svelemoe Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det er UTRULEG at ei mor på 40 skal kunne vere så barnsleg. Eg hadde ein kvit, relativt ny genser. Det er no nokre flekkar frå tacokjøttdeig på den, fordi eg laga middag (klokka ÅTTE på ein kvardag). Når ho tok den ut av vaskemaskina, kom det først eit par hundre banneord. Så gikk ho opp trappa med genseren, eg antar at ho såg meir på den i lyset. Så trampa ho i golvet så det nesten ramla i hovudet på meg. Etter det drylte ho opp kjellardøra og kasta genseren på døra til rommet mitt, og fortsatte med den aggressive trampinga. I nokre timar. Klokka var 5. Eg kan enno ikkje spør om middag utan å ta sjansen på å få eit surt svar om at eg eir ein utakknemleg dritunge som aldri gjer lekser (og får 5+ i det meste) og berre spelar PC-spel heile dagen. 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det er UTRULEG at ei mor på 40 skal kunne vere så barnsleg. Eg hadde ein kvit, relativt ny genser. Det er no nokre flekkar frå tacokjøttdeig på den, fordi eg laga middag (klokka ÅTTE på ein kvardag). Når ho tok den ut av vaskemaskina, kom det først eit par hundre banneord. Så gikk ho opp trappa med genseren, eg antar at ho såg meir på den i lyset. Så trampa ho i golvet så det nesten ramla i hovudet på meg. Etter det drylte ho opp kjellardøra og kasta genseren på døra til rommet mitt, og fortsatte med den aggressive trampinga. I nokre timar. Klokka var 5. Eg kan enno ikkje spør om middag utan å ta sjansen på å få eit surt svar om at eg eir ein utakknemleg dritunge som aldri gjer lekser (og får 5+ i det meste) og berre spelar PC-spel heile dagen. Har vi samme mor? 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Spør om hun har mensen, det gjorde alltid jeg da jeg var på din alder. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 *SNIP* Det der høres rimelig barnslig ut. Gjør aldri lekser selv, men klarer meg helt fint på skolen. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Jeg gjør sjeldent lekser, har 5,25 i snitt. I see no problem. Endret 28. mai 2011 av Dermuszdel 3 Lenke til kommentar
brk Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det er UTRULEG at ei mor på 40 skal kunne vere så barnsleg. Eg hadde ein kvit, relativt ny genser. Det er no nokre flekkar frå tacokjøttdeig på den, fordi eg laga middag (klokka ÅTTE på ein kvardag). Når ho tok den ut av vaskemaskina, kom det først eit par hundre banneord. Så gikk ho opp trappa med genseren, eg antar at ho såg meir på den i lyset. Så trampa ho i golvet så det nesten ramla i hovudet på meg. Etter det drylte ho opp kjellardøra og kasta genseren på døra til rommet mitt, og fortsatte med den aggressive trampinga. I nokre timar. Klokka var 5. Eg kan enno ikkje spør om middag utan å ta sjansen på å få eit surt svar om at eg eir ein utakknemleg dritunge som aldri gjer lekser (og får 5+ i det meste) og berre spelar PC-spel heile dagen. Brukt forkle neste gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hayden Christensen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Har han NOEN GANG vært med i noe bra? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg gjør sjeldent lekser, har 5,25 i snitt. I see no problem. Det der er bare slemt å skrive. ååh, jeg kommer til å stryke på eksamene mine. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det har han sikkert, men han har aldri gjort noe bra. