Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Jeg sliter ille med å konsentrere meg. Har aldri kommet lengre enn to sider i en bok, før jeg plutselig hopper inn i teksten igjen, og finner ut at jeg har dagdrømt frem til der. Dette resulterer i at jeg må begynne å lese fra førsten igjen, for jeg fikk ikke med meg en dritt.

Dro til lege for å få sjekket det opp, og måtte løse mange oppgaver for å prøve å finne det ut. (ca 3 timer med oppgaver)

Etter at han hadde sett fort over, så kom han frem til at jeg ikke har konsentrasjonsproblemer, men at jeg har problemer med å lære / lærer sakte.

Er fortsatt bestemt på at jeg har dårlig konsentrasjon. Er bare så leit / irriterende at det er det han kom frem til, for det siste jeg ville høre var at jeg var dum. Men men, ettersom det er han som er legen, så er det nok han som har rett.

Prøv å les mer interessante bøker? :)

Og du er absolutt ikke dum bare fordi du lærer sakte, du lærer rett og slett bare sakte, noen lærer raskt andre litt saktere :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg blir rik og berømt, skal jeg være kjempegrei mot fansen min.

Da får du ikke gjort annet.

Å svare på fanpost er en fulltidsjobb for hundre mann når du blir så berømt som enkelte Hollywoodstjerner.

Å være c-kjendis i Norge er en mye enklere jobb.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mora til en venninne som styrer hele livet hennes. Nærmest bestemmer hvilken linje ho skal gå på. Og denne jenta er syk, kronisk syk. Og hun får ikke lov til å vente et år med å begynne på VGS, eller prøve for å se hvordan det går, får å evt droppe ut og vente til neste år igjen.

Lenke til kommentar

Når jeg får fravær for å få 5 i faget xD

Ja lizzom! xD xD

Den "smileyen" irriterer noe så usannsynlig grenseløst at jeg nesten ikke finner ord.

Inb4 da har du ikke mange problemer her i livet.

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Har fått 6 på de 3 siste matteprøvene nå, men fikk "bare" 5+ på tentamen :cry:

Ender opp med 5 på karakterkortet. :realmad::wallbash:

Jeg er i en nesten identisk situasjon: 6 og 6/5 på tentamenene, 6,6 og 5 på vanlige prøver. Nå har vi en tretimersprøve igjen som avgjør karakteren min.

Lenke til kommentar

Når jeg får fravær for å få 5 i faget xD

Ja lizzom! xD xD

Den "smileyen" irriterer noe så usannsynlig grenseløst at jeg nesten ikke finner ord.

Inb4 da har du ikke mange problemer her i livet.

Jeg får 5 i utplassering men siden manglel på timelister får jeg 5dager + fravær xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...