Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får faen ikke brukt Youtube. Hele nettet fungerer i vanlig raskt tempo, mens bare akkurat Youtube er sirupstregt. Jeg kan åpne en video, la den laste i 10-20 minutter, og den har bare lastet 2-3 minutter av videoen. Faen meg verre enn dial-up.

NGT får en telefon ganske snart om dette fortsetter.

Lenke til kommentar

Goa er det største hippiehølet i verden ass.

Der drar alle semi-knarkerne for å "finne seg selv og oppleve India" I.e hippietalk mens de egentlig kun drar til et sted som er remotely more interesting enn en 2-ukers tur til Gran Canaria med besteforeldrene. Goa er ikke India på noen måte.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke hvorfor du nevner det, når jeg snakker om psykedelisk trance. :dontgetit:

Dessuten er det vel mye mer attraktivt å reise til Goa når man faktisk er en hippie. Se stedet der psychedelic trance startet, og selvfølgelig svære goa-raves på stranden.

Subjektiv ting, ikke intressant for deg kanskje, men veldig intressant for andre.

Lenke til kommentar

Får faen ikke brukt Youtube. Hele nettet fungerer i vanlig raskt tempo, mens bare akkurat Youtube er sirupstregt. Jeg kan åpne en video, la den laste i 10-20 minutter, og den har bare lastet 2-3 minutter av videoen. Faen meg verre enn dial-up.

Det er nok ikke NGT sin feil. Youtube er til tider håpløst.

Lenke til kommentar

Det er nok ikke NGT sin feil. Youtube er til tider håpløst.

Youtube er aldri så ille som det her. Ikke i en uke av gangen hvertfall.

Men nå har NGT postet om problemet på fjesboka, så da ordner det seg vel ganske snart uansett.

Lenke til kommentar

Jeg finner ikke navn til kaninen min. Kjøpe to kaniner i går, en hann og en hunn, og kalte de først Simba og Kiara, siden de er halv løvehoder begge to :!:

Men nå ser jeg at Simba ikke passer til kaninen min og jeg kommer IKKE på et navn!

Ja ... og en ting til!

Har muntlig i morra og får ikke begynt! Aner ikke hvor/hvordan jeg skal begynne!

HJELP

Lenke til kommentar

I dag var jeg innom Kiwi i matpausa, jeg kikka såvidt på noe øl, og fant to bokser med Heineken som hadde gått ut på dato. Jeg gikk til kassa og fikk beskjed om å snakke med sjefen (jeg skulle jo ha penger for disse pga Kiwi holdbarhetsgaranti). Han var misteksom fordi de akkurat hadde fått en leveranse av øl og visstnok hadde sjekket for utgåtte øl.

Han gikk for å sjekke kameraopptaket, så kom han tilbake og beskyldte meg for å ha tatt med disse ølene inn i butikken for å få penger for dem. :wallbash:

Jeg klaget og klaget, sa at jeg kunne for faen ikke noe for at personalet deres hadde gjort en feil og at paller med brus sto i veien for kameraet! Endte opp med at jeg fikk penger for bare den ene ølen!

Idiot.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg finner ikke navn til kaninen min. Kjøpe to kaniner i går, en hann og en hunn, og kalte de først Simba og Kiara, siden de er halv løvehoder begge to.

Kall den ene "en" og den andre "to", hvis én dør, har du fortsatt to.

Neida.

Hva med "Odd" og "Marte-Andrine"

Lenke til kommentar

I dag var jeg innom Kiwi i matpausa, jeg kikka såvidt på noe øl, og fant to bokser med Heineken som hadde gått ut på dato. Jeg gikk til kassa og fikk beskjed om å snakke med sjefen (jeg skulle jo ha penger for disse pga Kiwi holdbarhetsgaranti). Han var misteksom fordi de akkurat hadde fått en leveranse av øl og visstnok hadde sjekket for utgåtte øl.

Han gikk for å sjekke kameraopptaket, så kom han tilbake og beskyldte meg for å ha tatt med disse ølene inn i butikken for å få penger for dem. :wallbash:

Jeg klaget og klaget, sa at jeg kunne for faen ikke noe for at personalet deres hadde gjort en feil og at paller med brus sto i veien for kameraet! Endte opp med at jeg fikk penger for bare den ene ølen!

Idiot.

Det håper jeg du rapporterer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...