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det er UTRULEG at ei mor på 40 skal kunne vere så barnsleg. Eg hadde ein kvit, relativt ny genser. Det er no nokre flekkar frå tacokjøttdeig på den, fordi eg laga middag (klokka ÅTTE på ein kvardag). Når ho tok den ut av vaskemaskina, kom det først eit par hundre banneord. Så gikk ho opp trappa med genseren, eg antar at ho såg meir på den i lyset. Så trampa ho i golvet så det nesten ramla i hovudet på meg. Etter det drylte ho opp kjellardøra og kasta genseren på døra til rommet mitt, og fortsatte med den aggressive trampinga. I nokre timar. Klokka var 5. Eg kan enno ikkje spør om middag utan å ta sjansen på å få eit surt svar om at eg eir ein utakknemleg dritunge som aldri gjer lekser (og får 5+ i det meste) og berre spelar PC-spel heile dagen. Få deg jobb og en plass å bo og be henne dra til helvete. 2 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Ei kjerring på fjesboka som så altfor tydelig misbruker Photoshop på bildene sine. Hun er over gjennomsnittlig lubben og tidvis deprimert sist jeg traff henne så jeg ser jo litt av poenget, men det er lov å begrense seg. Når hun har feilfri hud som om hun var tatt rett ut av et manneblad kjent for å overdrive retusjeringen bør det ringe noen bjeller. Særlig når resten av bildet bærer preg av dårlig kamera og lys. Har så lyst til å fortelle henne at hun bare gjør seg selv en bjørnetjeneste av å holde på sånn, men jeg kan jo ikke akkurat det heller. Endret 29. mai 2011 av Saft Suse Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Har han NOEN GANG vært med i noe bra? Nei. Ryktene sa at han skulle være med i en prequel til en sånn nerdetriologi, men hørte aldri noe mer om det. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg gjør sjeldent lekser, har 5,25 i snitt. I see no problem. Det der er bare slemt å skrive. ååh, jeg kommer til å stryke på eksamene mine. Faktisk to ting som irriterer: 1. Folk som får 5,25 i snitt uten å gjøre lekser (var en av dem selv. Blank 5 ut fra u-skolen, 5,3 første året vgs, 4,3 andre året, og 4,9 totalt etter tre år (to år yrkesfag elektro og et år påbygging). Pluss på alder- og militærpoeng og jeg er oppe i 5,5) 2. Folk som "ååååh, jeg kommer til å stryke på eksamen" selv om de nileser. Nei, du stryker ikke. Du kommer til å gjøre det bra/helt greit. 4/C er ikke verdens undergang. 3 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Tror du jeg tuller? Hvis jeg kommer opp i matte så blir det stryk på meg. Det er ikke noe jeg sier for å få sympati på et forum. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Har han NOEN GANG vært med i noe bra? Star Wars ep 2 og 3 og 6. (dog så spilte han ikke rent praktisk i 6ern men whatever) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Har han NOEN GANG vært med i noe bra? Star Wars ep 2 og 3 og 6. (dog så spilte han ikke rent praktisk i 6ern men whatever) Star Wars 1,2 og 3 var forferdelige. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Tror du jeg tuller? Hvis jeg kommer opp i matte så blir det stryk på meg. Det er ikke noe jeg sier for å få sympati på et forum. Så ikke sitt på forumet og lok da, øv på matten din.. Jeg har ikke jobbet med matte på ett år. Klarte meg helt fint. EDIT: Og ja, det var fordi jeg øvde. Endret 29. mai 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Tror du jeg tuller? Hvis jeg kommer opp i matte så blir det stryk på meg. Det er ikke noe jeg sier for å få sympati på et forum. Så ikke sitt på forumet og lok da, øv på matten din.. Jeg har ikke jobbet med matte på ett år. Klarte meg helt fint. EDIT: Og ja, det var fordi jeg øvde. Enten er du flink i matte, eller så er man ikke. Man komme lang vei med å øve slik som meg, men jeg får stort sett aldri mer enn 3 og 4 på prøver. Det er bare slik det er. Jeg gjør så godt jeg klarer for å forbedre karakterer, men det er ikke noe magi slik som alle andre fag. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Joda, jeg skjønner at noen ikke er så flink i matte. Poenget mitt er at det fikses med øving det også, man kan til og med bruke regelboken. Hvis man skriver ned alle formlene i regelboken burde ikke det være ett stort problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå