Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:dontgetit:

 

Hvis han gikk fra 4 til 5 så har han jo gått opp! Poenget her er at hun har gått ned til 5 når hun skulle hatt 6, da går hun ikke ned på 4. Uten tvil.

 

Usj, skrivefeil fra min side! Ment andre veien.

 

Jeg skjønner poenget, og hun burde hatt 6. Tror ikke det går an å klage på karakterer i 9 klasse heller (?)

 

edit: For ikke å skli helt offtopic, så har vi historieprøve imorgen. Det eneste jeg trenger på den prøven er en femmer.

Men boken min har en i klassen tatt..

 

edit2: Jeg er blakk og tom for snus.

 

edit3: Og flere i klassen tror jeg er ett vandrende forbanna leksikon som kan alt om den kalde krigen, hold nå for helvete kjeft.

Endret av Friksjon
Lenke til kommentar

:dontgetit:

 

Hvis han gikk fra 4 til 5 så har han jo gått opp! Poenget her er at hun har gått ned til 5 når hun skulle hatt 6, da går hun ikke ned på 4. Uten tvil.

 

Usj, skrivefeil fra min side! Ment andre veien.

 

Jeg skjønner poenget, og hun burde hatt 6. Tror ikke det går an å klage på karakterer i 9 klasse heller (?)

 

edit: For ikke å skli helt offtopic, så har vi historieprøve imorgen. Det eneste jeg trenger på den prøven er en femmer.

Men boken min har en i klassen tatt..

 

 

Jo, vi har fått lapp ang. klager på karakterer :)

Endret av Karina Hulesangerhule
Lenke til kommentar

Fy faen som jeg hater denne tråden her av og til. Når en kommer med noe som irriterer personen og det skal komme 40stk og si at man ikke har noe å irritere seg over.

 

Sant. Er en grunn til at jeg slutte å poste her, skjønner ikke helt hvorfor jeg gidder å følge med heller. Må jo prøve å bygge meg opp en solid positiv holdning! Nytter ikke syte da, problemene forsvinner ikke.

Lenke til kommentar

Jeg sliter ille med å konsentrere meg. Har aldri kommet lengre enn to sider i en bok, før jeg plutselig hopper inn i teksten igjen, og finner ut at jeg har dagdrømt frem til der.

Som handerrre foreslår, prøv deg på en bok du finner mer interessant. Jeg kjenner meg veldig godt igjen i posten din. Hvis det jeg leser ikke fenger meg, da er konsentrasjonen min i Narnia. Hvis det derimot er interessant da suger jeg til meg info som bare faen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

At det kommer på en kvoteadvarsel hele tiden! Jeg har fått nedsatt kvote, dette kommer opp hver gang jeg logger på! Nå skrev jeg nettopp et annet innlegg, trykte på post, og jo! tjohei, der kommer kvotesiden opp, og det jeg skrev forsvant. For et idiotopplegg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hva er nedsatt kvote?

 

Har en viss kvote jeg kan bruke hver mnd fra netcom. Har jeg brukt opp den, så setter dem ned hastigheten på nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...