Kutler Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hva er problemet med det? Fortell du meg hva som er problemet med å bruke mye mer minne enn nødvendig og gjøre batteritiden kortere... samt irritasjonsmomentet ved at ting starter opp og kjører helt uten din kontroll & samtykke. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Android slår av programmer som ikke er i bruk når du trenger minnet til andre ting. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Referansene i The Big Bang Theory er helt på trynet. Ting blir ikke automatisk morsomt bare fordi det nevnes i sammenheng med noe "nerdete". "OMG DE NEVNTE TWITTER OG JEG BRUKER JO TWITTER, NÅ MÅ JEG LE HEHEHEHEHE" HELT enig. The Big Bang Theory satser på å bare nevne ting for at det skal være morsomt. "HØ HØ HAN SPILLER SPILL" liksom. Det er nesten bare en masse scener der man ser at de gjør "nerde-ting" og så braser Penny inn og så er det klassisk Sitcom á la Friends. Det er til tider ganske morsomt da, men hele den nerde-innpakningen ødela de for lengst. En annen ting er at publikum ler av "vitser" som er såpass vitenskapsrelaterte at du skal være omtrent på det nivået som de gutta i serien er for å forstå vitsen. Enten er det latterplate, eller så er det et stort skilt i studio med "laughter" når det kommer en punchline. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 En annen ting: Google. Akkurat nå: Android. Det kjører så jævlig mange applikasjoner uten at du ber om det, og du må ha "root"-tilgang for å få gjort noe med det. Det virker som om du ikke vet helt hvordan Android fungerer. Ting lagres i minnet slik at når du prøver å starte det, kommer det opp lynkjapt. Det ligger der, og er ikke til plage for noen. Hvis du går "tom" for minne, avslutter Android de eldste programmene. På denne måten vil programmene du ofte bruker åpnes med en gang, mens programmene du ikke bruker blir avsluttet om det trengs. Hva er det som gjør en mobiltelefon treig? Vanligvis CPUen. Enten er det latterplate, eller så er det et stort skilt i studio med "laughter" når det kommer en punchline. Latter på boks. Som alle andre tåpelige sitcoms. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Ble enormt provosert av denne: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10086365 Hva gjør man med slike mennesker? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Det virker som om du ikke vet helt hvordan Android fungerer. Ting lagres i minnet slik at når du prøver å starte det, kommer det opp lynkjapt. Det ligger der, og er ikke til plage for noen. Hvis du går "tom" for minne, avslutter Android de eldste programmene. På denne måten vil programmene du ofte bruker åpnes med en gang, mens programmene du ikke bruker blir avsluttet om det trengs. Hva er det som gjør en mobiltelefon treig? Vanligvis CPUen. Nettop. Regn irriterer meg når det har pågått så lenge. Hva gjør man med slike mennesker? Putter de i fengsel + gir dem samfunnsstraff i maaaaaaaaaaaaange timer. Endret 28. mai 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Her er en ting som irriterer meg noe grenseløst: Gjøre masse knudrete endringer for å få til noe som finnes som standard i/etterape Opera. Masse knudrete? Det tar bokstavelig talt ikke mer enn noen sekunder Men så er ikke sidefaner offisielt med i chrome enda heller da. I tillegg ser chrome's bedre ut Hvorfor det da hvis strømmen går så mister du jo internettet!!11 Men hvis du mister strømmen kan du ikke uansett bruke pcen (med mindre det ikke er en stasjonær?) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hva i all verden skal du med sidetabs? Har du en skjerm med 800 bredde eller noe? 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Ble enormt provosert av denne: http://www.vg.no/nyh...?artid=10086365 Hva gjør man med slike mennesker? Man slår dem med linjal! Så lærer de å gjøre leksene sine skikkelig! 5 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 *sensurert* Diverse folk i samfunns/politikkforumet. Makan til usaklig og meiningslaus argumentasjon skal ein leite lenge etter. Eg har uheldigvis rota meg inn i nokre trådar frå politikk og samfunnsdelen, og eg ser umiddelbart at tråden går til helvete når skaprasistane prøvar å få fram korleis jødane står bak alt vondt i verda og bablar om antirasistar, mediekonspirasjon og dommedag. 3 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hva i all verden skal du med sidetabs? Har du en skjerm med 800 bredde eller noe? Det er ganske praktisk hvis man er sånn som meg og stadig vekk ender opp med 80+ faner. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Men hvis du mister strømmen kan du ikke uansett bruke pcen (med mindre det ikke er en stasjonær?) ORLY Thank you for this very obvious information, Captain Obvious. Det var en spøk, routeren hadde kubbet uansett. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hva i all verden skal du med sidetabs? Har du en skjerm med 800 bredde eller noe? Hvis du holder musen over taben bildet blir åpnet i, står skjermstørrelsen. Så nei, den er ikke 800 bred. Also: Det er ganske praktisk hvis man er sånn som meg og stadig vekk ender opp med 80+ faner. Men det var vel litt vel mange? ORLY Thank you for this very obvious information, Captain Obvious. Det var en spøk, routeren hadde kubbet uansett. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg har ikke fått spilt trommer på snart tre uker fordi bandet skal "andre ting". Verker i hender og føtter. Det er min form for utagering. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 *sensurert* Diverse folk i samfunns/politikkforumet. Makan til usaklig og meiningslaus argumentasjon skal ein leite lenge etter. Eg har uheldigvis rota meg inn i nokre trådar frå politikk og samfunnsdelen, og eg ser umiddelbart at tråden går til helvete når skaprasistane prøvar å få fram korleis jødane står bak alt vondt i verda og bablar om antirasistar, mediekonspirasjon og dommedag. They're everywhere!! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 *sensurert* Diverse folk i samfunns/politikkforumet. Makan til usaklig og meiningslaus argumentasjon skal ein leite lenge etter. Eg har uheldigvis rota meg inn i nokre trådar frå politikk og samfunnsdelen, og eg ser umiddelbart at tråden går til helvete når skaprasistane prøvar å få fram korleis jødane står bak alt vondt i verda og bablar om antirasistar, mediekonspirasjon og dommedag. Sant det der med politikkforumet. Mange ignorante og trangsynte folk, så har du selvfølgelig folk som kaller deg nazist, fascist og sammenligner en med Mussolini selv om ingen av argumentene er relatert til det. Jupp, har faktisk skjedd meg meg. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det er ganske praktisk hvis man er sånn som meg og stadig vekk ender opp med 80+ faner. Men det var vel litt vel mange? Ett ord: Wikipedia. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hvis dere synes dette forumet er ille, stikk innom hegnar.no-forumet, som er umoderert... Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hegnarforumet er priceless. Det er der hele norges avskum er samlet på et sted. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Woaw, den nettsiden vet virkelig å utnytte bredden på nettsiden (samt reklameinntekter lol). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå