe Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 folk som juger, da blir jeg grise forbanna! :@ Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Lyve er jo kjempemoro, spesielt når man er full Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Er faen meg ikke rart nordmenn er kjent for å være gjerrige. Gjerrig? Er man gjerrig hvis man ikke vil betale mer enn prisen som er satt på varen(e)? Huff. Så hvis du ikke er gjerrig, regner jeg med at du støtter Redd Barna, Leger uten grenser, SOS Barneby osv osv. Det går ikke noe mer penger der enn det nordmenn blir lurt for på butikkene i året. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 At det var overskyet under solformørkelsen! 2 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Er faen meg ikke rart nordmenn er kjent for å være gjerrige. Gjerrig? Er man gjerrig hvis man ikke vil betale mer enn prisen som er satt på varen(e)? Huff. Så hvis du ikke er gjerrig, regner jeg med at du støtter Redd Barna, Leger uten grenser, SOS Barneby osv osv. Det går ikke noe mer penger der enn det nordmenn blir lurt for på butikkene i året. 1 KRONE? Det kronestykket, burde være sjukt blankt. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 MFW Forklar Jeg har ikke sett på skjermkort og komponenter utenom HHD på over ett år, og jeg har ikke noe kunnskap om Nvidia... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) MFW Forklar Jeg har ikke sett på skjermkort og komponenter utenom HHD på over ett år, og jeg har ikke noe kunnskap om Nvidia... 8800 GTS er et middelklassekort fra 2007. Endret 1. juni 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Sølte melk i sengen isted Tapte 9000 på en natt Kanskje du skal slappe litt av med pokeren? Endret 1. juni 2011 av handerrre Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Sølte melk i sengen isted Tapte 9000 på en natt Kanskje du skal slappe litt av med pokeren? Tror det er lurt Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) t Endret 3. august 2015 av medlem-173043 1 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Traktor, nå? Seriøst. det er klokka 1 på natta og skjærtorsdag(?). http://no.wikipedia.org/wiki/Kristi_himmelfartsdag 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 At jeg glemte å handle til i dag. Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Det går ikke utover batteriet. Kjernen frigir minne de gangene den trenger mer uansett. Vil tro det er ganske sjelden med mindre du multitasker HARDT. I så fall er det supert, men det høres for godt ut til å være sant. Ok. Har du eksempler? Aksjer, Kart, MyTracks, Friend Stream, Facebook, Marked, Peep, Meldinger (jeg bruker egen app), Nyheter. Men om det er slik dere sier, så er det jo flott. Takk for link. Derimot, å bruke Task killer, gjør at telefonen må jobbe hardt for å kvitte seg med programmet, og så jobbe hardt for å starte det på nytt. I mange tilfeller bruker faktisk Task Killer mer batteri enn hva du ellers ville gjort. Ja, dette var jeg klar over. Pleier ikke å drepe så mange prosesser som jeg gjorde før, da de bare starter om igjen. Dette irritasjonsmomentet var nok bare kunnskapsløshet fra min side. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Var ikke 10 minutter hos meg, men var en dame forran meg i køen som stoppet opp og klaget over at sjokoladen hun kjøpte kostet 1 krone mer enn hva som stod på merkelappen ved hylla. Når man er inne på sinte kunder og sjokolade. Husker ei dame som kjefta opp kassadama fordi sjokoladeplaten var knekt. Krevde at hun gikk å henta en hel plate. Skjønner ikke hva som plager slike folk. Hadde hun tenkt å stappa hele plata inni den store kjeften sin å svelge den hel? Lenke til kommentar
Pærekraftig Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 At jeg glemte å handle til i dag. Fortvil ikke, du kan fortsatt kjøpe blomster. Valmuefrø er jo godt. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Eller bare dra på bensinstasjonen ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå