Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp våknet etter 18 timers soving, og dette er mens jeg prøver å fikse døgnrytmen min.. :thumbdown:

Verste er at jeg fortsatt er trøtt.

Smirnoff: Bytt resolution, slipper å refreshe hele siden da.

EDIT: Nvm, Youtube er jævlig treigt atm.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Det irriterer meg at det er så kaldt om dagene, og at det har bare vært drittvær de siste dagene, regn og atter regn, prøver å fikse forskjellige problemer på en bil, men er jo jævla enkelt når det bare er drittvær.

kan kansje prøve å skjøre inn i en garasje eller et parkeringshus å fikse bilen, hvis du har tilgang til det.

Lenke til kommentar

Mannen på Spotify-reklamen som stopper opp for annethvert ord han sier. omgmogmogmog

"Spotify Premium......................... keeps getting better.............................................

............................................................. over the past few months................................................."

Lenke til kommentar

Det har aldri vært mer deprimerende å lese nettavisa.

http://www.itromso.no/nyheter/article397678.ece

What the FUCK! Hvorfor beveger vi oss bakover i tiden? Hva skjedde med vestlige verdier og kultur?

edit: Det skal ikke være nødvendig, men jeg vil legge til at det finnes ikke rasisme eller diskriminering i meg, men DETTE, er jeg imot.

angry.jpg

Rage_face.png

pacino_wideweb__470x3140.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1251231569301

ffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gif

Endret av Bunnskrap
  • Liker 5
Lenke til kommentar

What the FUCK! Hvorfor beveger vi oss bakover i tiden? Hva skjedde med vestlige verdier og kultur?

DETTE, min venn! DETTE er jeg enig i! Bor vi i Norge eller iran?

Snart kan vi vel bare bytte ut hele korset i flagget med et bilde av muhammed.. Nei, vent! Vi kan jo ikke det, for da blir muhammed og muslimene sinte på oss! Selv om vi bor i Norge!

Hvis de skal leve i vårt land, da får de fint tilpasse seg VÅR KULTUR!! VI bestemmer her i landet! Men det er så vidt.. Muslimene tar jo over landet snart!

Vet de egentlig hvor uhygienisk det er bade i et basseng MED de sørens klærne sine på? Vi kan likegodt spise doskåla til middag! Skal de bo i vårt land og forurense oss, da får de i det minste gjøre som oss, de får pent kle av seg å bade i badedrakt!

De burde vært kastet ut hele gjengen! :realmad:

Endret av diskutant
  • Liker 6
Lenke til kommentar

diskutant

Nånå, det finnes grenser. :!: Det er ikke bare djevelskap de bringer med seg, da. Men det som er så synd med å diskutere slike saker er at man kan nesten ikke motsette seg denne utviklingen uten å bli stemplet som en trangsynt rasist-nazi.

Ledelsen for den aktuelle skolen hevder at de vil inkludere alle i svømmeundervisningen, greit nok, men det betyr ikke at vi skal forkaste våre verdier og tradisjoner. Likestilling har i Norge lenge vært av stor verdi. Skal vi nå plutselig gå 40-60 år tilbake i tid for å tilrettelegge oss for kulturer som ikke er like godt "utviklet" som oss (mangel på bedre ord) på likestillingsfronten?

Jeg vet; jeg tilføyer ikke debatten noe som helst. Må bare lufte hodet litt, er ganske hett der oppe nå.

Endret av Bunnskrap
Lenke til kommentar

Irriterer så jævlig at det knapt finnes en sjel i min aldersgruppe som klarer å ha det moro uten å drikke seg dritings her omkring. De ytterst sjeldne få som klarer det her i området har jeg i så fall ikke møtt ennå.

Gjør det du også, da! :tease:

Flott de!

................

irriterer meg fortsatt om den kjønnsdelingen........

Jeg vil ikke at Zoro Sama, Sk!ppy, NoPros, Mr. A osv skal bli fratatt retten til å se sprettende pupper i gymtimene.

La menn være menn!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke at Zoro Sama, Sk!ppy, NoPros, Mr. A osv skal bli fratatt retten til å se sprettende pupper i gymtimene.

La menn være menn!

Takk for støtten!

Ny facegruppe? "Ikke frata oss reten til å se sprettende pupper i gymtimen!"

Er vel egentlig ikke så farlig for min del. De fleste jentene prøver visst å være så utfordrende som mulig uansett så man ser det hele tia ellers :D (Litt irriterrende egentlig)

• Liker 2
Lenke til kommentar

edit: Det skal ikke være nødvendig, men jeg vil legge til at det finnes ikke rasisme eller diskriminering i meg, men DETTE, er jeg imot.

angry.jpg

Rage_face.png

pacino_wideweb__470x3140.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1251231569301

ffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gif

Vi hadde til tider kjønnsdelt svømming på ungdomskolen, så sånt sett beveger vi oss ikke bak i tid. Det hadde ingenting med islam eller muslimer å gjøre.

Det er ikke bare djevelskap de bringer med seg, da.

Jo.

Ehhh, kebab. Du er tydeligvis uopplyst.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Irriterer så jævlig at det knapt finnes en sjel i min aldersgruppe som klarer å ha det moro uten å drikke seg dritings her omkring. De ytterst sjeldne få som klarer det her i området har jeg i så fall ikke møtt ennå.

Skål for det!

Irriterer: Naboen på 40+ har fyllefest med karaoke ved siden av. Oh yes...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...