Karina Hulesangerhule Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Piss!! Jeg som hadde holdt meg så sunn i dag Spiste ris og salat til middag, men avsluttet med en stor krone-is til desert! Denne dietten går rett i dass Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Det å kun spise ris og salat er vel ikke akkurat "sunt". Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 nei, men sunnere enn det andre jeg pleier å spise :!: Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ris er ikke regnet som spesielt sunt. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg lurer på hvor mange velgere som stemmer på Jens kun fordi han er snill mot dyr foran kamera... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg lurer på hvor mange velgere som stemmer på Jens kun fordi han er snill mot dyr foran kamera... Jeg stemmer ikke på han, og dette er en av grunnene. 1 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ris er ikke regnet som spesielt sunt. fullkornsris da? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Jeg lurer på hvor mange velgere som stemmer på Jens kun fordi han er snill mot dyr foran kamera... Vil tro det er skrekkelig mange. I kombinasjon med hans andre lite flatterende karaktertrekk. Endret 31. mai 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Vil ha is (mer spesifikt sandwich og baot-is), men er slapp som en enhjørning for øyeblikket og kommer derfor ikke til å ta turen ned til butikken. Endret 31. mai 2011 av Mr. Graves Lenke til kommentar
Zt Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Uff nå fikk jeg lyst på sandwich og jeg er minst like lat. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Spiste akkurat en krone-is, jeg Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Vanligvis kan man ikke skrive noe som helst i denne tråden uten å bli angrepet av Gypsy. Nå er det noen som angriper henne! Interessant! og like teit Det der er bare løgn. Jeg har det ikke med å angripe folk. Løgner. Kom gjerne med konkrete eksempel. Lychantrope: Du kan ta den tråden der med en klype salt. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Alt maset i VG om Kungen som er på strippeklubber, fester. La han holde på, han er en konge, for helvete. Før i tiden, når monarki ikke bare var en pøl med "nasjonal symbolikk" og andre softe greier, kunne kongen feste, drikke og pule så mye han ville, og la de som våget å kritisere ham knuses under neven hans. Være glad i piker og alkohol som resten av befolkningen? Nei, ikke faen. Gå rundt og frelse verden med engler? Ja... 3 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Lychantrope: Du kan ta den tråden der med en klype salt. Var ikke du nettopp på NAV? 3 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg stemmer ikke på han, og dette er en av grunnene. Fordi VG lager en sak av endene til Jens? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg stemmer ikke på han, og dette er en av grunnene. Fordi VG lager en sak av endene til Jens? Fordi Jens ringer til VG og ber de skrive om endene hans. Pga tåpelig reklame. Sjekk også uthevingen min. 1 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Lychantrope: Du kan ta den tråden der med en klype salt. Var ikke du nettopp på NAV? hva har det med saken å gjøre? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Var ikke du nettopp på NAV? Jo. Hva er det du vil egentlig? Lenke til kommentar
Populært innlegg Lycantrophe Skrevet 31. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 31. mai 2011 Vanligvis kan man ikke skrive noe som helst i denne tråden uten å bli angrepet av Gypsy. Nå er det noen som angriper henne! Interessant! og like teit Det der er bare løgn. Jeg har det ikke med å angripe folk. Løgner. Kom gjerne med konkrete eksempel. Lychantrope: Du kan ta den tråden der med en klype salt. Hun ber meg ta det med en klype salt. Den er fra desember 2010. Lychantrope: Du kan ta den tråden der med en klype salt. Var ikke du nettopp på NAV? hva har det med saken å gjøre? Hun sier jeg skal ta den med en klype salt. I dag var hun på NAV. Var ikke du nettopp på NAV? Jo. Hva er det du vil egentlig? Du finner det ikke en smule ironisk? 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå