Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

LOL, sit her på ein benk med nokre bros på butikken, og det står ei overpositiv kjerring frå redd barna og plagar ALLE som kjem ut av butikken. Har berre bullshit ut av seg om barn i etiopia.

Nokon kjem med dårlege unnskyldningar, andre seier nei. Men EIN kar var awesome. Kjerringa så "vet du hvor mye det koster for skole i etiopia?" Han svarte: "nei, stramt budsjett. Er DU klar over kva det kostar for ein MIDDAG her i norge?!"

Endret av svelemoe
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

forkjørelse! holdt på å drunke i dag til morran av slim.

Også folk som legger seg i 20 km under fartsgrensene viss de kjører forran en politibil. Greit at man skal ha respekt for politiet, men jeg tror også politimannen blir glad viss man holder fartsgrensene og ikke kjører i 50 når det er 70 sone.

Lenke til kommentar

Heh, fordi jeg glemte å skrive to ord, er det mulig at jeg må kaste bort et helt år på ingenting. Jeg har planlagt alt, søkt meg inn på universitet og jeg vet jeg får plass, søkt studentbolig, begynt å kjøpe inn ting til rommet osv. Nå, fordi jeg ikke skrev to ord, må jeg trolig kaste bort et helt jævla år på ingenting.

Hvordan er det mulig? :dontgetit:

Og hva faen er dealen med 15 år gamle jenter som skal ha med seg 48 plagg inn i prøverommet, samt en svær helvetes ishockey-bag....som er TOM!? Utrolig hvor mange tenåringsjenter det er som av en eller annen mystisk grunn skal ha med seg svære tomme vesker når de skal på vareprøvesalg.

Uhm... stjele? :p

Lenke til kommentar

Firefox. Fy faen, nå har jeg fått nok. Pleide å være best, men nå er den jo helt unødvendig treg. Ubrukelige drit.

Enig. Gått over til Chrome nå.

Eneste som er irriterende med Chrome er den forbanna oversetteren. Enten er jeg blind eller dum - men finner ikke ut hvordan jeg skrur den av...

At det skal være så hinsides mye dyrere for 0,33 boks enn 0,33 glassflaske øl her på butikken. Gir jo ikke mening at det skal være nesten en tier mer per boks (og følgelig godt og vel over 20 kr mer per liter)?

Ffffu.

Produksjonskostnader, ofc.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Referansene i The Big Bang Theory er helt på trynet. Ting blir ikke automatisk morsomt bare fordi det nevnes i sammenheng med noe "nerdete".

"OMG DE NEVNTE TWITTER OG JEG BRUKER JO TWITTER, NÅ MÅ JEG LE HEHEHEHEHE"

HELT enig. The Big Bang Theory satser på å bare nevne ting for at det skal være morsomt. "HØ HØ HAN SPILLER SPILL" liksom. Det er nesten bare en masse scener der man ser at de gjør "nerde-ting" og så braser Penny inn og så er det klassisk Sitcom á la Friends. Det er til tider ganske morsomt da, men hele den nerde-innpakningen ødela de for lengst.

Lenke til kommentar

Firefox. Fy faen, nå har jeg fått nok. Pleide å være best, men nå er den jo helt unødvendig treg. Ubrukelige drit.

Enig. Gått over til Chrome nå.

Eneste som er irriterende med Chrome er den forbanna oversetteren. Enten er jeg blind eller dum - men finner ikke ut hvordan jeg skrur den av...

At det skal være så hinsides mye dyrere for 0,33 boks enn 0,33 glassflaske øl her på butikken. Gir jo ikke mening at det skal være nesten en tier mer per boks (og følgelig godt og vel over 20 kr mer per liter)?

Ffffu.

Produksjonskostnader, ofc.

Options -> Under the hood -> Translate (omtrent midt på siden) :)

Lenke til kommentar

http://www.google.com/chrome/?hl=no

Anbefaler å bruke sidetabs :D

Gjøres ved å skrive

about:flags

og klikke på "aktiver" på sidefaner/sidetabs og "start på nytt" helt nede :)

Edit: deretter må du nok høyreklikke på en fane og velge "bruk sidefanene".

Endret av handerrre
Lenke til kommentar

Anbefaler å bruke sidetabs :D

Gjøres ved å skrive

about:flags

og klikke på "aktiver" på sidefaner/sidetabs og "start på nytt" helt nede :)

Edit: deretter må du nok høyreklikke på en fane og velge "bruk sidefanene".

Her er en ting som irriterer meg noe grenseløst: Gjøre masse knudrete endringer for å få til noe som finnes som standard i/etterape Opera. :roll:

En annen ting: Google. Akkurat nå: Android. Det kjører så jævlig mange applikasjoner uten at du ber om det, og du må ha "root"-tilgang for å få gjort noe med det. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...