svelemoe Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Tror ikke de sikter til en svett femtenåring som sitter på rommet å gamer hele dagen.. Unnskyld meg, men kva faen var poenget med det utsegnet der? 2 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg er slem av natur. Sue me.. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Smaken av Red bull blidkar min tunga. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Det går vel ut som en advarsel til småbarnsmødre. Tror ikke de sikter til en svett femtenåring som sitter på rommet å gamer hele dagen.. Hva i helvete er greien? 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Han tror han har så mye bedre liv enn andre, men egentlig er han bare ignorant og arrogant. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Føler dere dere truffet av utsagnet hans? Føler dere at dere er 15årige svette datanerder? Hvis ikke, hvorfor i det hele tatt bry seg? 4 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Føler dere dere truffet av utsagnet hans? Føler dere at dere er 15årige svette datanerder? Hvis ikke, hvorfor i det hele tatt bry seg? Fordi eg følte det var sikta mot meg og andre på forumet, pluss det at det er ei elendig stereotypisk oppfatning av verda. "OLOLOLO, Red bull = svett nolifer" Eg har ingen planar om å legge ut om kor fantastisk aktiv eg er eller prøve å "forsvare" PC-bruk, uansett om eg føler meg truffet eller ikkje. Eg likar ikkje spesielt godt Red Bull helder, det er berre brus med litt skarpare smak og fancy innpakning og fancy pris. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Så hvorfor la seg provosere? Er du en 15årig svett datanerd som tømmer nedpå med Red bull? nei. Hvorfor bry seg hva andre mener og tro? 2 Lenke til kommentar
Sneakscope Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Folk som har det dårlig med seg selv og skal rakke ned på andre og prøve å heve seg når det er så åpenbart at de sliter. TRAGISK. da ler jeg litt, og lar de leve i troen. :!: 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Som sagt, hvorfor bry seg? han prøver å fornærme. Det er da ditt valg om du velger å ta deg nær av det, eller bare å ignorere det. Selv velger jeg sistnevnte, da jeg vet selv hva jeg er. Grow up. Han skrev det som et eksempel vil jeg tro, siden det er i en annen font. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Føler dere dere truffet av utsagnet hans? Føler dere at dere er 15årige svette datanerder? Hvis ikke, hvorfor i det hele tatt bry seg? Endelig en som skjønte det. Ville bare teste hvem som faktisk faller inn i den kategorien. Takk for svaret 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Et veldig interessant eksperiment, Nothin. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Så hvorfor la seg provosere? Er du en 15årig svett datanerd som tømmer nedpå med Red bull? nei. Hvorfor bry seg hva andre mener og tro? Uanz hvem som er målet så er det irriterende at han konstant skal være spydig. 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Føler dere dere truffet av utsagnet hans? Føler dere at dere er 15årige svette datanerder? Hvis ikke, hvorfor i det hele tatt bry seg? Nah, føler meg sjelden truffet av hva folk sier på nettet, spesielt mtp. jeg spiller veldig lite. Jeg liker bare ikke når folk sier slikt, selv om det ikke gjelder meg. 2 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Faen i grove helvete det er vondt med sprukken leppe! Sitter som en stakkar og smører på med lypsyl hvert minutt til liten nytte, og hver gang jeg nyser eller ler, åpnes såret bare ytterligere. Nå vet jeg omtrent hvordan fisker har det når de biter på kroker. Endret 31. mai 2011 av Bunnskrap 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ja faen, fiskeri er dyreplageri. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Så selv om dere ikke føler dere truffet, hisser dere dere opp og skriver innlegg på innlegg om saken. Er det ikke bare mye bedre å... ikke gjøre det? Dessuten hadde han jo rett. Artikkelen er ment som informasjon til voksne mennesker som styrer pengepungen til småungene. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Bihulebetennelse irriterer meg så grenseløst... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Tror ikke det er så mye voksne kan gjøre for å hindre småunger fra å drikke Red Bull til dem spyr. Egentlig er det jo bra at det er det kidsene driver med istedenfor tobakk og sånn som det var da jeg var 12. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ja faen, fiskeri er dyreplageri. Man vet aldri med deg, så... Hvis det kom fram at jeg mente at fisking er dyreplageri så er det stygt, stygt feil. Jævlig sårt punkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå